En hoe werd er gereageerd? Ik ben nogal bang voor reacties op het werk (nogal kindonvriendelijk bedrijf dus ook de mensen zijn niet echt pro zwanger zijn)
Mn leidinggevende vondt het helemaal leuk (zelf dus niet verwacht dat ze zo reageerde) en ze zei ook meteen rustig aan doen he
ja ik durf het na vandaag ook niet meer zo goed te vertellen stom he me eerste werkdag was maandag en toen wist ik ook al dat ik zwanger was die dag! ik weet echt niet hoe ze hierop gaan reageren pff hoop goed maar heb al senarios in me hoofd dat ze het minder leuk gaan vinden ja je neemt iemand aan en die is meteen erna zwanger! ja begrijp hun wel maar ik wou gewoon een kindje heel graag
Oh wat leuk Danjo Fiona niks van aantrekken joh doe ik ook niet al ben ik wel nieuwsgierig welke reacties ik krijg. Sowieso zit er een collega op m'n afdeling die al heel veel miskramen heeft gehad en twee maal een voortijdig doodgeboren kindje. Echt zo erg Door dat ben ik eigenlijk ook een stuk banger geworden en begrijp ik ook wel dat een kindje niet vanzelfsprekend is. Ik hoop alleen dat diegene toch een beetje blij kan zijn voor mij
meis heb zelf ook een mk gehad en tuurlijk zal het slikken zijn voor dr maar ze zal op haar manier ook blij voor je zijn ,,, Ik heb het zo koud brrrr hmz mischien zo in badje
Oh lekker in bad Straks in het nieuwe huis hebben we een bubbelbad echt heerlijk alleen ik was van het weekend in het Sanadome en toen vroeg ik aan iemand die daar werkte of ik nog ergens rekening mee moest houden als je zwanger bent en toen zei diegene niet te lang in het bubbelbad...... Nou vraag ik je waarom en heeft iemand hier vaker van gehoord. Ik droomde al van een bevalling in een bubbelbad lekker relaxed
o nou nog ff wat op me werk sprak ik met me nieuwe collega ze zij heb je kinderen? en ik nee nog niet! haha maar ze begon toen over haar miskraam die ze had gehad met 11 weken en haar zuster had een doodgeboren kindje van 36 weken ik greep naar me buik mischien merkte ze dat en ik kon nog net me tranen bedwingen stom he maar waarom hoor ik van de horrorverhalen juist nu nog 1 vraag meiden hebben jullie al sex gehad? nadat je posi teste ik weet nu een week dat ik zwanger ben maar durf het niet zo goed me mannetje wil heel graag en ik ook wel maar ben zo bang dat het kwaad kan ?
Nou hier is ook een topic over ergens anders op dit forum en blijkt dat ik niet de enige ben die het niet aandurft. Ik heb namelijk bloedverlies tijdens het vrijen en daarom durven we niet meer
o dus jij durft het ook niet ja ik ook niet ! ik ben zo bang dat het kwaad kan omdta het nog zo pril is! ja kan geen weken volhouden voor me mannetje om niks te doen het is en blijft een man maar hij moet nog maar heel ff geduld hebben totdat ik er zeker van ben dat het geen kwaad kan
ha meiden, even een up-date vanuit zweden. gisteren heb ik na 20.00uur geen bloed meer verloren. achteraf gezien was het ook eigelijk niet zoveel en er zaten ook geen stolsels oid in. pijn heb ik ook niet gehad. alleen het gevoel alsof er iets knapte met daarna het bloedverlies. het enige wat ik nu heb is de zenuwen. morgen heb ik mijn echo en voorzichtig heb ik weer wat hoop omdat ik al bijna 24 uur geen bloedverlies of kramp heb gehad. meiden duim voor me.
Will tuurlijk dum ik voor je meis Ga overuren maken voor je .hoe laat moet je Lafo kan me wel voorstellen dat bubbelbad niet erg goed is je hele lichaam wordt gevibereerd sex ja hoor niet meer zoveel maartoch zekers wel 1 a2 x in de week gewoon rustig aan
Tuurlijk duimen we voor je Will [-o< Had stiekum al meegelezen op het miskraam topic om te kijken hoe het me je gaat. Laat je het ons morgen weten meid, wat een zenuwen zal jij hebben idd Toi toi toi
o wil wat ene goed nieuws ik duim ontzettend hard voor je mee geen valse hoop maar als je geen stolsels en meer krampen heb gehad mischien was het iets anders? ik duim voor je meid!
@ Fiona nee je bent niet de enige, maar het kan gewoon hoor meid kijk maar naar Danjo Ik doe het niet omdat ik bloedverlies heb, dus moet het maar op een andere manier @ Danjo oh dus beter niet bubbelen nou ja dan maar ff 8 maanden wachten die zijn zo om
om 10.30 uur moet ik er zijn, zegt natuurlijk niet dat ik dan ook de beurt ben. begin ze te kennen hier. als ze iets lekkers hebben bij de koffie zit ik daar om 12uur nog en tja dan is het weet lunch pauze. als ik er goed over nadenk ben ik wel om uur of 3 aan de beurt