Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Leuk om te lezen hoe jullie je voelen.
    Ik was vorige week verschrikkelijk moe en misselijk, het weekend was echt rampzalig. Deze week lukt het om vroeger naar bed te gaan en wat rustiger aan te doen en mijn misselijkheid is echt veel minder. Wie heeft dat ook?
    Aan de ene kant vind ik de misselijkheid erg vervelend maar daardoor voel ik me ook zwanger, dus ik mis het ook een beetje.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    @ Evelien: Ik las je berichtje over de echo en dat het je verschrikkelijk lijkt dat je pas met 12 weken een echo krijgt, terwijl het al vanaf 6 weken niet meer leeft. Is het ook natuurlijk.
    Nou ik kreeg dus met 7 weken een echo en daarop leek het dat ik nog wat minder ver was, met daarbij geen hartactie. Nou dan zit je dus ook weken in onzekerheid. 'Gelukkig' heb ik geen 4 weken hoeven wachten omdat ik na 2 weken een mk heb gekregen, maar had het wel verschrikkelijk gevonden als ik daar over 2 weken had gezeten en er niets gebeurd was. Dan is het maar beter zo denk ik.

De rest allemaal.. Vind het super voor jullie dat de hormoontjes hun werk doen daar..HAHA.. Al vind ik het natuurlijk verschrikkelijk voor mezelf dat ik daar niet meer bij hoor. Maar goed. Die tijd zal hopelijk snel weer komen!
    Fijne dag iedereen.

Liefs Sam

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morge ik ga werken ben blij als de dag weer om is erg he werk er net maar het kost me zoveel energie nu om het werk te doen goed ik spreek jullie vanmiddag
    me buik is wat opgezetter maar dat is ook het enigste! okay spreek jullie xxx

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Een goede morgen dames,

Aller eerst will ontzettend veel sterkte.....:(

En dan natuurlijke voor de nieuwe mama's welkom en veel kletsplezier.

Heb nog niet echt alles terug gelezen. Maar ik las iets over anoniem....

Nou ik zit niet echt anoniem hier. Maar heb al wel eens eerder op het forum gezeten. En dat was tijdens mijn vorige zw. Maar door geroddel en ruzie bij die mama's is heel die groep uitelkaar gevallen. Een aantal van die dames zitten nog op het forum.... En een aantal anderen zijn ergens anders naar toe gegaan. Ik ben toen hier weggegaan. Maar goed vind het wel leuk om weer een beetje ervaring uit te wisselen met andere mama's. Dus heb ik me hier weer aangemeld onder een andere naam. Maar in principe mag iedereen het weten.

Ik ben dus Martine ben 25 jaar en ik heb een dochter van 16-06-2006 haar naam is Yanouck. En ik ben getrouwd.

Dus dat is heel het verhaal........ Iedereen mag het weten. Maar zit ook nog ergens anders te kletsen met de moeders van mijn vorige zw.

Zo ga zo ff ontbijten en dan lekker naar de winkel. En vanavond naar de vk om 7 uur

5. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    goede morgen dames,
    ik heb me toch vreselijk geslapen, voelde heel de nacht maar iets lopen, dacht echt steeds dat ik een bloeding ging krijgen, maakte me nogal zorgen van die frietjes die ik gistere op had, en dan het verhaal van will :cry: zoo erg vind ik dat !
    nou k ga maar eens aan het werk. ben om 11 uur weer terug voor een middag dutje, en dan weer werken tot 6 uur, eigenlijk heb ik het best wel goed zo ! tussendoor gewoon lekker 3 uur naar huis, die ik terwijl normaal altijd moet werken :)
    zwanger zijn is toch voor veel dingen goed ! :)
    ik zal ook nog even wat vertellen over me zelf, ik vind niet echt dat ik hier prive zit !
    ik ben sandra ik ben 22 jaar en kom uit zundert, is een plaatsje dichtbij breda, ik woon sinds nov 2006 samen met mij vriend, en we gaan eerste 12 januari nog trouwen voor ons klein beebje er is !
    wens jullie allemaal een fijne dag en kom zo weer gluren !

groetjes sandra

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb het helemaal gehad, ik ben snot en snot verkouden en volgens mij heb ik sinds vanmorgen zelfs koorts.

Dus stoppen met m'n anti-depressiva, zwanger en adn dat er nog bij. Begrijp me goed, dat zwanger is fantastisch, maar momenteel ben ik er helemaal mee aan, voel me zooooooooooooo k*t.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gek is dat he, dat heb ik al een paar dagen. Kan nergens om lachen en ben ook absoluut niet gezellig.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zou dat kwaad kunnen? Ziekig zijn tijdens het begin van de zwangerschap? Iemand enig idee?

9. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    @ Onsukkie, ik was vorige week ook grieperig. Tja, denk dat dat ook kan tijdens je zwangerschap. wel heel erg balen dat je je zo voelt.
    Ben ook niet op mn vrolijkst. ik bek mn vriend af en ben vaak chagrijnig. terwijl ik super blij ben. hormonen. pfff.

