Hannah, ja mooi meegenomen die echo's. Dat heb ik dus ook. Nee hoor dat zeg ik niet tegen mijn moeder. Ze komt nu al bijna 1 keer in de 2 dagen. Is wel genoeg zo. Die deur komt volgend jaar wel weer. Patricia, erg vervelend die hoofdpijn. Hopelijk helpen de frietjes morgen. Onsukkie, ja wat kan je anders doen he. Maarja wel vervelend als je het eigenlijk niet hebt. Vanavond ben je ervan af. Anna, ja ik ga de box gelijk neerzetten, vind ik wel erg leuk. En de tijd gaat nu toch zo snel. Dan is dat maar alvast gedaan. Daar had mijn moeder natuurlijk ook een mening over: ze vond het maar belachelijk, de 1e tijd zou ik de box toch niet gebruiken, bla bla bla. Alleen daarom ga ik het al opzetten. Mamain, hier moet ik wel altijd op de weegschaal staan. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen strijkwas meer. Ik ben zo blij dat ik ervan af ben, het is niet mijn favoriete werkje. X Neia
Tja en ik was net zo'n 15 kilo afgevallen. De vk waarschuwde me al in het begin dat die kilo's graag terug willen als je zwanger bent. Maar het eten smaakt me ook zo goed kan me moeilijk in bedwang houden zo nu en dan Nou ja ik geniet er nu ook maar van en ik weet uit ervaring dat borstvoeding een heleboel kilo's weer als sneeuw voor de zon doet verdwijnen. Alleen moet je wel op gaan letten zodra je dan stopt met bv, dat was bij tessa mijn valkuil!
meiden ik ga even lunchen met een paar dames van de zwangerschaps gym! Ook daar belde er net 1 van af, die was weer doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en eiwit in de urine... gaat ook allemaal lekker met de zwangere dames daar... pfff Hier verder 9 kilo in totaal aangekomen! En hannah 6 is zeker goed, zeker ivm al dat vocht ! xx en tot later
Hier inmiddels + 20...... gaan we straks samen vriendjes met sonja zijn? Hoef trouwens ie op de weegschaal, lieve vk heb ik ga hier in mn eentje wel af en toe de confrontatie aan :-s
Das zeker erg netjes! Hoop voor je dat het zo blijft...Hoeft er minder af straks... Hier ook vol vocht maar toch wel wat meer kilootjes erbij...
wie heeft trouwenes ene (duidelijke)zwangercshapstreep? en va waar loopt ie tot waar? ik had t bij mijn zootnje heel erg van schaam tot borst en donker,, nu loopt hij heel leichtjes net niet eens tot mijn navel..
Neia, ik gebruik de box altijd meteen zodra de kleine er is hoor. In het begin maar kort natuurlijk, maar het is ook handig om de kleine er even veilig in weg te zetten in de maxicose , vooral als je al kinderen hebt of huisdieren! dus zet hem maar lekker op, doe er maar wat leuke speeltjes in en droom maar vast weg. Mamamain, netjes die 6 kilo!
Sonja Bakker heeft een goede aan ons straks! Weet uit ervaring dat het wel helpt... Ik was voor de zwangerschap ook 15 kilo afgevallen ivm de behandeling..
@neia: ja denk ook dat je de box best wel gebruikt!t mag je idd ook vooral lekker helemaal zelf weten ! enneh had hem ook helemaal nu opgezet haha! moeders! die van jou kon echt familie van die van mij zijn! Mist ze niet een zusje?
Hier staat de box ook al gewoon in de kamer...Ook om de huisdieren te laten wennen..En de kleine kun je in de wagenbak of in de wipstoel in de box zetten bijvoorbeeld... Bovendien staat het gewoon veel te leuk...
Evelien, ja hier 4 weken terug op + 10 kilo, dus zal volgende week dus ook wel op de 15 zitten. Gelukkig hebben we de bv. (als het lukt) Jaaaaaaaaaa jij begrijpt mij tenminste! Ik ga lekker wegdromen met mijn box. Anastasia, veel plezier met de lunch! Anna, echt lief van je vk. Hier is het vaste prik bij de gyn. daarom heb ik thuis ook geen weegschaal. Mamain, hier nog geen streep over de buik. Maar wel andere strepen.
