Hannah, is ook meer een singlet (leuk woord ) maar dan iets langer, komt maar net over mijn kont heen. Hij is erg leuk. Hoewel hij nog leuker zou staan als ik een dunne buik zou hebben. Maarja die heb ik nou eenmaal niet. Het onderbroekje maat L zit toch wel een beetje strak bij de buik, dus even kijken of ze ook grotere maten hebben. Anna, hier ook besloten om geen prullebak te kopen. En als ik hem mis, is hij snel genoeg gehaald. Haha ja wij moeten onze moeders nog opvoeden ook. Dan hebben we in ieder geval genoeg ervaring voor onze ukkies straks. Ik duik ook even de douche in. X Neia
nope nie gezien! maar ook daar weet ik geen leuk plekje voor :-s en eigenlijk kan je net zo goed drect meenemen dacht ik....heb je die stinkerij uberhaupt nie! en die emmer gebruik je ws toch het meest om het badjemee te vullen? *gaat nu echt douchen......... denkt ze.....)
Bij ons gaan de poepluiers altijd direct de container in, en als zo klein zijn valt op zich de stank wel mee, wacht maar tot ze echt gaan eten :-& De luier emmers worden altijd hier allen gebruikt door de kraamhulpen, ik neem ze gewoon direct mee naar beneden. Geboortebedankjes is niet gebruikelijk hier in nl, maar wat niet is kan komen, kijk maar naar valentijnsdag en halloween. Ik waag me er niet aan. Wij doen wrs ook geen beschuit met muisjes deze keer, is zo'n knoeiboel. Wij doen salgroomsoesjes met daar boven op glazuur of gesmolten chocola met muisjes. Voor kleine kinderen vind ik het altijd ook leuk om een lange vinger met een kant in de boter te steken en dan door de muisjes, is ook mijn traktatie op school en creche als de kleine geboren is. Anna, ik voelde me inderdaad energiek gisteravond, maar ik ben dan ook een echt avondmens. Lig nooit voor 24.00 uur in mijn bed, 's ochtends heb ik dan weer spijt, want dan is mijn bedje nog zo lekker! Iedereen gefeliciteerd met een weekje erbij. Volgende week als fiona ons achterhaald heeft laten we twintigers achter ons en zijn wel allemaal in de dertig weken, het wordt echt spannend. Vannacht hier voor het eerst iets lekkage van mijn borsten, had ik de vorige 2 keer niet. Vond de vk praktijk wel leuk vandaag omdat de babytjes lekker veel in beeld kwamen, dat hochie die de hielprik krijgt en zo hartstochtelijk huilt en dan weer getroost wordt doo mama's borst, daar kan ik me zo op verheugen, heerlijk was het maar zover, eerst nog de bevalling, helaas.
Meiden, wat vinden jullie van het volgende: De afgelopen maanden heb ik steeds de andere mama's gevolgd die aan de beurt waren om te bevallen. Nu waren er maanden waar ze consequent wachten tot iedereen bevallen was en dan pas gingen ze over naar de mama's en er waren mama's waar iedereen overging zodra er een kleine was, met gevolg dat het voor degene die als laatste aan de beurt was wel erg stil en rustig was. Ik vond de maanden waar ze allemaal bleven de leukste maanden, zij waren volgens mij het meest hecht, met als uitzondering de februarimama's want daar gingen de mama's al eerder over, maar zij waren ook met een grote groep en bleven ook wel redelijk aandacht besteden aan de achterblijvers, dat vond ik ook een hechte club. Hoe denken jullie erover en wat gaan wij doen?
Lafo, waren het jou vk,s vanmorgen in de vkpraktijk, het speelde zich alf in rotterdam, daar woon jij toch? Eeentje heette er Danielle volgens mij. Ik besef me dat Rotterdam groot is en dat er meerdere praktijken zullen zitten. Er was ook een chines vk en een turkse/marokaanse? In iedergeval iemad die aan de ramadan doet
Als het aan mij ligt gaan we pas over als IEDEREEN bevallen is, dat is wel het leukst, zo leef je toch met elkaar mee.
Goeiemorgen trouwens, dames. Ik las gister een stuk op nu.nl over een crimineel die thuis gevangen moest zitten, omdat hij te dik was voor de gevangenissen en de bewakers hem met alles moesten helpen (was 200kg ofzo). Wat denk je, droom ik daar de halve nacht over. Ben er moe van.