@ Will, heel veel sterkte. echt heeel erg kl*te voor jullie hoor.

@bianca en katsas. Super dat de echo's ok waren!

@iedereen die vandaag een echo heeft, veel plezier en succes!

fijne dag allen.

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    @ Will: heeel veel sterkte de komende tijd! Jeetje, had dit ook weer niet zien aankomen en ben weer heerlijk geschrokken, net als de andere meiden. Zou leuk zijn als je toch af en toe langs kwam (alhoewel, ik begrijp het ook als je daar niet op zit te wachten) want je kunt zo lekker vertellen...

@ Onsukkie: nee hoor dat kan geen kwaad. Onder invloed van de hormonen kan je weerstand wat verlaagd zijn. Alleen als je er zelf echt problemen mee hebt zou ik contact opnemen met de huisarts. Maar ja, die houdt het waarschijnlijk ook op rust nemen en uitzieken.

Hier weer een beroerde nacht gehad. Veel te veel wakker geweest om te moeten plassen en dan niet meer in slaap kunnen komen. Bah, verschrikkelijk. Ben wel ietsje misselijk, maar gelukkig niet zo erg als vorige week.
    Merk sinds gisteren dat mn onderbuik echt opbolt. Echt een bolletje tussen het schaambeen en de navel. Voorlopig is het nog beter te voelen dan te zien, maar ik denk dat als we terug zijn van de huwelijksreis dat er echt wel een buikje zit!

Nou meiden, ik ga jullie voorlopig verlaten. Morgen de bruiloft en daarna heerlijk de zon (nou ja de parasol) opzoeken. Heb er echt zin aan om lekker een weekje tot rust te komen!

Ik verwacht veel goed nieuws en mooie echo's als ik terug kom... Allemaal sterkte met de kwaaltjes (nou ja, hoop eigenlijk dat ze een beetje afnemen) en tot snel!

Liefs Friendly

11. Onsukkie, bij Liene had ik in het begin ook buikgriep. Was toen ook ongerust, maar mijn ha verzekerde toen dat het niet gevaarlijk was.

Ik ben gisteren voor de intake naar de vk geweest. Ik had van te voren gesmst met haar of ze niet wou proberen om het hartje te horen. Ik zei dat ik mijn baarmoeder al een beetje kan voelen en met een volle blaas beter.

Ze wou het dan proberen, maar zei me wel dat we 80% kans hadden niks te horen.

Maar we hebben het gehoord :D.

En wat meer is... de vk dacht er twee te horen. Nu moeten we dus afwachten naar de echo toe.

Sorry dat ik niet meer reageer hier, maar vind het zo moeilijk om bij te blijven.

Saartje

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal

eerst ff over die naam snuffeltje geweldig zeg kinderen he
    Joyo toch leuk dat je ons kot vergezellen weer leuk leuk :)
    Onsukkie een griepje kan niet zoveel kwaad hoor

Zo en Lafo al uit je bd gevallen :) :)
    Ik voel me weer redelijk hoofdpijn is weg en mag van mn mannetje niet teveel doen op het werk

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou volgens mij heb ik koorts ook. Voel me echt helemaal niets waar. Elke keer als ik m'n ogen ff dicht doe voelt het als een wegtrekker ofzo. Echt zo'n typisch griep-gevoel. Daar ben ik nou echt helemaal klaar mee...

14. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    oh saar...... wat spannend wanneer heb je een echo....

Ik moet vanavond naar de vk.... zal ook met een volle blaas heen gaan... en dan ff vragen of ze het wil proberen... hihi... ik ben net een paar dagen verder... en dit is ook mijn tweede.. dus misschien kunnen ze het dan ook al wel horen. Maar ik ga er niet van uit

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    spannen joyo duim voor je

16. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    He jakkes joh Onsukkie. nou heel veel beterschap dan, hoop dat je snel weer beter in je vel zit. letterlijk en figuurlijk.

Super Saar! Jeetje het zullen er maar 2 zijn. lijkt me echt helemaal te gek! en ik ben ook niet goed in t volgen allemaal. maar is gewoon leuk om mekaar op de hoogte te houden toch?

Friendly heeeeeel veeel plezier en geniet er met volle teugen van! Wat een heerlijke tijd ga je tegemoet.

17. Joyo, ik hoop dat ze het wil doen. Mijn vk heeft wel tig keer gezegd... je beseft dat als we niets horen, er niets aan de hand is eh.

Maar vond het zo lief dat ze wilde proberen. Ze heeft wel 10 minuten moeten zoeken.

De echo is 16/10.

Saartje

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb de gyn gebeld en mag een week eerder kom yeahhhh 3 oktober kwart voor 2

19. Jippeltje

Jippeltje Actief lid

23 jul 2007
    122
    0
    0
    ikke ben ook een MEI mama !

succes iedereen en natuurlijk van harte gefeliciteerd allemaal !

:D :D :D :D :D

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gefeliciteerd Jippeltje welkom meid

Deel Deze Pagina