Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    ja hier ook. Nou kom op doen we het samen... over een uurtje hebben we benenden alles gedaan.... stofzuigen, dweilen en wc en keuken. kom op.... anders krijg je straks billenkoek he haha

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Au ok jij bent streng ;)

Ik ga nu strijken mag dat ook :)

en stiekum af en toe hier neuzen

3. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Vandaag is de dokter langsgeweest omdat ik me erg loom voel.
    Ik heb 2 weken gekregen van de dokter,
    ik heb bloedarmoede en, als het niet betert in die 2 weken moet ik een bloedtransfusie krijgen.
    Hij wou langer geven,
    maar dat mag hij niet,
    dat moet ik aan de gyneacoloog vragen.
    Maar ik heb eindwerk dit jaar op school,
    dus moet ik alles op school gaan halen om het thuis te doen,
    want die punten moeten binnen zijn 19 oktober en ik heb gekregen tot de 12e!
    Wordt thuis goed doorwerken !

4. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ik ben er ook 1!

althans, ik geloof het pas als ik bij de vk ben geweest en de echo heb gehad hoor!

Erg fijn om te weten dat ik niet de enige ben en we dit samen kunnen beleven!

Liefs

5. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    De mannen noemen ze niet voor niets HORHORMONEN. ;)

Is een bekend fenomeen. Ik denk bij ons allemaal. Maar er is hoop. :)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Zou er hoop zijn Masoled? Hij belde net op en hij is doodleuk weer laat vanavond, op dit moment kan ik hem echt schieten :evil:

@ Eikie79 ook hier veel ongeloof maar langzaam aan wen je wel aan het idee ;) Welkom en gefeliciteerd

@ Frostieke wat een verhaal meid gaat dus niet echt van een leien dakje :( En succes met school meid

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nog steeds niet misselijk hier, m'n vriendinnen die ook niet misselijk zijn geworden hebben uiteindelijk allemaal een jongetje gekregen ;)

Ga ff neuzen op de bijenkorf site volgende week weer dolle dwaze dagen :confused:

8. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ben ook echt geen moment misselijk geweest tot nu toe. hooguit een beetje weeig. ben dr wel blij mee hoor, wat lijkt me dat balen elke dag boven de pot. bah bah.

9. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    @Lafo, Tuurlijk komt het goed. Die van mij zit gewoon 2 dagen in duitsland. Maar mannen zijn allemaal het zelfde. Maar die van mij heeft nu wel een beetje schuldgevoel nu ik zo ziek ben.

@Onsukkie, vorige week ben ik ook goed grieperig geweest en ik kan je gevoel heel goed indenken. Dubbel op zwangerschaps kwalen en dan nog griep. ik ben bij de HA geweest, maar die deed idd niets. Gewoon uitzieken, terwijl je geen vitamine binnen kan houden. Bij mij heeft het zeker 11 dagen geduurt. Suc-6

@Friendly, heeeeeel veeel plezier. Geniet er van. Voor mij is het nog maar 9 weken geleden, maar echt super. Geniet van het lekkere zonnetje. Wij zwnagere doen hier wel kou kleumen.. ;)

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik voel helemaal geen andere kwalen allen wat weeig en vanmorgen moest ik rennen voor een sultana want werd ff niet goed omdat ik zo weeig werd
    me buik is wel wat voller ik ga zo de stad in 2 huispakken kopen een M en een L de M voor nu en de L voor later;)
    heb net een heerlijke warme douche genomen bij me borsten is niet te bespuren ze doen ook geen pijn? meer mensen?
    verders voel ik mezelf nu wel weer moe worden
    ik droom echt zo vaag alleen maar enge dromen over spinnen de hele nacht ze waren overal ik werf er niet goed van en ze zijn ook zo echt die dromen! '
    verders geen nieuws en meidne die nieuw zijn welkom

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Fiona ik moet ook steeds sneller iets eten anders krijg ik ook dat wee gevoel in m'n maag dat heb ik nu veel sneller dan normaal en pijn in borsten heb ik ook niet wel af en toe een steek au :(

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden weet je waar ik trek in heb; mosselen alleen durf ik het weer niet vanwege verschillende verhalen mag wel / niet.
    Volgens m'n huisarts mag het gewoon.... :rolleyes: (twijfelkont)

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiiiii,

Hmmm alles bijgelezen en volgens mij ook alweer vergeten :(

Begin met mijn prive haha: Ben Regina, 25 jaar jong en ga nu jaar met mn mannetje en wonen net zolang samen! Ik woon in Vlaardingen waar ik geboren en getogen ben..

Wij kregen geen hartje te horen omdat volgens vk dit nog niet te horen was (kan ook door mn speklaagje komen natuurlijk haha)!

Ik krijg ook al buik, ik kan m niet meer inhouden inieder geval..

Spannend hoor, lijkt mij ook erg leuk een tweeling!

Pfff ben het echt kwijt verder.. sorry!
    xxx

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Houi ladies

lekker geklets maar weer he
    Nou haha al een week eerder de echo
    Lafo meis hier nu alles weer oke
    denk dat woensdag mn dip dag is (vorige week ook al)
    Heb alleen wat last van de onderrug vandaag
    Misselijkheid viel weer mee (ff dag goed rust doet een hoop ) zo hier kibbeling gegeten

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey Danjo gezellig dat je er weer bent ;)

Leuk dat je echo een weekje eerder is, spannend hoor :confused:

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou dat geklets aan mijn kant is morgen weer over morgen gewoon weer aan de slag :(

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meis ben je er al wel aan toe dan anders zou ik gewoon nog even wat daagjes thuis blijven hoor

Ja denk vannochtend zal ik bellen of niet ik denk doe het gewoon haha en ze zei jah onzeker snap ik heel goed dus een week eerder

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, dat is geen best vooruitzicht... nou ja, ik slik wel multivitamine voor de zwangere vrouw en ik geef (nog) niet over, dus dat blijft er in elk geval al in, dat is al iets.

Maar verder heb ik er weinig in gekregen heb voornamelijk op en naast de bank gehangen, nog een half uurtje geslapen (langer ging helaas niet) en om het half uur naar de wc geweest om het een en ander te legen. Naar maar waar... ik voel me nu iets beter, dus net even de hondjes uit gelaten, was ik gelijk misselijk, kwartiertje op de plee gezeten en het is weer afgezakt.

Dan maar wat gele vla erin, zit er toch nog iets in en dat valt meestal wel goed. Het is niet dat ik echt buikgriep heb, ik voel me of ik koorts heb, maar dat is ook neit echt zo.

Vreemd hoor... nou ja, gaat vast weer over.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Danjo meid het is maar een dagje daarna gaan we natuurlijk verhuizen dus ben ik een week vrij dus laten we maar gewoon gaan morgen.
    Heb al aangegeven aan m'n directe collega dat ik me nog niet helemaal beter voel en dat ik daarom lichte administratieve werkzaamheden wil doen niet gelijk lopend werk wat stress betekent ( om de minuut telefoon etc) Hoop dat hij dat begrijpt, misschien moet ik wel tegen hem zeggen dat ik zwanger ben dan snapt hij ook een beetje hoe en wat.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb het vandaag ook gezegd
    mn vaste collega zit tegen een depressie aan heb dacht ik moet het nu gaan zeggen ivm grote werkdruk op het moment

Deel Deze Pagina