Ik heb een hele lichte streep die tot iets boven m'n navel loopt, heb wel het idee dat ie steeds donkerder wordt.
Hier ook een zonnetje....Maar geen lekker temperatuurtje...En de weerberichten beloven nie veel goeds voor aankomende week...Blegh...
*evelien, normaal sla ik niets af wat gratis is maar dit aanbod laat ik toch nog even liggen ik maag morgen fotos van de dingejtes.. dan is t geld ook op... ja, ik heb ook wel zin in ene macje.. en oh ja, moeders en schoonmoeders... nu zijn ze NOG rustig... maar wacht maar als de klein er is... zoveel goede bedoleingen..pfff... en schoonmoeders.. dat wordt ook nog wat.. ik kon er altijd wel goed mee. totdat de baby er was...en ze toch af en toe vergzat dat ik de moeder was... tot ergenissen aan toe...
Ja kreeg alleen een goeie wegtrekker bij de kassa, net nadat ik uk voelde bewegen, kan die op een bloedvat gaan liggen ofzo?
Das minder onsukkie..........weet niet of dat kan eigenlijk...Maar van pijn ofzo kan je ook even helemaal niet goed worden...
Hannah, ik kijk maar niet meer naar die weerberichten. Word er niet echt vrolijk van. Vooral niet van die Piet. mamain, oja hebben we straks ook nog dat probleem.
wat eten jullie vanavond? wij eten vanavond een gevulde pannekoek echt lekker en makklijk: u neemt -pannekkoekmix. -aardappels -uien (veel) - gehakt -sambal pannekoeken pakken, t gehakt rullen,gesnedne ui erbij aardappels koken en de aardappels, ui en gehakt samenboegen en laten doorbakken. daana de smapel erbij, de pannekoeken opvullen, oprollen en smullen maar! t lijkt neit echt lekker, maar t is echt lekker en makkelijk! als je overheb t gewoon in de koelkast en de volgende dag in de magnetron. mmmm
Ah bah Onsukkie, volgens mij had iemand dat laatst hier ook. mamain, dat klinkt best lekker hoor. Ik eet vanavond op het werk. Want daarna ga ik met mijn collega's naar het nieuwe huis kijken van een collega. Ik ben blij als ik dat ook weer heb gehad. Ik ga nu ook maar wat boodschapjes halen. Tot later! X Neia
Heb het wel eens eerder gehad, volgens mij heeft het met diezelfde paniekaanvallen te maken, dus wellicht was dat het dit keer ook. Heb het in elk geval weer overleefd, en daar gaat het toch maar om.
Hi hi........Altijd maar weer die Piet... Vrolijk wordt je er zeker niet van..... Succes met de boodschapjes!
Mamain: ken het! Mijn schoonmoeder maakt die ook altijd...Erg lekker maar ook zeer vullend... Ik eet soepje met broodje...mannetje is tot laat aan het werk...
*onsukkie, of misschien een verkeerde draai? *neia, idd.. piet... omdat ik dus uit Frieslnad kom denk iedereen ook gelijk dat ik t kan praten.. nou ik praat t niet en kan t net verstaan.. maar die piet idd... ,hou je dat nog wel vol? ik plan niets meer savonds.. liever ook niet meer na t eten.. dan meot iik uitbuiken....
oh ik dacht dat t zo apart was (want velen kennen t dus niet) MAAR IDD, T VULT LEKKER EN JE WORDT ER NIET ECHT SUPERDIK VAN
goedewmiddag! wat zijn jullie allemaal weer fanatiek aan het typen zeg Hier gaat het gelukkig iets beter.. denk dat ik ook veeel last had van hormonen.. want heb nu 2 dagen alleen maar moeten huilen om niks.. en vandaag voel ik me iets vrolijker... hmm misschien omdat de zon schijnt heb net een aardig stukje bijgezlene maar nog neit helemaal.. anastasia hoe is het nu met je? hopelijk slaat je kuur snel aan! ik slik nu af en toe een paracetamol voor de pijn en gelukkig werkt dat.. en na het stomen doet t wel heel erg pijn mijn dokter is er maandag pas weer.. dus als het dan nog niet over is ga ik daar maar heen...