Anna, nog even voor de duidelijkheid: is een roze singlet met brede bandjes die net over mijn kont heen komt. En achter is het gekruist. Ze hebben hem ook iets korter, maar dit vond ik toch was netter staan. Moet je maar even bij de pyama's en zo kijken. hannah, is het gelukt met douchen? Hier altijd een hete douche, zodat heel de badkamer beslaat. Ik kan echt niet koud douchen. Evelien, ik ben hier ook aan het wachten op een lekkage, maar nog niet gehad. Ik vind het een goed idee om hier te blijven schrijven totdat iedereen bevallen is. Anders moet je ook bij allebei schrijven, en schrijf je toch vaak hetzelfde. Hier kunnen we toch ook kletsen over de baby's? Maar dan is het voor de achterblijvers ook leuker zodat er ook met hun wordt meegeleefd. Wat vinden de andere meiden? Ik vond vk praktijk ook erg leuk. Nu de kraamafdeling kijken! X Neia
Neia en onsukkie, zo denk ik er ook over! Vind het ook leuker om samen te blijven tot het eindje Onsukkie, gatsie wat een droom, zou ik ook moe van worden, weet me leukre mannen te bedenken om over te dromen
hoi meiden terug van de dokter... en idd een fikse bijholte ontsteking.. vandaar dat ik me zo enorm beroerd voelde. gezien ik al een tijdje neusspray gebruik en ook stoom moet ik aan de antibiotica.. alleen het 1e keus middel mag niet in de zwangerschap en het 2e keus middel is ene penicilline groep en daar ben ik allergisch voor. Dus ze gaat even overleggen met de apotheker en dan krijg ik vanmiddag een recept. Ga zo eindelijk even bijlezen en reageren! xx
Nog ff snel hoor haha... @Hannah: thnx! ja dat scheelt idd LOL. Als er vandaag dan ook nog maar nie teveel by gekletst wordt @Anna: gelukkig maar! Ruzie is niet leuk, en ook zeker niet goed voor je! Thnx en tot zondag! Ehm alles in plastic inpakken?? heb ik nog nie gehoord, maar op zich best een strak plan @neia: thnx, idd een druk weekend. meeting is in Geleen (limburg), 2 uur ryden hoop dat ik t volhoud @Friendly: hihi idd, heb medelyden dames, wy kunnen pas zondag weer bylezen Ik wil ook meer prenatal dozen!! @hannah; zie je wel, je bent al goed wakker op de vroege morgen je krygt zomaar opeens zo'n geniale inval. Hmmmm een singlet, klinkt wel chiquer dan hemdje LOL ja dames, ga es douchen Ik wil nog een luieremmer kopen. Zo een die we op t kinderdagverblyf ook hebben, anti-meur emmers i-de-aal @Evelien: ja dat is idd een goeie om over na te denken. Denk dat het voor iedereen gezelliger is als we by 1 topic blyven, en of dat nou t bevallingstopic is tot iedereen bevallen is, of de mama's als er 1 kleine is, maakt op zich nie zoveel uit denk ik? Van my mogen we wel pas over als iedereen bevallen is! Is wel leuk als iemand byv weeën krygt, dan kun je ook ervaringen uitwisselen met diegene die al bevallen zyn.... @Anastacia: bah byholte ontsteking, heb ik vorig jaar gehad, niet leuk beterschap! Nou ik ga werken, DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
even kijken Hannah : douchen gelukt zonder ongelukken? Kan me niet voorstellen dat je kunt douchen met koel water.. bij mij helpt heet juist bij hoofdpijn hihi Neia: hier wel een luieremmer, want die kan ik ook gebruiken om het badje mee te vullen en de emmer is in de kleur van het badje. Misschien dat de kraamzorg de luieremmer ook gebruikt ovor de luiers, maakt mij niet uit Maar onze prullebak staat in de keuken, en wij hebben een open keuken dus stinkluiers ga ik daar niet neergooien hihi Evelien: ik vind het leuker om hier met elkaar te blijven schrijven tot iedereen bevallen is denk ik, zo leef je ook met elkaar mee en anders schrijf je alles dubbel denk ik.. en dan gaan we met zn allen over Stel je voor dat je volgende week bevalt zit je anders daar in je 1-tje
Oh anna vergeet ik helemaal over die verjaardag wat te zeggen, heb het namelijk wel helemaal gevolgd. Als je ouders zaterdag komen, zou ik toch echt voet bij stuk houden, en gelijk zeggen dat als de baby er is, ze ook een oppas voor de honden zullen moeten vinden als ze langs willen komen. EN vergeet vooral niet te zeggen dat JIJ teleurgesteld bent in hen, dat de honden voor jou gezondheid en dat van de baby lijken te gaan. Misschien worden ze dan wel boos, jammer .. maar je moet wel voor jezelf opkomen. Desnoods laat je je man het woord doen, maar je moet je niet onder de tafel laten praten en ook de exuses dat ze zo ver weg wonen etc is geen reden om over jou gevoel heen te walsen! Vergeet niet dat jij en je kindje het belangrijkste zijn! xxx
O en Gina heel goed dat je 2 dagen half gaat werken! dat scheelt een hoop hoor, merk ik zelf ook. De dagen dat ik naar de Vk moet ga ik vaak om 12.15 weg, echt heerlijk! Nog maar eventjes.. 10 dagen waarvan 5 werkdagen om precies te zijn en dan begint mijn verlof... en wanneer begint dat van jou?
Zo was ik weer gedoucht en wel.... Ik douche normaal ook warmer maar kan nu echt geen warmte met mijn hoofdpijn verdragen.........Ga gewoon onderuit dan... Maar douchen en aankleden op zich zorgt dat ik al bijna van mijn stokje ga..Moet daarna echt even bijkomen Anastasia: hopelijk heeft de apotheker een oplossing...Niet fijn zo vol zitten nu... Evelien: goeie vraag! Ik denk dat de bevallen mama's al wel vast over kunnen als ze dna maar ook hier blijven komen... Ik zal zeker hier blijven komen als ik al bevallen ben voor de meiden die nog moeten.... Ice: in Geleen Pff alleen de reis al zou ik niet trekken hihi....
Ook de kraamafdeling gezien net? Jeetje zeg die ene die beviel, die ging tekeer met krijsen en al Kan me niet voorstellen dat ik zo zou doen tijdens de bevalling... Ik zou het vreselijk vinden in ieder geval als ik zo zou gillen en krijsen...
Anna: goeie trouwens, badje vullen met de emmer.... En denk dat uiteindelijk toch wel de luiers meteen in de container gooi, ach ja wer zien het wel.......