Klinkt leuk daam! Veel plezier morgen! Hier eindelijk de geboortekaartjes besteld jeeeeeeeeeeeeeeeh!hihi Gaat ook zo bed op zoeken , wordt nog wel weer een druk weekend............ Trusteh!
Goeiemorgen meiden, ik ben de eerste. Net even bijgelezen, alleen maar over eten. Jam jam. Hannah, hihi heeft je zusje goed bekeken om dat bij jou aan je moeder te laten zien. Wel slim hoor. Anna, niet naar de Mac geweest? Echt knap! Applausje voor jou. Ik moet iets bekennen.................... Gisteravond met het werk weer naar de Mac geweest. Ik heb maar niet gezegd dat ik dat de avond ervoor ook had gegeten. Ik kon hun feeststemming toch niet verpesten? Ik was pas om 12 uur thuis. Dat doe ik dus ook nooit meer, want we hadden afgesproken dat we tot 10 uur ofzo zouden blijven. Onsukkie, hoe was het feest van je schoonouders? Daam, jij hebt een lieve man zeg. Die denkt nog eens aan zijn vrouw; chocolade slaan we niet af hoor! Wij gaan zo de kamer ophalen. Ik kan niet wachten! X Neia
Goeiemorgen meiden! Jeetje, het was weer een gezellige boel hiero hahaha kan het af en toe niet meer bijhouden haha! @Hannah, ik was het die geboortebedankjes gaat maken! Ik heb de suikers inmiddels in huis.. blauwe en witte (met pure choco erin lekker!) is niet zo duur hoor.. suikers waren 25 euro voor een kilo (200 stuks) en de tule (turqoise en zacht blauw) was 2,= en lintjes... maak van karton kleine kaartjes en daar schrijf ik met zilverpen de naam op en bedankje.. een mand doe ik ook met lint en tule versieren en daar doe ik ze in.. plaats wel foto als ik klaar ben.. in Italie is het heel normaal en ik vind het schattig hahahaahh! @Witte reus, ik ook al paar dagen heeeel dorst.. maar kom ook niet veel aan.. was halve kilo afgevallen juist van de week.. en urine was goed volgens de vk.. weet t ook niet! @Anastacia, je had je lekker verwend gister zeg jammie! Ik heb ook elke keer super trek, maar als ik t dan wil halen is de trek al weg.... dus snoep niet veel daardoor hahahahaha... @Onsukkie, wat een schatjes zeg die nijntjes... helaas ben allergies voor dieren.. @Daam.. lekker die chocolade! Ben gek op puur! bij lidl hebben ze 80% cacao heerlijk! @Anna, fijn he als je die geboortekaartjes eindelik besteld hebt! Wij hebben de proefdruk ook al gehad.. man heette alleen ineens Roland ipv Ronald, beetje slordig.. dus moet nog ff heel duidelijk zijn daar hahahahah! De rest ben ik helaas vergeten! Sorry! Vandaag komt papa mn commode brengen, joepie! Bedje staat er ook al... gaan weer op zoek naar gordijnen... en gaan ook kijken hoe we hemeltje/klamboe gaan ophangen.. hoofdeind of zijkant...! en vanavond verjaardag.. dus druk dagj weer! Hele fijne dag meiden! Xxx
goediemorgen! jeetje neia en gina wat zijn jullie er vroeg bij op de zaterdag ochtend! ik probeer altijd uit te slapen.. maar sinds arjen van zijn kamer kan is dat voor ij ook wel een beetje afgelopen.. rnd half 7 staat ie naast mijn bed in t nieuwe huis dus mooi een slot op de deur. veel plezier met het ophalen van de kamertje neia! en gina ook de kamer vandaag! leuk leuk! dan gaat t echt opschieten he! ik ga vandaag alle rotzooi naar de stort brengen.. dus grote opruim dag vandaag! ben ik het teminste allemaal kwijt!
