Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Fiona: Ik zou van te voren overschrijven of creditcard gebruiken, want ik deed acceptgiro en dat blijft 2,95 te kosten. Stom dus... kun je een lekker ijsje van kopen, haha.

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

Jullie hebben gisteren jullie best gedaan...Heb snel ff bijgelezen maar weet t nu al niet meer...Sorry :oops:
    Mijn ouders waren 27 jaar getrouwd dus gisteren de middag en avond bij ouders op de bank gezeten....
    En de reden dat ik de 40 weken niet ga halen is idd de bloeddruk.
    Zolang hij hoog blijft zonder vergiftigingstekenen dan wachten ze af of mocht hij nog wat hoger worden zonder vergiftigingstekenen krijg ik bloeddrukverlagers maar dan wordt het idd tot 37 weken gedaan en dan wordt het inleiden.
    Als er wel vergiftiginstekenen komen word ik opgenomen en zeer waarschijnlijk meteen de bevalling opgewekt.

Anna: kletskousje...kon wel merken dat ik er niet was ;)

Lafo: haha wat een gedoe met die spin...Hier ben ik altijd degene die mag opdraven, mannetje heeft hekel aan spinnen...Ook handig je laat gewoon zien aan de kat en die vreet hem wel op...

Anastasie: beterschap meid. Hopelijk alles goed in zkh!

Jvtje: weer een mooie lijst. Zal je nog ff pben...

Daphne: hier niks te horen gekregen over wat ik wel en niet zou mogen eten...Iedereen vraagt aan me of ik nu zoutloos moet maar daar is niks over gezegd.

Neia: hopelijk voor jou een goede nacht....En 17 jaar :confused: Kijk wel eens tienermoeders en dan een 13 jarige die zwanger is, niet normaal....

Daam: gefeli met weekje erbij!

Fiona: succes bij de vk!

Wil"l: kan me voorstellen dat je de hema mist...Ben erg blij hier met de hema.

Deentje: beterschap meid, zit niet mee zo allemaal.

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Goeiemorgen dames van het goede leven.. :D

Nou na gister een zware k*t :cry: nacht he hebben gehad om het uur wakker en ineens ging om 07:30 uur de deur bel de bank kwam dus daar was ik wel blij om.. :D :D :D
    Maar vanacht heb ik heerlijk geslapen en gelukkig maar ..

Vanmorgen weer veel gespuugd :pale: had het gevoel dat me kop uit elkaar barste :oops: haha dus heb de vk gebeld om te vragen of dit kwaad kon omdat het steeds erger werd..
    Ben net bij haar langs geweest maar er is niks ergs aan de had die kleine :baby: draak ligt zo nu en dan lekker tegen je maag aan te trappen zegt de vk dus tja ga ik daar maar van uit ..
    Ze heeft me wel geadviseerd als ik wakker wordt even 15 minutjes te wachten met wat te drinken dus dat doen we dan maar he..

Vanavond gaan we voor de verandering maar weer is lekker shoppen .. :oops:
    Even bij de prenatal kijken of ze nog leuke nieuwe dingen hebben..

En nu ga ik even naar het ziekenhuis me kleine broertje moet bloedprikken en hij wil niet eens 10 kilometer fietsen hahaha dus ik offer me wel weer op hihi dan ff met mams luchen ..

Dus ik wens jullie allemaal een hele fijne dag .. en ik spreek jullie snel

Een hele dikke kus

5. goedemorgen!

Gisteravond nog een erg nare paniekaanval gehad.. nu voel ik me weer even iets beter... dus ga weer ff verder lezen vanaf 1228

HOnden :( ik heb ook een supervervelende hond.. altijd superdruk terwijl die al 7 is.. zodra de deurbel gaat blijft ie blaffen tot de visite hem aandacht heeft gegeven :( echt zoow iritant! met uitlaten trekt ie als een gek.. en los kan die niet want dan gaat ie vechten.. en snachts moet alles achter slot en grendel want dan gaat ie op zoektocht naar eten.. pff echt suergezellig zo'n beest in huis :(

vk bij ons in de praktijk zijn er ook 3. waarvan ik er altijd 1tje krijg die ook bij arjen mijn bevalling heb gedaan. vind haar ook t aardigst neemt de meeste tijd voor je enzo. maar is maar afwachten of zei ook mijn bevalling gaat doen.. ik hoop het wel want zei weer ook goed van mijn paniekaanvallen af.. en mijn vorige bevalling enzo..

ik had me bij arjen ook indd. wle wat meer voorgstelt bij de controle's ook indd. wat persoonlijker en wat meer uitleg enzo.. ze hadden toen niet eens uitgelegt waneer ik de vk moest bellen met bevallen. dat was toen ook best verwarrend.. durfde pas weer te bellen toen ik al persween had.. had weinig gescheelt of mijn vriend had hem aan moeten pakken.

