Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jippeltje WELKOM!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden ik ga naar mn werk tot vanav

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Danjo hier ben ik dan nu pas uit m'n bed gevallen :oops: ben zo moe meiden niet normaal hoe kan ik zo nou functioneren ....... :rolleyes:

Jeetje nou moest ik op een heleboel dingen reageren wat was het ook al weer dit is dus die zwangerschapsdementie waar ze het altijd over hebben ;)

Gina bedankt laat me ook niet pushen ;)

Jippeltje welkom en gefeliciteerd

Saar geweldig zeg dat je het hartje al gehoord heb en nu die echo wat spannend misschien wel twee :D
    Ik heb 11/10 een afspraak en ben dan denk ik nog geen 8 weken dus durf het niet aan haar te vragen bang voor een teleurstelling.

Joyo gezellig dat je hier ook vaak komt kletsen, maar wat een verhaal over de vorige keer, dat verwacht je niet op een forum, hadden jullie elkaar ontmoet of is het echt op het forum zelf stuk gelopen?

Onsukkie beterschap meid

Friendly ik begrijp dat je morgen gaat trouwen, geweldig tot nog toe de mooiste dag van m'n leven geniet ervan meid en lekker op vakantie heeeerlijk :p

Nou ik zal jullie ook wel een tipe van de sluier oplichten, m'n hele hebben en houden ligt toch op het forum dus m'n naam verklappen maakt niks uit

Ik ben dus Judith ben 3,5 jaar geleden getrouwd m'n man is 32 jaar en dit wordt ons eerse kindje verders weten jullie alles al van me :)

Oh ja ben weer een beetje vrolijker, het zonnetje schijnt hier :D

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej lafo, lig ook nog steeds in bed, lap top op schoot, heerlijk
    ben ook zo moe....

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja erg he maar o zo lekker om te luieren, heb een hond die zal ik toch echt zo moeten uitlaten.........arm beest ;)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tja moet ook werken straks dus uiteindelijk moet ik er uit, maar heb helemaal geen zin....

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Morgen ga ik weer werken zucht.......

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga nu eerst eten krijg protest daar beneden :)

9. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nou lang verhaal... Maar het is op het forum gebeurd... Er waren wel wat meetingen geweest. Maar daar ben ik zelf nooit niet bij geweest.

Uiteindelijk vond ik het ook niet meer gezellig want er werd nauwelijks op je gereageerd. En ik weer je onthoudt echt niet alles en zeker als je werkt en dan kun je niet overal op reageren. Maar op een gegeven moment was het net of je genegeerd werd. Dus ben bij dat groepje weg gegaan. En zit nu ook op een ander forum. En daar zitten weer een boel vrouwen die ook op dit forum hebben gezeten. Maar niet meer met die meiden kletsen

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @ Will ik lees net het droevige bericht. Heel veel sterkte wens ik je in deze tijd....
    @friendly: geniet morgen van je dag! ik vond hem helemaal geweldig en heb vanaf het moment dat ik wakker werd tot het moment dat ik thuis ging slapen genoten! Ik vond het net als Lafo de mooiste dag van mijn leven (tot nu toe! :))

Over mezelf: Ik ben Hellen, en ben 28 jaar oud. We zijn nu 11 jaar bijelkaar, wonen 6 jaar samen en zijn nu 3 jaar getrouwd. Dit is ons eerste kindje!

11. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    jippeltje wekom hier....

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh das vervelend Joyo, we proberen hier gewoon een gezellige boel van te maken toch met z'n allen, zit hier nu ook meer dan normaal.

Volgende week zal ik er niet veel zijn en de weken erna ook niet want ADSL kan pas 23 oktober onze aansluiting in het nieuwe huis regelen :x
    Wegens miscommunicatie :evil: dit ga ik dus niet pikken en zo lang ga ik ook niet zonder internet zitten :)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    we gaan van het weekend weg, denk niet dat ik maandag alles weer kan bijlezen, dus dan lees ik gewoon alleen de laatste paar bladijden, kan ik daar weer op aansliuten

14. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    ja prima.... gaan we zeker doen. We houden het gewoon gezellig hier...

Wij gaan zondag de hele dag weg. Dus kan maandag ook pas weer lezen. Morgen en zaterdag weer werken.

Nee lafo zou ik ook niet pikken gewoon weer bellen eens kijken of ze niet eerder kunnen komen

15. Jippeltje

Jippeltje Actief lid

23 jul 2007
    122
    0
    0
    Hoi hoi allemaal -

Ik heb 10 oktober mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog.

Ben zoooooo benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Maken ze uberhaubt al een echo zo vroeg in de zwangerschap ( ik ben dan 7.5 week zwanger...) ?

Hoop natuurlijk van wel ;)

16. nela jana

nela jana Lid

15 sep 2007
    23
    0
    0
    Didam
    jippeltje, met 7,5 week kunnen ze al wel wat zien. Maar het kan ook sneller. Gisterochtend de dokter ingelicht en dacht laat ik ook alvast een afspraak plannen bij de verloskundige. Kon ik meteen gisterenavond al voor een intake gesprek langskomen. 8 november krijg ik de termijnecho en 14 november afspraak in ziekenhuis voor combinatietest.
    Hoe voel jij je zo de eerste weken?

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tis rustig hier, moet ook zo werken ,ga spulletjes pakken... veel plezier allemaal nog vandaag!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meestal krijg je je eerste echo pas tussen de 10 en 12 weken behalve als je al bijv een miskraam heb gehad of andere complicaties dan mag je meestal wel eerder al een echo.

Dus Jippeltje we zijn ongeveer even ver zou rekening houden met een echo rond begin november :D

19. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    zo dames na lang twijfelen ga ik nu toch maar beginnen met het huishouden haha

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat probeer ik heel de tijd al Joyo maar lukt niet echt, tis echt een zooitje hier :oops:

Deel Deze Pagina