Trouwens nog een vraagje.........wie doet er aan geboortebedankjes? Is dat standaard? Ik las daar ergens over en vroeg me het dus af...
@hannah: fijn dat je zo'n goede band met je moeder hebt! Ik heb dat wel met m'n schoonmoeder, al kan ik me niet voorstellen dat zij bij de bevalling is (ze zou zo komen, als ik het zou vragen hoor, maar het voelt toch net niet vertrouwd genoeg). Maar m'n vader wil ik er dan wel weer graag bij hebben. Die man is altijd de rust zelve. Ik denk dat ik dat wel kan gebruiken! @waggelen: ik moet zeggen dat het de laatste tijd hier juist meevalt! Vooral zo tussen de 18-25 weken heb ik er heel erg last van gehad, kwam vanuit de heupen bij mij. Maar ik heb eigenlijk al een tijdje weinig last meer van m'n heupen en daardoor ook niet zo van het waggelen. Maar als ukkie de indaling door gaat zetten, zal dat waggelen vast wel weer terug komen...
Anna: daarvan weet ik zeker dat ze dat niet zou doen...Weet dat ze het heel speciaal vind dat ze er uberhaupt bij mag zijn bij de geboorte van haar kleinkind. Ze was blij verrast en zeer vereerd en in de wolken...
Daphne, klinkt erg sexy, hihi. Maar lijkt me wel lekker zitten. Waarom wil je man niet bij de bevalling zijn? deentje, bedankt voor je steun. Ik ga het binnekort echt zeggen, dan ben ik er maar vanaf. Anna, super dat je vader gister heeft gebeld. Dan kan hij wel zeggen dat hij teleurgesteld is, maar hij heeft toch zelf de telefoon opgepakt. Inderdaad nu even naast je neerleggen, je kindje is nu het allerbelangrijkste. Ik hoop echt dat je bloeddruk is gedaald straks. ja, dat zh moet maar naar mij luisteren. hihi. Mijn mannetje vind het wel moeilijk om haar de kamer uit te zetten als ze toch komt, maar hij wil het ook liever met z'n 2-en doen. Dus hij zou het wel doen. Hannah, inderdaad mooi die verschillen. Super fijn dat jij er een goed gevoel bij hebt. En dat je mannetje het ook graag wilt. Jvtje, bedankt voor de info over mijn handen. Misschien is dat het wel ja. Het is in ieder geval een heel raar gevoel. Ja, ik denk dat ik het zo moet brengen aan mijn moeder ja. Ik verwacht alleen dat ze toch stiekum op de gang gaat wachten als ik mijn telefoon niet opneem ofzo. Maarja, dan stuur ik gewoon mijn lieve man op haar af. Nu ga ik echt even op de bank liggen. Pff ik voel me echt raar vandaag. X Neia
@Hannha: Ow heb nu pas door 10 voor 16 haha, tien voor vier dus lol! @Daphne: Hihi, ja das wel een idee.... moet je voorstellen teleurgesteld.Ik ben teleurgesteld in hun omdat ze meer begrip hebbben voor die honden dan voor mij :-s voor nu probeer ik idd een beetje los te laten maar heb daar veelmoeite mee. emotinele zwangere kip hihi @Jvtje: ja das zo'n kutwoord! teleurgesteld...... :-s
Jvtje: hoe lief ik mijn schoonmoeder ook vind, ik zou haar ook niet bij de bevalling willen hebben, heeft niks met haar te maken maar idd het vertrouwde/eigene ontbreekt dan.... Waggelen: hier wel, vooral na een nacht slapen, heb dan echt pijn in rug/bekken. Moet dan echt waggelend op gang komen, als ik dan maar ff loop dan neemt het wel weer af...
Anna: laat gaan! Jouw leven, jouw huis, jouw keuze...Als ze dat niet kunnen of willen begrijpen...Hun probleem en niet de jouwe! Kop op skeet! Neia: rustig aan! Daphne: waarom zou je man er niet bij willen zijn?
Hannah, denk dat dat verschil tussen mama en schoonma komt omdat ik zelf natuurlijk uit de buik van mijn mama kom. Zij heeft mijn edele delen vroeger moeten poetsen hihihi. Mijn schoonma is de ma van mijn man, ik denk dat als mijn man had moeten bevallen dat mijn moeder er echt niet bij had mogen zijn. (Zijn eigen moeder ook niet trouwens). Mijn man weet het niet zeker, en daarom moet ik er vanuit gaan dat hij er niet fysiek bij aanwezig wilt zijn. Hij vind dat bloed niets, de pijn bij mij etc etc. Maar ja... ik zou het wel fijn vinden. Weet nog hoe fijn ik het vond dat ik tijdens de keizersnede in zijn hand mocht/kon knijpen, dat was zo geruststellend.
heej voel voor het eerst in de hele zw schap mn kindje aan de andere kant trappen! erg maf! En ik laat gaan! eerst ik en dan de rest! Ze bekijken het maar ff..... dont mess with a pregnant women! thanx for reminding Han!