Die's ook goed hannah, ik ga even kim halen , is bij een vriendinnetje spelen, taxi service veldhoven gaat weer op pad
Als jullie nou vast even voorschieten, dan wil ik best boeken @evelien: nee, nog altijd geen telefoontje gehad! Inmiddels zijn van de 5 weken die ik nog te gaan had tot m'n verlof er nog 3 over, dus ik verwacht er ook niet echt meer iets van! Of er moet nog een spoedklusje van 1-2 weken tussendoor komen natuurlijk, maar dat gebeurt niet zo vaak.
Je kan ook zeggen beter een dief van mijn eigen portemonnee dan dat jullie aan mijn portemonnee komen.......
Net mijn mannetje gemsnt dat hij maar langs de Mac moet rijden. En dat ik me misschien dan wat beter zou voelen. Hij vond dat ik groot gelijk had! En dacht ook wel dat het zou helpen.
hoezo? Wordt dat niet betaald door die weermensen dan? Wij kunnen er toch niks aan doen dat het weer hier zo tegenvalt?
Das nog een goed plan! Jammie...krijg spontaan honger...Fast food helpt altijd om je beter te voelen....... Welke Mac gaat ie dan langs? Nijmegen? Malden?
neia: nou, pff .. die man vroeg ook nog hoeveel ik nu dan kwijt was aan m'n electriciteit-rekening. Dus ik dat gezegd (ja, dat boeit me dus echt niet om zoiets te vertellen) en hij echt zo van "da's wel veel hoor, voor een 2 persoons huishouden!" Ach, ga toch een eind fietsen man, da's helemaal niet veel idioot! Bedoel, heb een jaren '60 rijtjeswoning, niet super geïsoleerd, een wasdroger, een paar apparaten die niet eens helemaal uit kúnnen (héél irritant trouwens, van die apparaten! ) en een aantal pc's... Alles bij elkaar opgeteld, doen we het echt niet slecht. "Ja, maar ik doe dit werk nu zo'n 3 jaar en bij andere 2 persoons huishoudens -ook in rijtjeshuizen- betalen ze veel minder". Tsja, dat zal dan wel, hebben ze ook dezelfde levensstijl als wij? En wie zegt dat die mensen de waarheid spreken? En tellen ze de kosten voor gas ook mee? (want die staan bij mij op dezelfde rekening .. zou niet eens weten hoeveel ik alleen aan elektro kwijt ben!)
neia: haha, Erwin Kroll ziet ons al aankomen met de rekening Hmm, de mac .. klinkt goed (al heb ik nu even meer zin in burger king, denk ik...) Maar ja, ik heb gister al frietjes gegeten. Moet het niet overdrijven natuurlijk. Moet ook aan mijn vitamientjes denken, dus vandaag maar weer iets met groente! Hannah: dat vind ik wel een mooie opmerking ja
Die lui zijn echt opdringerig... Heb een keer gehad dat ik iemand afgepoeierd had en die belde tot 3 keer terug De derde keer nam mijn mannetje op en dat hebben ze geweten aan de andere kant van de lijn.....
Jvtje, ohhhhhhhhhhhh verschrikkelijk zo'n man. Hij gaat gewoon van die mensen uit die nooit de verwarming aanzetten omdat ze dat zonde vinden.
Je kan het hebben met die afgevallen kilo.... En gewoon een extra vitaminepil erbij nemen....Heb je het weer gecompenseerd
Jvtje, . Ik wil hem liever aan piet paulusma geven. Ik haat die weerberichten van hem. Wat ben je toch streng voor jezelf! Maar groenten zijn natuurlijk wel erg goed.