Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oei vergeten, meiden met een weekje erbij :
    gefeliciteerd.. gaat erg snel..

zodra ik de kaartjes heb gehaald ga ik ook maar eens terug lezen.

tot strakkies.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga binnenhokken van konijnen in elkaar zetten, joepie (NOT), maar ze moeten op marktplaats en zo op een bergje verkoop ik natuurlijk nooit wat he.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, ik heb 1x een geboortebedankje gehad. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het geldverspilling vind, mensen gooien het meestal toch weg.

Wij hadden bij het badsetje ook een simpele luieremmer. Maar die verschoonde ik niet zo heel erg vaak (schaam schaam)... en nu neem ik gewoon alle luiers meteen mee naar beneden, dan is het weg en kan het niet gaan stinken.
    Evelien, Sam stonk hier met alleen melk veeeel harder dan nu!

Overgaan naar de mama's, met de feb07 mama's zijn we wel meteen overgegaan, maar tevens ook gebleven. Dus alles wat over de baby ging werd geschreven bij de mama's en de rest bij het bevallingslijstforum. Dus eenzaam was het niet hier.

Ice, 33 weken alweer. Klinkt wel heel erg ver :D (Na 32 weken is het niet meer extreem prematuur, voor mij natuurlijk weer iets om over na te denken whahahaha)

Hannah, ik douche trouwens ook warm en moet eerlijk bekennen dat ik het nu niet zo goed kan verdragen. Maar anders krijg ik het koud, dus is zo'n lastige situatie hihi

O ja, de kraamafdeling... wordt je niet echt heel vrolijk van he... las gisteren nog in "veilig bevallen" dat je gewoon moet doen waar je behoefte aan hebt. Dus ook al wil je krijsen, dan moet je dat gewoon doen. Ook al ben je in het ziekenhuis. En dan een gyn die vindt dat je niet al te gek moet doen.. grrrr! (Ik doe toch waar ik zin in heb whaahahaha, hou me dan maar eens tegen, don't mess with a pregnant women, en al helemaal niet tijdens de bevalling hihihihi)

Nazli, hou die bijwerkingen wel in de gaten, kan ook iets anders zijn wat je niet wilt hebben. Verder kan ik (gelukkig) niet meepraten over een blaasontsteking.

Anna, hier zet ik er geen rusttijden op, mensen moeten toch al bellen voor ze komen, dus dan plannen we het dan wel in.

Nazli, hier moet ik sowieso al regelmatig urine inleveren, en bij de verloskundige had ik dat ook gemoeten.

Neia, als ze vind dat die deur zo nodig geverft moet worden, dan doet ze dat toch lekker zelf :D

Hier ook niet op de weegschaal, gelukkig. Maar ik ben weer iets aangekomen. Maar merk dat ik niet meer elke dag naar de wc ga, en dat zijn de momenten dat er zooooveel uitkomt dan zou ik pas kunnen wegen hahahahaha. Maar het is nog redelijk wat ik aan ben gekomen. Alleen heb ik nog een paar weken te gaan...

Neia, wij hadden de box bij Sam ook al erg snel staan. En je gebruikt hem idd in het begin ook al even. En daarnaast, het is jullie huis, niet die van je moeder!

Mamain2008, nee geen zwangerschapsstreep hier.

Hier ook na de zwangerschap weer aan Sonja, maar de persoon zelf mag ik ook niet zo. En ze is zo lekker met merken aanprijzen, ik koop toch het goedkoopste merk hahaha

Ik hoef nog steeds niet naar de mac :D Maar net wel een broodje met kipsate (warm) op, en heb nog een zakje met chipjes liggen voor vanmiddag, en straks komen er nog bossche bollen en dan vanavond gourmetten. Het gaat lekker wahahahaha
    En trouwens, die salades bij de Mac zijn erg lekker!

Venkelthee heb ik hier ook, hoeft helemaal geen suiker in, ik vind het behoorlijk zoet van smaak.

Kreeg net doosje met zoete noten broodjes binnen. Mag ik uitproberen en dan krijg ik er vragen over via Internet. Ben benieuwd :D (moet je zelf nog wel bereiden en dan in de oven jammmmmieeee)

Nou ik ga even thee zetten, en cappocino voor de man en dan lekker paar bladzijdes lezen van mijn boekje..

Laterssss

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Mamain, ja hier spreek ik 's avonds liever ook niks af hoor. Maarja, de andere werken overdag natuurlijk. :(
    Gelukkig rijdt er iemand anders, en ik verwacht/hoop niet dat het laat wordt.

Deentje, super dat je weer wat vrolijker bent.
    Het is inderdaad erg lekker met dat zonnetje. 8)

Evelien, onee toch die rits van de schoen. :confused: Heb je toen straks niet afgeklopt ofzo?
    Ik ben benieuwd hoe je het gaat oplossen.
    Ja Piet; nu moet het morgen toch echt slippertjesweer worden. :evil:

Patricia, goed in de gaten houden hoor, anders is het zonde als je de ringen door moet laten knippen. Ik heb ze gister ook af gedaan.

Hannah, hebben de boterhammetjes gesmaakt?

Witte reus, heerlijk zeg, nog maar 5 dgn werken. De tijd gaat snel. En dan wordt het nog gezelliger hier. :D
    Veel plezier met het ophalen van de proefdruk. Ik hoop dat hij mooi is.

Onsukkie, ja wat gedaan moet worden, moet gedaan worden. :x En dan ben je er ook sneller vanaf.