zo ben er weer ff snel heb geld gehad van me opa voor een baduitzet wou die van bebe jou met die pompjes maar alles bij mekaar is toch al weer 100 euro vindt dat toch wel heel veel iemand die weet waar acties zijn ofzo? ga zo ff naar de stad en kijken of ik daar wat zie en ff bij prenental kijken of ligt het nou aan mij dat die van bebe jou zo duur zijn?
grrr me mannetje is ff bezig voor een klus maar ik bel hem op en hij zeg wat is er nou stelkens grrrrr wordt gek van hem hij kan ook toch eens normaal reageren ik wil wat leuks doen vandaag ff shoppen voor de baby maar alles moet altijd zooo moeilijk ect ect pfff heb het echt ff gehad met hem zullen mijn hormonen wel weer wezen maar nog een dikke 10 weken en dan moet ik alles in huis hebben en ik heb nog een a4 vol met wat ik nog nodig heb!
fiona de babydump had een actie met bebejou badjes althans een paar weken geleden wel kreeg je 20% korting.. weet niet of dat nog zo is.
JEEEEEEEEEEEEEHHHH Vandaag 33 weken! Gina ben benieuwd hoe je kamertje is! Kan me indenken dat je je er helemaal op verheugd! Daam ik wil ook chocola hihihi Daam , Gina , Lafo jullie wonen toch een beetje in de regio Den Haag, zin in een date in ons verlof? in de buurt. ? Hier heeft manlief gisteren mijn ijs, in d ekoelkast gezet ipv in de vriezer dus vanmorgen had ik alleen nog drapperige melk *bah* Nou ja kan ik t ook niet meer opeten. Ga zo eerst eens ontbijten, ben al wel even wakker en heb eerst de ramen gezeemd en gestofzuigd in de woonkamer. Ga zo de koelkast even schoonmaken en dan de rest van het huis. Mannetje is bezig met het installeren van iets op de pc vna mijn ouders. en vanavond visite!
Ik zou eerst even op de site kijken hoor, misschien was het maar een actie van korte duur! straks ga je voor niets . En idd die badjes zijn duur rond de 100 euro voor een uitzet!
en als je dan toch gaat print dan gelijk de bon op de babydump site.. het is altijd een verassing wat er in zit. Je krijgt een doosje mee
heb even snel voor je gekeken op de site fiona, maar volgens mij is de actie al weer over... helaas het badje alleen is al 50 euro en dan nog de rest... Misschien marktplaats ?
Oh ja Fiona, er is ook een woezel en pip thermo badset van Bebe jou bij Gardo. Geen idee of dat bij jou in de buurt zit, maar zag het in de folder http://www.gardo.nl/upload/pdf/gardo.pdf succes met shoppen ik ga even ontbijten!
Gisteren nog enkele kadootjes voor men verjaardag gekregen ( eergisteren 19 geworden ). En er zat zo'n heel lief muziekmobieltje bij! van Me to you!
Goedemorgen! Heb eindelijk eens vanacht goed geslapen! Jeetje wat een verademing is dat! Anna: veel plezier vandaag! Gina: leuk vooruitzicht...Ben benieuwd naar je kamertje...En klinkt idd erg goed die geboortebedankjes. Neia: foei alweer de Mac...hi hi...Heel veel plezier vandaag met het kamertje! Anastasia: argh mannen... Nou idd scheelt wel kan je t ook niet opsnoepen. Fiona: bebe jou is gewoon zo duur....Ik wilde graag een zwrt badje en de enige die dat had was bebejou, en is idd erg duur maar vind het zo mooi. Ik heb een complete set met standaard voor 139 euro.. In de set zat het badje, alle zwitsalproducten voor in bad te gaan, luieremmer, aankleedkussen, standaard, wcbrilverkleiner en een potje... Onsukkie: dat woezel en pip badje is wat voor jou...hihi...
Frostieke Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was het gezellig? En hannah Heerlijk dat je eindelijk eens hebt kunnen doorslapen!