Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Onsukkie, inderdaad.

Mannetje heeft net gebeld. En hij is onderweg!

Eet smakelijk iedereen!
    Tot later!

X Neia

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Eet smakelijk Neia!

Maar dat zal wel lukken!

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Herkenbaar! Ik heb ook een elektrische deken. Vind het opzich wel lekker dat m'n man die nog elke avond aanzet (dan is m'n bed niet zo koud ;)), maar die staat tegenwoordig dus ook zo weer uit! Als m'n bedje een beetje warm is, gaat ie uit, want anders zweet ik zo m'n bed uit. Winterdekbed heb ik wel, maar die gebruik ik nooit .. de drukknoopjes laten altijd los bij mij, waardoor 1 deel van het dekbed (redelijk) goed ligt, maar het andere deel een hoopje wordt en dat ligt toch niet echt prettig :p Dus als het echt koud is en ik niet genoeg heb aan m'n elektrische deken + dekbed, leg ik er wel een slaapzak of een (fleece)deken overheen :)

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tja die Mac..........die blijft als een rode draad door ons topic lopen...

Volgens mij kunnen we het beste een meeting afspreken daar :)

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jvtje: echt koud word het hopelijk niet meer........Laat de lente en zomer maar komen!

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

eet smakelijk neia!

Hier zal mannetje ook zo wel thuis komen. Ben benieuwd waar hij zin in heeft. Hij lag gister best laat in bed voor zijn doen (lang leve het voetbal :)), dus hij zal wel moe zijn en hij heeft nog een afwas in het vooruitzicht ;) Dus best kans dat hij helemaal geen zin heeft om te koken...
    Maar goed, we moeten sowieso nog boodschappen doen, dus ik merk het allemaal wel.

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, ja, die mac .. al doet die het bij andere mama's volgens mij ook altijd wel goed hoor, voor zover ik het daar af en toe lees ;)

@Hannah: de temperatuur buiten vind ik nog niet zo boeiend. Heb liever dat het -5 is met verder prachtig weer, dan +10 met veel regen & wind ;)
    Al wordt het wel tijd voor de lente ja (+ 15 met een lekker zonnetje zeg ik zeker geen nee tegen :))

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zou het dan toch nog de burger king worden Jvtje ;)

Dat wordt sowieso laat eten dan als je ook nog boodschapjes moet doen....

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Potverdikke, nou wil ik ook mac!

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    \

Das waar maar doe mij maar het laatste...15 graden of meer en een lekker zonnetje!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hoe krijg ik m'n man zover dat ie voet bij stuk houdt dat ie NIET naar de mac gaat, want ik sta voor mezelf sowieso al niet meer in?

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Uhm das een goeie..........Heel hard huilen, stampvoeten, geen seks meer ;)

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, wat helpt dat... ik moet NIET naar de mac maar ik WIL wel! AAAAAAAAAAAAAHHHH!

Wat is het leven van een zwangere vrouw toch moeilijk!

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@hannah: ja, hier is het meestal wel laat eten. Mannetje is hier degene die kookt en die is meestal pas tussen kwart voor 6 en 6 uur thuis. Dus afhankelijk van wat er op het menu staat (doordeweeks meestal wel iets makkelijks dat snel klaar is) eten we hier pas rond half 7 - 7 uur. En als we nog boodschappen moeten doen nog later. Ik zou nu ik thuis zit wel zelf boodschappen kunnen doen, maar voor de variatie in het eten is het beter om dat niet te doen ;)

Ik ga toch ook wel voor die 15 graden met zon, als ik mag kiezen hoor :). Midden in de winter vind ik het nog wat anders, maar nu we al in maart zitten kies ik toch echt wel voor het lekkere winterweer!

@onsukkie: gewoon zeggen dat hij je tegen moet houden naar de mac te gaan?

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh hahah, ik begrijp het weer eens verkeerd.....Ik dacht dat jij nu wilde maar je mannetje niet......Sorry...hihi

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier eten we ook zo laat meestal...Mannetje werkt tot 6 uur en is dan kwart voor 7 thuis...En zeker nu hij wil dat ik niet meer kook en hij ook nog meot koken is het zeker na zevenen voor we eten...

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, waarschijnlijk wil die ook wel, maar het lijkt me echt geen goed idee. Wie gaat winnen, ik of de hormonsters...

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nou, we zijn er nog niet uit wát we gaan eten, maar mannetje kiest duidelijk voor iets simpels :) "zullen we dan maar boodschappen gaan doen" 'hoezo boodschappen? hebben we iets nodig dan?'

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Shit, ik heb verloren van de hormonsters...

Maar het is m'n man z'n schuld, want we eten altijd tussen 5 en half 6 en nu is ie z'n auto aan het stofzuigen en is NOG niet klaar. Dus kan NOG niet beginnen met koken en NOU HOEFT HET AL NIET MEER!

Zo... en hij lacht me nog uit ook. Verdorie.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    MAC MAC MAC MAC!

Deel Deze Pagina