Dank je Deentje.. maar dat helpt niet.. er zit geen opening in.. het is echt een ontstekingsschijf van ong. vijf centimeter.. trekzalf helpt wel, maar duurt ff! maar ja, beter als wanneer de dokter t open snijdt (ben beetje chicken hahaha) ohhh kan nu echt elk moment van de dag wel slapen, heerlijk!
nee kan me voorstellen dat je niet wil dat de dokter t opensnijd haha! daar kan ik ook niet tegen! wie herkent dit: elke keer als ik ff fanatiek ergens mee bezig ben word ik echt superdraaierig en heb ik echt t gevoel dat ik omval.. ijzer gebrek kan het haast niet zijn want eet echt veel dingen met ijzer op een dag. en soms heb ik t zelfs als ik rustig achter de computer zit.. ook heel trillerig van binnen... wat kan dit zijn?
Ik kon ook nooit slapen overdag maar nu wel......Ff lekker wegdoezelen.. En zoals Gina al zei, lage bloeddruk of laag suiker.......
Dacht even achter de pc te gaan maar heb nu weer knallende kop dus ga er maar weer achter weg........Bah niks aan de hele dag koppijn........
Klinkt als suikertekort, ken het gevoel wel. En na een flinke koek of glas cola is eht dan weer over.
Nou ik hoef maar 11 bladzijdes bij te lezen... Even over gisteren... we hebben een hele gezellige avond gehad. Het was bij Jules in Arnhem. We begonnen natuurlijk met pech, want ik had de verkeerde tankpas bij, en mocht dus zelf de diesel voorschieten. En toen bleek ik verkeerd te zitten om te parkeren. Maar uiteindelijk 20 min later dan gepland kwamen we aan. Eerst ff wat gedronken en daarna gingen we ons eerste laserspelletje spelen, heb wel weer flink gelachen hoor. Het ging alleen niet zo heel erg goed. Eerste spelletje ben ik 8e van de 9 geworden hihihi. Daarna gingen we gourmetten, hadden we 1 gourmet plaat voor 9 personen.. als er meerdere Inspector Gadgets waren geweest was dat geen probleem, maar ik vond het beetje belachelijk, dus ik moest eerst vragen om een 2e plaat. We hadden ook 1 bord met vlees, 1 schaal met salade.. dus alles was snel op. Wij eerst half uur gewacht tot er iemand kwam, en toen maar zelf naar de bar gelopen om te vragen of ze ons even wilden helpen. Komt die gozer later terug.. er is geen vlees meer.. na dreiging dat we management wilden inschakelen kwam er ineens een mega bord vol vlees (huh.. het was toch op?) Het was dus echt niet goed geregeld! Na het eten weer spelletje lasergamen, dat was weer leuk (alleen waren een paar pakken dus kapot). En normaal gesproken is er op vrijdag een live bandje, maar gisteren was er dus een ouderwetse rave.. dus allemaal sportschoenen en bomberjasjes en kale kopjes... En muziek die ik net te hard vind, ik vind trance leuk maar hardcore niet. Na een drankje zijn we gegaan, en zijn op een 80party beland, dat was wel aardig. Uiteindelijk lag ik rond kwart over 1 in bed, dus niet al te gek Net hebben we nog eventjes de vloer uit de babykamer gehaald, dus we zijn een stapje verder hihihi. Had wel een splinter in mijn rechterhand en die heb ik er gelukkig met links uitgekregen (ben rechts). Nu ga ik bijlezen en reageren Wittereus, heb wel meer behoefte aan vocht. Merkte gisteren trouwens helemaal niets van het feit dat ik zoveel dronk. Begon wel meer vocht vast te houden maar ik hoefde niet te plassen. Heb het grootste gedeelte er vannacht weer uitgezweet, pff had het warm! Neia, de bossche bollen zijn rond 17 uur gearriveerd, en het was weer smakelijk Hannah, ik vond het ook echt verschrikkelijk om mijn eerste tattoo aan mijn vader te laten zien. Mijn moeder heeft er minder bezwaar tegen. Mijn vader is er ook echt niet blij mee, maar hij vind wel dat het mijn lichaam is. Fiona, ik ben zowel bij Sam als nu getest op suiker (niet met dagcurve hoor, maar dat was niet nodig omdat ik nuchter goed laag zat). Ik vind het raar dat ze het niet nodig vinden om te testen. Lekker dat je de badset krijgt! Deentje, dat merk ik dus ook. Voor de tweede krijgen we eigenlijk niets. Bij de eerste hebben we echt grote dingen gehad, en nu merk je gewoon dat het niet meer zo boeit, het bijzondere is er vanaf. Het enige wat we nu krijgen zijn soms beertjes (ook leuk hoor!) Na de geboorte krijgen we gewoon van de mensen die komen cadeautjes. Mijn oma (ene oma verwacht ik nog niet eens dat ze komt, is nog nooit bij ons thuis geweest in Nijmegen.. maar ja.. die heeft Alzheimer, ze heeft een geldige reden) geeft altijd iets zelfsgemaakt, dat is wel leuk! Volgens mij eet ik ook regelmatig voor 2 Nazli, ik bedoel dit niet om je bang te maken, maar het zijn wel symptomen van hoge bloeddruk/zw. vergiftiging. Maar ja.. het kunnen net zo goed (en waarschijnlijk) bijwerkingen zijn. Maar ik zou het even navragen. Lafo, fijn he.. ben je bij en een dag later begin je weer van voor af aan grrrrr Ik lees nu dat jullie het ook over de opvliegers hebben, heb ik dus ook last van. Anastasia, op een Bossche bol zit chocolade, en dat is heel gezond. Is iets waar je lichaam op vraagt.. echt waar! Ik heb nu trouwens mijn kladblok open staan zodat ik niet elke keer hoef te knippen en plakken, zo gaat het hopelijk beter hihihi Daam, ik wordt elke keer bij het prikken ook op hb gecontroleerd. Maar ja.. ik word ook wel vaak geprikt. Katja, laat het lekker gaan.. laat het los Daam, hier nu wel iets minder dan 30 weken sas, maar komt omdat ik dus bezig was toen ik zwanger werd Neia, je bent zwanger, je hebt een excuus voor de mac Fiona, wij hebben ook 100 euro voor de badset betaald, en daar moest dan nog een standaard bij, die zat dus niet in de set! Ze zijn ook best wel duur! Frostieke, nog gefeliciteerd met je verjaardag. En 19 jaar... (pff dat klinkt lang geleden hier, ben alweer 30 jakkes!) Evelien, van Asten hoort bij de babysuperstores, en daar zitten er meer van in nl, geloof dat gardo hier ook bij hoort. hebben vaak wel dezelfde aanbiedingen. Mamain2008, het is ook verschrikkelijk als je plat moet en alleen nog maar mag plassen en wassen. Vond dat echt wel wennen in het ziekenhuis bij Sam. Dus voorkomen is beter dan genezen! Gina, ik heb die ontstekingen regelmatig tussen mijn benen. En doet zo'n pijn! Deentje, dat van het superdraaierig zijn... had ik dus net. Heb beetje meegeholpen met de vloer verwijderen en naar beneden te krijgen (aangeven, dus niet sjouwen), en daarna duizelde het echt allemaal! Wat het is? Hier was bloeddruk wel iets hoger dan hoort. Nou vanmiddag met Sam naar een verjaardag geweest, en ze ging pas rond 14 uur naar bed. Maar ze wilt nu al niet meer slapen (oke, helpt misschien mee dat wij boven bezig waren, en dat maakt wel een beetje geluid) Straks gaan we bij vrienden eten, lasagne (met paprika, en dat lust ik niet, maar ze zou ze grof snijden zodat ik goed kan vissen hihihi) Nou tot later maar weer xxx
Zo, merk wel dat stilstaan niet geweldig meer is, krijg dan echt warme voeten zeg maar. Hebben wat dingetjes opgehangen op de babykamer en verder irriteer ik me dood aan de teringzooi hier. Ik kan er niets aan doen, vind het zooooooooooo'n troep en m'n man kan me dus niet uitstaan, terwijl ie voor ik zwanger was zelf altijd over troep zeurde.
