ik heb een heel beurs gevoel links in me zij pff de kleine zit ook steeds te trappelen daar ze is zo actief de lieverd! wou dat ik haar kon vasthouden is het al mei?! hmm ik wil zonnetje over 5 dagen is het lente dames! en de klok gaat dan een uur vooruit? laatste weekend van maart? okay heerlijk langer licht nou moet het weer alleen nog meewerken echt ben zo toe dat het lekker weer wordt iedereen volgens mij dit is toch dodelijk saai! ik vindt het ook heerlijk als we bevallen zijn dat we lekker met de kindjes kunne wandelen en dan met mooi weer heerlijk!
Katsas: 2 april pas? Echt belachelijk idd...Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter... Mijn zusje heeft een tatto met 3 sterren aan de zijkant van haar buik tussen navel en liezen in... Gelukkig dat het toch nog een gewone bevalling kan worden.... Daar hoop ik ook op. Al moet ik ook in zkh bevallen, wel het liefst natuurlijke. Onsukkie: dat doen ze expres om al die zwangere vrouwen op te jutten... Daphne: hoe was het met je moeder? Anna zit overigens nu verjaardag te vieren.... Katje: gefeli met je mijlpaal! Fiona: is het gelukt met je mannetje verzorgen
tsja huizen kijken/zoeken is toch een hele onderneming! Wel moeilijk, want omdat ik straks ook minder ga verdienen is het een beetje moeilijk. Wat wij willen is toch wel erg prijzig. en als ik zeg dat de huizen hier rond de 300000/400000 euro zijn begrijpen jullie wel dat dat erg veel is en voor ons niet 123 besloten... ( laat staan dat we de hypotheek rond krijgen) Sommige nieuwbouw lijkt ons dan wel wat maar ja dat is weer zo lang wachten en tenslotte ook niet alles.. bovendien is een huis wat eigenlijk maar 2 of 3 jaar bewoons is dus eigenlijk bestaande nieuwbouw veel gunstiger omdat de badkamer/keuken etc er al in zit en met een beetje mazzel ook de vloer naar je zin is. Een volledig nieuwbouw huis kost toch echt erg veel geld er nog bij heb ik zo eens uitgerekend. Nou ja we hebben op zich geen haast, maar krijg nu toch wel de kriebels
ben blij dat ik geen Mac fan ben! anders zou ik er hier iedere dag aan herrinnerd worden hihi Alleen de fish filet en de milk shakes die vind ik wel lekker.
katsas en deentje, ik had denk ik mazzel toen ik vorig jaar hulp kreeg. Ik ben terecht gekomen bij de HSK groep, en geloof dat tussen de huisarts en de eerste afspraak zo'n 2 weken zat. Het werd ook betaald door AWBZ dus heb zelf niets hoeven bij te dragen, dat was ook wel prettig! Anastasia, wij zitten er ook wel over te denken om ooit te verhuizen maar dat zit er financieel niet in. En dat terwijl ik echt wel lekker verdien. Maar ja.. het is zo duur he En een huis van 300000 zouden wij echt niet kunnen betalen. O ja, mijn moeder is nog steeds erg doof, en zit nu aan de pretnison om te kijken of ze zo de ontsteking weg kunnen krijgen. Dus echt lekker gaat het niet. Heb mijn verjaardagscadeautje gehad, een trommeltje met gouden stokjes van pandora... Anastasia, de sunday ijsjes zijn ook lekker, en de kipnuggets, en de salades
@Anastasia Kan me voorstellen dat jullie daar over na moeten denken, het zijn geen kleine bedragen die je noemt. Wij zouden het niet kunnen opbrengen met z'n tweetjes in elk geval...ook niet als we beiden fulltime zouden blijven werken.
Pff jeetje wat een bedragen Anastasia ....Zeker iets om goed over na te denken.....Daar zouden we hier echt krom voor moeten liggen Hier zijn de huizenprijzen gelukkig een stuk gunstiger.......Moet wel blijven werken maar kan gelukkig wel minder...
hallo *fiona, even terugkomend op je tijden, t is maar net wat je zef prettig vind. ik zou gewoon je eigen tijden vasthouden wanneer je zelf wil rusten en trouwens, de achternaam is neit zo vanzelfsprekend (tenzij je getrouwd bent) maar andere weten niet dat t dan de achternaam van je man/ vriend krijgt, verkomt dan wel een hoop verwarring *onsulkie, ja dat heb ik ook, bij mijn zoon was t toen wel t indalen.. maar ja, t kan echt vana alles izjn.. ik ook heb ok meer last van mijn endeldarm, alsof ik de hele dag een dollie tegen mijn darmpjes aan voel drukken zeg maar... had ik mij mijn zoon dus ook... maar of t indalen is? bij een 2e gebeurd t later...morgen weet ik meer bij de vk, ik al t t vragen. *buddy,(KATSAS) idd een natuurlijke bevalling is echt vele beter.. ik blijf erbij.. t is misshcine wel iets makkelijker, maar de ijn en t ongemak er na is niet niks... bij t huilen van je kind kan je zelf je kindje niet opkakken en moet je altijd ene ander vragen.. dat is echt niet leuk... En 2 april pas? kan je ha niet iets doen? ik vergeet elke keer de fotos te plaatsen in mijn album. de camera ligt boven en omdat ik zo last heb van mijn schaambeen, kan ik niet vaak de trap op en af.. maar op de foto is duidelijk te zien wat we krijgen.. heb t al een paar keer door laten schemeren... maar ik zal t vanavond even doen en dan hoor ik graag van jullie!
Onsukkie: hahaha...........Tja daar kan je geen nee tegen zeggen... Anastasia: geen Mac lusten.....oh ik lust alles wel behalve de fish filet en de groenteburger...Maar kipnuggets en quarterpounder zijn toch wel het lekkerst......
Daphne: blijft kwakkelen met je moeder zeg...En prednison krijg je niet zomaar. Hopelijk helpt het haar....
Ben wel benieuwd naar de foto's van je spulletjes die je had laten maken mamain...Enne ik weet al wat het wordt...
Haaaai! Ehm wat hadden we nou afgesproken, NIET teveel bykletsen Kom ik ff bylezen, zyn er 33 blz by gekomen Ga zo snel ff wat blz doorlezen, maar niet allemaal hihi. Meeting gisteren was leuk, had weinig last van mn rug overdag. Was gezellig om iedereen weer te zien, en we hebben en super mooie rondrit door Limboland gemaakt! