Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, ga ik wel doen, 't is niet dat ik het echt niet vertrouw, maar zou wel willen dat het over was ja. Ze zullen me toch niet veel anders vertellen dan de vorige keer en toen vond ik het ook al overdreven dat ik komen moest. :oops:

2. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @Daphne78:
    Bij mij is het net zoiets van 'pfff, men laatste tienerjaar alweer!'

@ felicitaties: dankjewel iedereen!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hoeveel harde buiken 'mag' je eigenlijk hebben zonder dat het kwaad kan en je rust moet nemen?

4. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Nieuwe buikfoto in mijn album :D

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mooi buikje hoor!

6. suiker tekort? haha ook eigenlijk niet mogelijk bij mij.. maar ga toch even kijken of dat het is :) mooi excuus om lekker te snoepen vandaag :)

onsukkie klinkt ook indd. of er een adertje gesprongen is.. ls je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor... daar zijn vk toch voor!

7. mooie buik frostieke!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ga eens alles terug lezen

ben goed geslaagd heb een hele babyuitzet voor 39.95 gekocht in het creme , we wouden lime maar die was weer eens niet op voorraad dus toch maar simpel creme
    heb er ook een tummytub bij gekocht voor als ze een maand of 4 is vindt ik het wel een lollig gezicht dan kan ze zelf een beetje zitten
    nou en verder heb ik me zilveren box van bopita gekocht vandaan van de week maar even een leuk kleed met bij behorende speeltjes en mobiel kopen die ik op het oog heb
    dus al bij al was de dag toch nog gezellig haha als ik maar kan winkelen;)

9. onsukkie 10 harde buiken per dag is normaal

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anastascia heel lief van je allemaal maar ben toch geslaagd!;) ja echt duur man ik was als ik alles compleet wou het xxl pakket 100 euro kwijt en dan kwam de standaard van 34 , 95 er nog eens bij nou dat gaat mij zelfs te ver
    na 2x baderen heb je het niet eens meer in de gaten

frostieke wat een mooie buik heb je meid! je gaat ook al zo hard pff nog ff en dan mogen jullie bevallen! oja en gefeliciflaptaart!

dankje evelien maar tilburg is een uur hier vandaan haha

hanah wat vervelend joh dat je nog niet van die hoofdpijn enzo af bent mag nou wel eens voor jouw ook lekker gaan lopen en van je rose wolk genieten! ik duim voor je meis

mamain2008 ja ik heb hem zoals ik wil in de juiste letters ect maar de naam van me man was helemaal fout en ik had het op het kaartje gezed van geboren onze mooie dochter en dan de naam met de achternaam maar volgens me schoonouders zeiden ze je moet alleen de naam doen en niet de achternaam dat is vanzelf sprekend dus moet de achternaam weglaten? oja en was vergeten op het kaartje de rust uren erop te zetten
    wat is het slimste? wat hebben jullie erop staan

ik dacht van 11.00 tot 14.00 rusten en na 21.00 uur? of is dat niet zo slim iemand sugetties?
    en gefeli met je 32 weken mamain2008

onsukkie kon je wel een bakkie bij me komen doen! hahaha ik woon daar heel dicht bij ;) pb je wel ff

stom he ben zo bang dat bekende mensen me volgen hier want ik zeg hier best veel wat ik anders altijd voor me houd ben niet zon prater over mezelf en dan zouden ze ook gelijk weten wat het geslacht is dus vandaar... meer mensen dit? je moet er toch niet achterkomen dat je schoonmoeder gewoon meeleest terwijl je het over sex en weet ik wat allemaal heb en over haar! hahaha

gina wat leuk dat je kamertje staat fotos!

