NOu en hij was ook nog behoorlijk crimineel in m'n droom, zeg maar. Ander onderwerp, haha. Moet boodschappen doen, maar ik heb geen zin.
@Evelien: Ik ben helemaal voorom bij elkaar te blijven! idd wel zo gezellie! En dan kunnne de mama's de achterblijvers ook een beetje informeren over het reilen en zeilen met een beebie! hardstikke leuk! Wil ook graag betrokken blijven bij iedereen! @Neia: Thanx voor de beschrijving hihi! Klinkt goei! Roze is ook leuk! stond het ook zo leuk als verwacht? en heb hier ook zeker xl nodig hihi..... nothing tot be embarressed! alleen maar meer neia en meer anna om van te houden en we gaan er na die tijd wel weer mee bezig of nie dan! Komt heus goed! @anastacia: he bah wat vervelend :-s kan me voorstellen dat je je idd knap ellendig voelt :-s het zit je idd de laatste paar weekjes ook nie mee ..... gelukkig voor ons allen de laatste loodjes en kun je nu weer gaan aftellen nog ffies tanden op elkaar! Flink veel kijken naar de vk praktijk en de kraamafdeling als je thuis bent. weet je precies waar je het voor doet! Wat betreft dier ruze., ja het laatste woord is er ook nog niet over gesproken. Ik vind ook echt dat ze meer rekening met mij mogen houden dan met de honden hihi. Van mijmogen de honden als ze samen komen wel mee hoor. ook alsde kleine er is straks. Ik vind het wel goed voor kinderen om met dieren kennis te maken! zelf wil ik alleen zeker geenhondje. Teveel verplichtingen dat zie je wel.Ieder zijn keus. Vind alleen nie dat je een ander je keus kunt opleggen. Met verjaardagen zijn de honden nie welkom of ze het nou leuk vinden of nie. nie mijn probleem. En als ik ze helemaal zou weigeren heb ik straks geen oppas 1 x in de twee weken op vrijdag hihi.... en wil toch ook juist door de afstand dat de kleine wel een leuke band opbouwt met zijn of haar opa en oma! Feit blijft dat ik me vooral nie kan vinden in de manier waarop dit is gegaan. En mannetje heeft daar ook zeker een mening over! Wij gaan even de beebiefoon ophalen. de Kinderstoel is net bezorgd dus het is net een feestje vandaag allemaal leuke kadootjes
Komt tijd komt raad en je probeert toch echt wel van alles en wat je handig vind onthoudt je @ice: die prullebak die jij bedoelt zijn dat die sangenic bakken? die vin ik nog wel leuk maar zou gek worden van de navullingen aanschaffen En dan heb je die nieuwe die je kunt omklappen zeg maar maar die vin ik foeilelijk hihi.... en heb eigenlik voor beide nie echt de ruimte op de beeb kamer . zou hem dan al ergens anders neer zetten en denk dan dat ik ze net zo goed direct kan wegpleuren hihi...... is wel goed voormn luie aardje
Het lijkt wel sinterklaas! Das snel je kinderstoel...Lekker in elkaar zetten dus dadelijk...Leuk leuk leuk!
Die zijn idd foeilelijk, en ook nog eens met onbestemde kleuren Dna maar meteen in de container, ook hier idd niet echt de ruimte voor. Die emmer staat nu onder het badje........
sinterklaas? die geeft toch altijd alles weg? ben hier dan helaas achter gebleven met een geplunderde rekening hihi zit nog in dubio of ik hem in elkaar zet hihi.... heb jij hem er al staan?
Vind die dingen ook zo achterleuk duur... ik gooi gewoon een pedaalemmerzak in die luiermmer (zit wel een deksel op) en zodra die gaat stinken neem ik die zak gewoon mee. En anders elke dag een keer ofzo.
Zo voel het echt ja... En ben de hele avond onder de pannen, want m'n schoonvader viert z'n 60e verjaardag, ben al moe bij het idee.
Uhm das ook weer zo, je hebt het zelf moeten dokken.... Ja hier staat ie in elkaar...Maar dat heb ik nie zelf gedaan..daar heb ik mijn mannetje voor
Uk is een eigenwijs stuk vreten! Neem ik die filmcamera mee naar bed, nou vergeet het maar. Heilig boontje ligt hartstikke stil, en als ik dat ding dan maar weg leg, begint ie in ene te schoppen, pak ik dat ding weer, ligt ie weer stil. GRRRRRRRRRRRRRRR!
lag hier ook nog niet echt in de planning...Maar mijn mannetje was enthousiast wezen shoppen in zijn eentje en die gekocht....Alleen maar lief...En hij staat niet in de weg nu...
uhm jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hihi, manlief is nu ff met de adressenlijst bezig voor de geboortekaartjes hihi..... Moooooooi laten gaan hihi
Hoi dames, effe een berichtje van mij. Hier gaat alles goed, alleen heb ik blaasontsteking en heb antibiotica ervoor gekregen. Krijg volgens mij bijwerkingen, zoals hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid. Kan het door het ontsteking zijn dat ik steken heb van onderen als ik loop. Want het doet echt pijn. En heb ook al harde buiken, vooral snachts. Heb vannacht gedroomd, was weer aan het bevallen, owh wanneer houden die dromen maar op. Hier gaat alles nog goed, alleen hoe weten jullie hoe jullie beebjes liggen. Want ik weet het echt niet, ik krijg wel veel schopjes, maar ik weet het niet wat het is. 20 maart heb ik men 30 weken echo, waarnaar kijken ze dan allemaal? Ik weet niet wat ik nog moet zeggen, dus hier houdt het maar op. Tot later Groetjes Nazli
Die van mij ook onsukkie, zo gauw ik tegen erwin zeg dat hij even naar mijn buik moet kijken omdat die zo lekker beweegt stopt ze ermee, erwin kijkt nou zelf regelmatig zonder wat te zeggen en dat lijkt beter te werken
Groot gelijk.........hi hi...Heb je het kaartje al besteld nu? Of moeten we nog steeds een regel bedenken...
Wij hadden hem ook nog nie echt in de planning maar toen bedacht ik me dat we nu nog lekker royaal een dubbel inkomen hebben en kunnen doen en laten wat ze willen. Straks lever ik twee dagen in en moet ook de cresch betaald worden. Dan kun je de grootste uitgaven maar gehad hebben ( dr was wel over nagedacht hihi )