Haha... nou eet smakelijk dan onsukkie....Ik wil ook! Maar hou me sterk, eet lekker spaghetti...Daar heb ik ook zin in!
ben net weer wakker alleen voel me nou echt niet lekker bleeh ff een uurtje gelegen daar kan ik niet eens meer tegen! nou ja ff bijkomen achter de laptop ondertussen staan de aardappels en de witlof op en vlees had ik nog van gisteren dus is enkelt een kwestie van opwarmen ... morgen 29 weken ! ook ik ga naar de 30
werkse evelien! onsukkie mac mac mac! haha sorry een beetje flauw hoop dat je je mannetje toch nog heb weten over te halen lafo meid is zou echt niet weten hoe hoog me ijzer is het was prima maar heb niet gevraagd hoe hoog die is ik moet nu over 3 weeken weer terug vraag ik het gelijk! haha heb je nu niets aan moet er van tussen mannetje is op een crassdieet hij woog normaal 75 en nu dus 85 hahaha ik loop hem toch te pesten (omdat hij bij de vk zei toen de vk vroeg mevrouw wat eet u allemaal op een dag? en ik nou gewoon dit en dat en af en toe was chocolade , en toen hij AF EN TOE ,de hele dag door zul je bedoelen chips chocolade ect ect ) VANDAAR DAT IK HM NU ZO TERUGPAK stuk irritantje!
Haha nou het was lekker hoor! Maar we moeten morgen maar weer eens gezond. Denk dat het rode kool wordt of spinazie ofzo.
Hier vandaag best gezond gegeten, crispino's (vis) met gebakken aardappelblokjes met uit en knoflook, en ik spinazie en sam en man hadden rode bietjes. Alleen is Sam dus niet in d'r hum (of ze vond het gewoon vies hihhi) en die heeft niet zo veel gegeten. Net beetje pap gegeven aan Sam, en haar met een paracetamolletje op bed gelegd. Normaal eten Sam en man rond 18uur en ik rond half 7 (als Sam klaar is). Ben blij als ze zelf kunnen eten en we gewoon allemaal tegelijk kunnen eten. Morgenavond ga ik naar Arnhem, ga ik gourmetten en lasergamen. Heb er zin in! We zouden eerst met 8 personen zijn, toen ineens met 12 en nu is de 8 misschien niet meer haalbaar (en we moeten toch voor 8 pers betalen, dus dat is niet leuk!) Ik ben weer eens erg moe, "mocht" naar bed van mijn man, maar wil eigenlijk nog niet. Misschien ga ik wel in bad, dat is ook lekker En zal wel zware nacht worden, heb het vermoeden dat Sam wel wakker gaat worden vannacht.
pagina 1235...ik ga straks even bijlezen tot nu Even een berichtje dat ik vanaf volgende week gedeeltelijke ziekgemeld wordt. Ik ga dan alleen de ochtenden werken, de hele dagen putten me uit. Vond het een moeilijke beslissing, maar ben wel heel blij dat het nu geregeld is
Katje: weet hoe moeilijk die beslissing is maar uiteindelijk alleen maar een opluchting! Dus goeie keus, jij en ukkie zijn het belangrijkst zijn!
oef, er is wel wat gekletst vandaag zeg! zit hier steeds maar te lezen over snotneuzen en griepjes en ik maar denken dat ik daarmee wordt overgeslagen, had het gewoon af moeten kloppen. ben strontmisselijk, heb barstende koppijn, voel spieren waar ik het bestaan niet van wist. ga m'n bed maar weer in. tot morgen meiden
Ja ik ben er ook wel blij mee, maar ik ben erg eigenwijs/koppig en wilde het graag "tot het einde gewoon volmaken". Maar dat gaat nu eenmaal niet. Kijk nu wel uit naar volgende week! Tis gewoon lekker dat ik 's middags niet meer voor de klas hoef te staan. Als ik dan wel energie heb, kan ik nakijkwerk doen. Rapporten moeten ook volgende week de deur uit, dus dat hoeft niet allemaal in het weekend
Welterusten Fiona en Will! Katje: herken het gevoel al te goed...Ik wilde ook tot het einde en kostte wat om voor me zelf toe te geven dat het niet meer ging.... Ben toen ook halve dagen gaan werken..... En inmiddels mag ik niet meer werken en ook dat vond ik in begin moeilijk te accepteren.
nog 7 weken te gaan..ongeveer dan haha.. kleine is al ingedaald..wat is dat vervelend lopen zeg.. de kleine blijft ook maar schoppen en als ze schopt(met haar lange benen) krijg ik echt een vervelend gevoel bij me bekken.. Volgens de Vk blijft ze zo liggen tot dat ik ga bevallen. ze zit stevig vast lol bij wie is de kleine nog meer ingedaald?