mamain nee je bent niet de enige die emotioneel wrd als je een kindje geboren ziet worden.. mijn ogen schieten ook vol als ik zie hoe zo'n kleintje op de buik word gelegd. had ook wel verwacht dat dat bij mijzelf zou gebeuren.. maar dan ben je met je hoofd zo ergens anders...

fiona alleen de kraamdagen moet je baby elke dag in bad. daarna is 2 a 3x per week voldoende.. anders heb je kans dat de baby snel een geiriteert huisje krijgt.. en hoe laat je dat doet maakt niks uit.. wat jij t makkelijkst vind. en je kan altijd sochtends even met een washandje het kontje enzo ff schoonmaken! zo is teminste hoe ik het geleerd heb :)

door de hormonen denk ik ook dat iedreen behoorlijk geiriteert raakt van de dingen die gebeuren. ik emrk het zelf teminste wel heel erg.. als ik mijn moeder dringent nodig heb en ik bel haar om 11 uur sochtends en ze slaapt nog.. kan ik heeeel kwaad worden.. en allemaal van die iritatie puntjes.. normaal denk ik dan van ach moet ze zelf weten enzo...

neia ik ben nu ook echt aan het waggelen hoor.. en grote stukken wandelen red ik ook niet meer.. ook wel logisch met dat gewicht wat je ineens mee moet sjouwen! maar weer lekker geshopt zo te lezen.. alles al bijna bij elkaar?

jeetje wat verdrietig zeg van de juni mama's :(

tienermoeders heb ik ook wel is gezien! echt erg ja! loopt daar een klein kind buite te spelen met een dikke buik :( kan toch niet!

Daphne dat is wel even schrikken ja! die kleintjes steken indd. alles in de mond. arjen heeft al is een waxinelichtje opgegeten.. schrok me dood.. kon gelukkig ook geen kwaad.. maar toch altijd schrikken wat in hun ogen allemaal eetbaar is!

anastasia wat vervelend ook al ziek aan het worden! lekker veel rusten en veel vitamines! hopelijk kom je er dan snel weer overheen.

fiona waarom plas je dan niet sochtends in het potje.? schijnt dat ochtendurine ook t beste is.. hoef je het ook niet te bewaren :)

Fiona wat erg zeg.. dat is indd. wel heel erg egoistisch van haar.. dat kun je toch niet maken... als ze nou echt haar best deed om gezond te leven voor haar kindje is het wat anders... maar dit... t zou eigenlijk gewoon strafbaar moeten zijn.

neia nee ik heb geen antbiotica gekregen.. dat mag niet ivm met de zwangerschap ze raden me aan om heel veel te gaan stomen en zoutoploossing te gebruiken.. en meot zeggen heb wel t idee dat t werkt:)
    en heb de hele bevalling alleen met mij vriend gedaan.. heb ook niemand gezegt dat ik bezig was.. want wou gewoon echt niet gestoort worden. smiddags toen de weeen nog niet zo heftig waren heben we gewoon computerspelletjes lopen spelen.. elke keer even op pauze drukke om een wee op te vangen haha en nog lekker buiten een wandelingetje gemaakt enzo.. t ging eigenlijk heel goed.. maar had dan ook echt niet meer emsnen om mij heen willen hebben.. daarom wil ik het deze keer ook precies zo doen.

aah eindelijk een keer aan zwemmen toe gekomen ;)

daam gefeliciteerd met je 30 weken :)

onsukkie ja bij mij zeggen ze ook dat ik een stofje te weinig heb.. maar helaas mijn hormonnen maken het niet genoeg aan ofzo denk ik :(
    maar hopen dan dat je na de bevalling er ook geen last meer va hebt!

Bedankt voor jullie ieve berichtjes :) ik ga ook zeker proberen rustig aan te doen.. al is dat moeilijk as je gewoo heel veel dingen moet doen.. maar tussendoor ga ik elke keer even een half uurtje voor mijzelf pakken en ff rustig alleen op bed liggen.. moet zeggend at doet me wel goed!

zooow alles weer bijgelezen :) zonder dizzy te worden :)

ga nu ontbijtje maken en weer aan de gang :(

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Deentje: Balen joh! Ben echt blij dat het met mij wel zo goed gaat, want ik wil eigenlijk medicijn-vrij blijven tot de bevalling, zodat ik gewoon thuis kan bevallen en als het lukt borstvoeding kan geven.

