Nou dan ben ik de hele dag één grote opvlieger Misschien heeft mn bloeddruk er mee te maken.. Maar van een beetje warmte word ik gewoon naar, ga dan van mijn stokje...
Ja het is een schat...Die mannen van ons hebben maar wat met ons te stellen....Die verdienen een standbeeld straks!
Jvtje, oke ik heb geen medelijden met je. En ik verwacht ook wel echt dat je van het weekend lekker frietjes eet. Al is het maar ergens bij. Hier nog geen paaseitjes in huis, want mijn hele kast ligt nog vol met lekkers.
Haha, nou, hij is wel daadwerkelijk bij de buurman langs geweest (ja, die heb ik dus wel). Hij wist zelfs te vertellen 'die aan die kant, die marokaan'. Dat klopte dan dus nog net wel . Maar dat dat bedoelt is om mij een extra 'reden' te geven om alsnog erin mee te gaan, weet ik ook wel. Dat zijn van die trucjes waar ik écht niet intrap, helaas voor hem Tijd terug stond er zo'n gast voor de deur van een ander energiebedrijf. Die beweerde doodleuk dat 'de hele straat' al om was. Terwijl 5 deuren verderop z'n collega dus doodleuk ook bezig was en van welke kant ze ook begonnen waren, ze daarmee nog zeker de helft van de straat te gaan hadden Hoezo, geloofwaardig?
Hannah, Ja vind ik ook echt! Net voor de gein tegen mijn mannetje gezegd; als je het echt te zwaar vindt om ook Mac te eten, dan mag je ook wel verse groenten eten hoor, want je hebt het zo zwaar met mij. Maar hij zei dat hij alles voor me over heeft...............hihihi
Oh bah die vervelende verkooptrucjes........ En oke heb geen medelijden met je.... Je hebt nog frietjes in het vooruitzicht
Jvtje, hahahaha wat belachelijk zeg. Denkt die vent ook dat hij commercieel is, maar niet echt geloofwaardig inderdaad.
Hi hi.........lief he...Ik zit soms ineens te brullen dat ie zo lief is en alles doet.......Gekke hormonsters....
Pasta hebben we dinsdag nog gehad, maar dat is toch niet zo mijn ding. Man-lief zou dat het liefst zowat elke dag eten, maar 1x per week vind ik over het algemeen toch wel meer dan voldoende Ben zelf meer van de hollandse pot (en daar heeft m'n man dan dus weer niets mee...) @hannah: ik heb tegenwoordig de verwarming ook een graad lager staan dan normaal en nog zit ik met opgestroopte mouwen op de bank! En dat terwijl ik normaal dus echt een enorme koukleum ben! Het zullen de hormonen wel zijn.
Hannah, hier ook hormonsters als hij zo lief is. hihihi DOZEN dat we zijn! Nu ga ik echt mijn bedje in. Volgens mij hebben we aardig ons best gedaan om de april mama's voor te blijven.
Jvtje, ja wat doen we aan de hormonen he?! Ik ga in mijn bedje op de Mac wachten. Wat heb ik het toch zwaar he? Misschien is dat wel de roze wolk waar ze het over hebben. Dan komt hij toch nog af en toe voorbij...........
Ja ik normaal dus ook... Heb in de winter vaak elektrische deken en winterdekbed. Slaap met sokken maar dat heb ik nog niet nodig gehad...Sterker nog ik heb het vaak zo warm 's nachts dat ik mijn deken vaak nog weg sla...
Haha, ja .. en die gast kwam dus ook nog met een krantenartikel aanzetten waarbij bepaalde stukken tekst gemarkeerd waren. Helaas voor hem had ik dat artikel zelf ook al in de krant gelezen en wist ik dus prima wat er allemaal in stond en dat was dus echt niet allemaal even positief voor zijn bedrijf Ik heb me opzich bescheurd om die gast, enige vervelende was dat die écht niet weg wilde gaan (nog minder dan die gozer van gister).
Ik voel me op zich prima, maar naar die zon kan ik ook echt toeleven hoor... dat heb ik écht nodig dat merk ik wel. Hoelanger dit weer duurt, hoe ongeduldiger ik wordt.