hier ook wat gebruikte elke dag mama buik zalf en borsten zalf van de hema prima! totdat ik een proefmonster van mama zwitsal op me buik smeerde en de dag erna een proefmonster van natusan masseer oil jeetje krabte me dood me hele buik zit onder de kleine bultjes ! echt niet leuk meer kan blijkbaar niet tegen de olie denk ik
    heb vanmorgen maar helemaal niks op me buik gesmeert in de hoop dat de jeuk wat minder wordt de bultjes zitten er nog maar de jeuk is wel wat minder maar is er nog hoop zo dat het snel overgaat.... stommerd had er ook niet allerlei zooi op moeten smeren ben ook zo band voor stria maar goed dan maar! de wereld vergaat niet

daphne wil je me niet elke keer gek maken met die bosche bollen van je! gemeen ! hhaha kwijl kwijl stel voor met ons uitje tegen de tijd neem jij bosche bollen voor ons mee want ze staan er bij jullie bekend om haha

hier ook vreslijk last van opvliegers! pff ben blij dacht dat ik de enigste was

daam haha ja het zal wel passen want de nieuwe die ik heb gekocht kan ook zo van de vorige eeuw zijn er zijn geen spectuculaire veranderingen in geweest volgens mij

buddie bellen met de vk als het je niet lekker zit ook met je harde buiken en dit is al weer de 2de keer kan best een ader zijn maar bel gewoon voor de zekerheid vinden hun echt niet erg mischien kan zei iets zeggen door de telefoon waar wij niet aan hebben gedacht doe nou maar! je bent geen zeikerd !
    weet eigelijk niet maar dacht niet meer als 2 per uur ofzo? ff opzoeken op internet

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    En hoe is het? Al begonnen met het in elkaar zetten van de meubels?

Ik ga het proberen ;) maar denk dat het goed komt

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea niet te vergeten spannend meid! is zo leuk he
    ik hou het ook niet meer ga me badje uit de doos halen en in elkaar zetten !

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou het punt is, ik heb ze niet tussendoor, maar als ik gezeten heb en ik sta op (zowel bij de tafel, bank als uit de auto) dan krijg ik geheid een harde buik.

Volgens mij ligt ukkie dan ook heel hoog en voor m'n gevoel zak ie even later dan naar beneden. Duurt ook echt maar een paar tellen. Maar dat is dus best wel eens meer dan 10x per dag.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, stomme hormonen... heb me echt 6 maanden lang NERGENS druk om gemaakt en nou word ik een ouwe zeur.

Heb op een INIMINIE klein beetje afscheiding en af en toe een harde buik na, nergens last van, dus ik ga het afwachten, als ik morgen nog roze afscheiding heb bel ik, en anders bel ik maandag wel even als ik er nog mee zit.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Die harde buiken zijn trouwens niet pijnlijk. Het alleen dat als ik ga staan ik echt plassen moet (zo voelt het) en dan na een paar tellen is dat gevoel weg. Als ik dan met dat gevoel aan m'n buik voel dan is die redelijk hard, maar ik vind het ook niet echt een voetbal. Het voelt meer alsof uk vreselijk raar gedraaid is, maar dat kan niet volgens mij.

16. ja dat gevoel heb ik ook we vaak alsof de kleine helemaal tegen de buikwand aandrukt.. maar is dat da een harde buik? ik weet t eigenlijk niet

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, dat vroeg ik me dus ook al een aantal weken af, maar m'n moeder zei vanmorgen (nadat ze met 1 vinger had gevoeld, lekker nuttig) dat dat volgens haar wel een harde buik was.

Maar ik dacht eigenlijk dat dat dat 1 grote harde bal was, en dat is het dus eigenlijk niet. Het is met hobbels en beslaat niet m'n hele buik.

18. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    Frostieke,
    mooie buik hoor!

Onsukkie,
    als je het neit vertrwouwd altijd vk bellen.
    beter 10x teveel dan 1x te weining.
    helmaal als je je zorgen maakt, wan dat is ook neit goed.
    dan weet je iig dat t niet is.

no ik ga die verveledne peuter vna mij in bad doen...
    pfff...

19. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    heel veel typfoutjes, maar jullie snappen t wel ;)

20. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Dankjewel allemaal :D

Deel Deze Pagina