dankje hannah wat een leuk kadootje fiona! merk wel dat je bij een 2e kindje helemaal geen kadootjes meer krijgt wel jammer... toen ik zwanger was van arjen kreeg ik ook overal van allerlei leuke dingetjes.. en nu eigenlijk ng niks gekregen.. alleen een paar kleertjes van mijn ouders!
Das ook niet leuk...Overladen met kadootjes de eerste keer en dan nu bijna niet.......Gelukkig heb je nog iets gekregen... Denk dat mensen dan in de veronderstelling zijn dat je alles al hebt ofzo
haha ja dat denk ik ook.... mijn opa en oma doen ook alleen bij de eerste maar aan kraamkadootjes.. dus daar krijg ik ook nis van.. dus de kadootjes na de geboorte zullen ook wel veel minder zijn nahja moet ik mijzelf maar gaan overladen met kadootjes
Hier eten we vandaag Spinazie,eitje , gekookte aardappeltjes een gehaktbal en komkommer erbij! Goed bezig voor de HB hihi........ Wat een verschil tussen vk met urine,dieten en dergerlijke. Vind het wel eens lastig, de een zegt dit de ander dat..... ze vroeg me gisteren ben je ook moe?ik nou ikbruis niet vande enegie of zo maar weet ik veel of dat normaalis....be voor het eerst zwanger dus kan nie vergelijken? dames die al gaan eten: eetsmakelijk!
Zo, even kijken of ik m'n man zover krijg dat ie iets schoons en nets aantrekt voor we zodadelijk naar de verjaardag van z'n pa gaan. Wish me luck...
zo eten alweer op! zit alweer stampvol! merk wel dat ik de laatste tijd heel snel vol zit! veel plezier op de verjaardag onsukkie!
Succes ons ukkie... Hier net kommetje soep en broodjes op... Dan nog wachten tot 9 uur voor dat mannetje thuis is en dan moeten we nog naar verjaardag
Gezond! Zeker om die Mac te compenseren Het is ook lastig maar zolang jij je er maar goed bij voelt...
ik had voor arjen net een choclade haad met wat kleine eitjes gekocht.. pelt ie de chocolade haas af.. maar snapt ie niet dat ie dat kan eten zit er echt mee te spelen van huh? wat moet ik hier mee... wel grappig gezicht.. maar hij heeft het al door...
zo meiden wat een geklets weer, al is het de laatste tijd wel goed bij te houden. Hier vandaag van alles gesnaaid, begon netjes met een bak pap daarna bij de lunch een uitsmijter met kaas en thuis een bosche bol ( !) en net 2 boterhammen met tonijn ! hmmm @ fiona ik zou maandag gewoon bellen, zeggen dat je je zorgen maakt omdat je het niet begrijpt en vragen of ze niet alsnog even bloedprikken zou er zeker geen 3 weken mee wachten! Alle andere meiden eet smakelijk!
ja moet toch kunnen! ze zeggen wel dat je niet voor 2 mag eten.. maar er snoept er toch echt eentje met je mee!
Oh tegen die tijd zou ik al in zijn gedommeld op de bank hoor. Als ik nu heen ga red ik het best tot 12 uur, maar ik moet niet om 9 uur nog es de deur uit moeten.
Neeeeeeeeee ik moet weer 20 pagina's lezen in een dag tijd, jullie hebben er echt een feestje van gemaakt, nou tot over een aantal uurtjes
Zo maar es die kant op. Een van de honden (diezelfde) is weer ERG vervelend, echt waar, ik kan d'r wel wurgen af en toe. Zou dat nou nog overgaan als ik straks bevallen ben of blijft dit zo? Zucht...
Ik normaal ook maar mannetje moet werken tot die tijd...En is de verjaardag van onze zwager dus we moetne wel ff langs... Zie wel hoelang ik het red........
Veel plezier... Hier word ik krankjorum van 1 kat...Die loopt al een half uur te mauwen en racen door het huis alsof ze krols is. Dat kan niet want ze is gesteriliseerd....Maar gek word ik er wel van...