Daphne, ohhhhhh wat klinkt dat allemaal lekker zeg! Vooral die bossche bollen.

Zo hier zijn de boodschappen gedaan. Moet alleen alles nog uitruimen wat niet in de koelkast moet.
    ik had even een pauze nodig. :D
    Toch wel zwaar, maar dan hoeven we morgen niet echt te haasten met het kamertje.
    Ik had opeens na jaren weer zin in muesli, dus nu een grote bak naast me staan. :D

X Neia

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zwanger zijn is écht slecht voor je hersenen, nou sta ik weer af te drogen met een handdoek. Zucht...

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @neia muesli ? ieuwww hihihi ik eet sinds een tijdje smacks. omdat ik uitgekeken ben op boterhammen..

uhm wie had het over bosse bollen? hmmmmm

en schoonmoeders. soms krijg ik er een punthoofd van. soms ben ik best wel direkt en ik ben haar nu wel duidelijk aant maken dat ik behoefte heb aan rust vooral als de kleine er is. ze bedoelt het zo goed maar....
    wij hebben alleen de trap geverfd meer niet en ik loop altijd op de sokken naar beneden. toen ze dat hoorde werd ze witheet
    dat MOET je toch niet meer doen he JONGEDAMEN! oeggghh vooral dat jongedame schoot me verkeerd.
    maar kan nog erger maar zal ik jullie besparen.

de kaartjes worden kei mooi, had alleen al een druk foutje ontdekt :S...

@evelien, ben je al uit je schoenen ? hihih....

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Witte reus, de in Nijmegen woonachtige Bosschenaar had het over bossche bollen.. (die zullen hier zo tussen 16 en 16:30 uur arriveren jamammmmmmmmmmmm)

En sinds deze week eet ik weer krokante muesli (dus cruesli, maar dan merkloos hahaha) lekker met yoghurt voor mijn gezonde begin van de dag.

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hahaha onsukkie dat is ook niet echt slim... wij sparen nog even heel hard dan kunnen we eindelijk op keuken jacht gaan, inclu vaatwasser.

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nee, ik heb ze nog steeds aan, hou ze maar aan tot erwin komt misschien doet een beetje mankracht wat, hihi. In iedergeval geen zweetvoetenlucht hier :)

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hmmm bossenbollen, ik werk in een lunchroom en daar hebben we ook regelmatig bossenbollen. alleen die dingen kun je niet fatsoendelijk eten.
    oeh krijg er echt zin in.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    We hebben al een vaatwasser, maar niet alles kan erin he.

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, dingen die niet in de vaatwasser kunnen, die gebruik je toch gewoon niet? (hoezo hekel aan afwassen hihihi)

Witte reus, de alllllllerlekkerste Bossche Bollen komen van "de groot" in Den Bosch. (en die worden dalijk meegenomen YEAH!)

En de buurman is weer bezig met herrie maken. Ik ben zoooo blij als die badkamer van hun een keer klaar is. Ze zijn nu al een week of 4 bezig met herrie maken. (en aangezien ze nu niet thuis kunnen douchen verwacht ik dat ze nu wel haast maken)

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    in ons vorige appartement deed ik alles in de vaatwasser, maar nu ik met de hand moet afwassen, en drogen natuurlijk vind ik sommige dingen veel mooier. dus ik denk ook dat ik sommige glazen ed ook op de hand doe afwassen.
    sorry ukkie zo had ik er nog niet over nagedacht hihi

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja, ik ben nogal verstrengeld aan m'n wok om eerlijk te zijn, maar als het ff lukt scheep ik manlief ermee op hoor, haha.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Geeft niet hoor.
    Soms is ie ook wel eens nog niet vol genoeg, maar heb ik wel wat nodig wat erin staat (zoals in dit geval, de juspan).

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb net m'n huis (voor de 2de keer vandaag) gezogen, flinke schep wasmiddel in de zak gedaan, dus het hele huis ruikt nu naar wasmiddel. Heerlijk!

(vind zichzelf belachelijk nu ze zwanger is)

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    onsukkie, ik meld me vrijwillig aan, je mag mijn huis ookkomen stofzuigen hoor ;)

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, je mag hier ook wel even langskomen. heb wel al gestofzuigd, maar dat is dan ook alles wat ik heb gedaan!

19. hee dat ga ik ook is proberen! waspoeder in de stofzuiger te doen! heb wel is van die geurzakjes gehaald.. ook wel lekker...

hoop dat ik nu weer ff van die stomme hormonen af ben.. want ruzie maken en de hele dag huilen is niet fijn end an voel ik me zo ellendig en zielig....

vind het opzich oo wle gezeliger als iedreen naar de meimama's gaat als we allemaal bevallen zijn..
    ben beneiwud wanneer de laatste gaat bevallen.. zal wle juni worden denk ik!
    wie is er eigenlijk t laatste uitgerekend?
    de lijst is al weer een eindje terg :p

hier geen afwasmachine! en opzich heb ik niet zo heel erg hekel aan de afwas... hoef dan net fanatiek te bewegen dus erg moe word ik er niet van! stofzuigen en dweilen vind ik wel t ergst:(

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Euhhh... nou, op zich lijkt het me best eens leuk een huis te zuigen, waar je niet een half uur later opnieuw kan beginnen door de hoeveelheid hondenharen, kattenharen, zand en zaadjes en veertjes die de vogel buitenboord gooit.

Deel Deze Pagina