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    He dat lijkt me vervelend zulke paniekaanvallen. Hopen dat het wat beter gaat als je héél rustig aan gaat doen, dat was je toch van plan? Hmmm, moeilijker dan je denkt, Ik doe toch snel weer te veel als ik me zoiets voorneem.
    Gisteren merkte ik voor het eerst dat ik snel geïrriteerd raak als iets niet zo gaat als ik had verwacht. Dat was bij het tafeldekken voor de lunch, Vriend zat achter de laptop en had niet door dat ik de tafel aan het dekken was, dus dat liet ik duidelijk merken door alles iets harder de tafel op te knallen omdat ik vond dat hij best even mee kon helpen. Daarbij ging natuurlijk vanalles mis omdat ik het te snel deed en op gegeven moment kwam er iets meer uit het kastje dan de bedoeling was (een potje met gebaksvorkjes) en dat viel dus op de grond. Op dat moment keek mijn vriend op en zei:"kan ik iets voor je doen?". Dat was naar mijn idee natuurlijk veel en veel te laat dus ik zei dat dat nu niet meer hoefde! :evil:
    De kids nemen op dat moment ook geen blad voor de mond en zeiden: "Mam, wat is er met je?". Achteraf moest ik wel lachen, maar op dat moment! :rolleyes:

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ daam: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL herkenbaar, en manlief doet dat soort dingen ook nog altijd als we bezoek hebben, zodat je niet ongegeneerd uit je plaat kunt gaan...

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nou had net een hele lap tekst geschreven, kan ik weer opnieuw beginnen ivm updates van windows

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Beginnen die vanzelf dan?
    Ik moet ze altijd akkoord geven, wel zo veilig...

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Was gisteravond nog aan het mopperen op m'n man dat ie zo lang bleef studeren, belt ie net, geslaagd met 1000 van de 1000 punten. Haha.

Zegt ie: ik dacht dat ie moeilijk was, maar het was hartstikke makkelijk. Wat een mafkees.

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @onsukkie: Feleiciteer je mannetje maar! dat heeft ie knap gedaan! dat lange studeren was niet voor niks! Moet hij nog lang met zijn neus in de boeken?

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Succes Daphne!

Wow goed van je man onsukkie. Niet voor niks dus dat studeren gisteren!

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hij heeft inmiddels een hoop Microsoft examens gedaan, dus hij hoeft niet erg veel haast meer te maken, maar hij wil er zoveel mogelijk doen voor dat ukkie er is (krijgt per examen opslag), dus hij zal er nog wel wat doen denk ik.

15. wat goed van je man onsukkie! gefeliciteerd!
    en wat goed dat je medicijnvrij blijft! wil ik ook mar trek dat echt niet. vind het ook heel jammer dat ik geen bv mag geven! ik hoop dat dat bij jou helemaal goed gaat komen!

Daam heeel herkenbaar hier ook heel snel geiriteert.. sta ik eten te koken.. loopt arjen voor mijn voeten te zeuren.. loopt de hond de hele tijd iirtant achter mij aan te drentelen. grrrrrr en meneer zit dan rustig met zijn laptopje op de bank.. dan kan ik ook zooow kwaad worden:(

ja ik moet zeker rustig aan gaan doen.. vriend en arjen zijn weg.. dus heb nu echt ff lekker rust! en dan kan ik ff lekker achter de pc zitten :) als ik om m heen kijk denk ik dit met ik nog doen en dit en dit.. maar ik ga de boel lekker de boel laten en geen reet uitvoeren :)

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als het zo blijft komt het wel goed... dus we duimen!

Ukkie was trouwens druk gisteravond, m'n hele buik schudde heen en weer en niet even maar echt gewoon zeker een half uur. Het zou me niets verbazen als ie weer was omgedraaid!

Zal vanavond ff de filmcamera mee naar bed nemen, kijken of ik het erop krijg als ie weer zo druk is.

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Das fijn! Allemaal weer extra centjes om uit te geven! Dus dat loont idd de moeite! :D

Hier heb mn paps gisteren wel gebeld nog en we hebben een en ander uitgepraat.de rest komt zaterdag. Ze gaan nu voor de verjaardag begint zondag weer naar huis met de honden. In ieder geval bedankt allemaal!

zo ff bijlzen......

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    He deentje wat vervelend meid. Hoop voor je dat de paniekaanvallen een beetje wegblijven. Je hebt het de laatste weken ooknie ergmakkelijk :-s

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goed dat je toch met je paps hebt kunnen praten en dat de lucht een beetje geklaard is...Goeie oplossing lijkt me zo........

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier ook net een drukke uk gehad....Veel gedraai, met koppie.Kon dat echt voelen dat uk van links naar rechts ging met koppie......
    En er stak weer van alles uit...hi hi. Vind dat echt zo leuk,....

Deel Deze Pagina