Anna, we doen mee aan zo'n afval show. Neeeee toch maar niet, eigenlijk kan ik die sonja niet uitstaan. Ja die mayonaise mag je niet hebben is puur vet, net of wij dat niet weten, ik, weet het wel maar ik doe het niet altijd netjes, duhhh. Annah, bij jou en hannah zit ook een heel aantal kilo's aan vocht bij vermoed ik, dus dat ben je makkelijk weer kwijt, ik hou zelf ook wel vocht vast, ben bang dat ik nog andere schoenen moet gaan kopen, heb nu ecco's met een rits en dat kun je niet makkelijk losser stellen zoals veters, vind het altijd balen om in de zwangerschap nieuwe schoenen te moeten aan te schaffen aangezien je die erna niet meer past. Hoewel vvor de bevalling van kim had ik maat 37 en dat is nooit meer goedgekomen heb nu maat 38. Ik hhop op gauw beter weer dan kan ik mijn sandalen aan gaan doen.
Eigenlijk te zot voor woorden toch dat commentaar.......Het is jouw box, en jij bepaalt wel wanneer hij staat.... Mijn mams had in het begin ook commentaar, die vond dat ik wel heel vroeg met alles was....Kamertje en alle spulletjes hadden we vrij vlot in huis....Maar ik mocht eindelijk alles uitzoeken dus kon me niet inhouden... Mam was bang voor teleurstelling voor ons en vroeger deed je dat veel later. Heb er toen ook wat van gezegd...Dat ik niet leuk vond dat ze dat zei, dat ik er me wel goed bij voelde en toen was het ook klaar... Ze zei het uit bezorgdheid....
Kprobeerde me hier aldoor nog in te houden maar voor wie eigenlijks hahah, denk dat ik alles volgende week neer zet! Eerst de verjaardag achter de rug! Gaan we mooi strakkies een sonja club beginnen! gezellie! hebben we veel steun aan elkaar, en Evelien, alleen daarom zou ik al aan de bv gaan haha...... hoop ook idd dat dat hier wil! ( in de eerste plaats toch wel voor de beeb! ) Ben bang dat ik met 10 kilo veel moeilijkheden ga krijgen omdat die van het rokenj zijn gekomen..... maar goed, as voor latere zorg
Anna, hahahahahahahahahahaha. Nee volgens mij niet. Maar hrgggggggggggggggg wat kan dat soms irritant zijn. Vooral met die hormonsters in mijn lichaam. Gelukkig zijn wel mijn deuren etc. mooi schoon nu. hannah, ja helemaal mee eens. Staat gewoon super leuk. Ik kan zelfs niet wachten tot morgen.
*thanks evelien. al krijg ik echt heel veel commentaar dat ik zon grote buik heb.. bla bla... Dan hoor ik: ja, die buurvrouw van die en die was ook zo ver en had kang niet zon grote buik hoor! acht t is nooit goed... maar ja, mensne vergeten dat elke vrouw ene ander bouw heeft en elke vrouw anders reageert op een zwangerschap.. *neia, idd, de box staat hier ook al in de kamer.. al is t nu eigenlijk omdat hij geverfd meot worden.. maar t is echt handig, voorals als de kleine net gebroen is kan je de klein makkelijk wegleggen, evt met kinderwagen bak erin. wij hebben een paar weken geleden een bestelling gedaan, alles wordt op kleur en maat gemaakt. tot aan de aankleedkussens aan toe, echt super, en voor een hele leuke prijs, alles past dan bijelkaar, de lakentjes bij badcpes ettc.. vandaag mogen we het ophalen. ben wel benieuwd
Hihi, ik erger me ook rot aan dr reclame nu met de afgevallen robijn.... zo klein en compact :-s gek mens! haha Hoop idd dat het veel vocht is. Heb laatst goedkope instappers gekocht ..... met de wetnschap idd dat ik ze straks toch nie meer aan kan