Gefeliciteerd! De chocola gaat hard! Leuk idee, waar? Wat jouw man heeft gedaan is eigenlijk gewoon een crime en ik vind dat hij daarvoor gestraft moet worden! Heb je dat al gedaan?
@deentje: dat zou wel eens kunnen. Als ik het warm krijg, heb ik ook die klachten. Vanmorgen nog in de tram, toen heb ik gevraagd of ik even mocht zitten. Het was erg druk in de tram. Gelukkig kon ik meteen zitten, ik kon wel janken, zo rot voelde ik me. Gelukkig ging het gevoel snel weer weg en buiten had ik nergens last van, terwijl ik anderhalf uur gestaan en gelopen heb. Bij mij denk ik een lage bloeddruk.
Even een vraagje: Ik wil graag een nieuw badje kopen. Nou ben ik al in het bezit van een badstandaard, maar deze is uit 1999. Zou een nieuw badje (van wat voor merk dan ook) op deze standaard passen?
Volgens mij word je ook eerder duizelig dooe dat je sneller achter adem bent. Ik heb dat ook als ik me inspan, word dan duizelig maar heb ook het gevoel niet snel genoeg o2 te krijgen.
Nou heb ik weer wat rozig in m'n inlegkruisje zitten... beetje vervelend. Het lijkt me wel gewoon een adertje ofzo, maar kun je dat krijgen van niezen of zoiets, want ik heb geen sex gehad ofzo... heb wel af en toe een harde buik, maar die doet niet zeer en is ook niet vaak ofzo. Lekker irritant, vind het een beetje overdreven om daar in het weekend over te bellen eerlijk gezegd.
Als het daarbij blijft, hoef je niet te bellen, maar hou het even in de gaten. Je kunt het idd krijgen van niezen of andere spanning op je buik. Ligt je placenta hoog? (dus niet voor de baarmoederuitgang) Als je je zorgen erom maakt, moet je gewoon wel bellen, dat vinden ze heus niet erg, dat hoort allemaal bij hun werk.
Placenta ligt hoog ja. Nou ja moest vorige week al heen voor hetzelfde en toen zei ze ook: zolang je er geen buikpijn bij krijgt of krampen kan het niet veel kwaad, maar het moet niet te vaak gebeuren. Nou heb ik geen krampen ofzo, maar wel zo nu en dan een harde buik. Denk niet meer dan voorheen, maar nou ga je erop letten he.
Ben je lekker in de weer geweest vandaag? Dan moet je wat rustiger aan gaan doen. Hahaha, lekker makkelijk gezegd van mij met die nesteldrang! Dus verboden nog iets schoon te maken vandaag!
Nou het begon gisteravond, maar toen had ik in de auto naar m'n schoonvader wat harde buiken. Deden geen zeer hoor, en toen we terugkwamen rond 2 uur zat er wat (heel weinig) in m'n inlegkruisje. Maar doorvoor had ik ook een paar keer goed geniest en de hele avond op een harde stoel gezeten (had een zere kont ook). Dus tja... en heb dus een inlegkruisje ingehouden 's nachts, maar die was 's ochtends nog schoon. Het kwam pas weer toen ik ging lopen, en dan echt rozig, dus duidelijk vermengt met "gewone" afscheiding. Klinkt als ik het zelf terug lees of er gewoon wat gesprongen is wat nu langzaam weer uit m'n vagina aan het verdwijnen is, maar toch maak je je onbewust er een beetje druk om. Zal wel wat rustiger aan doen...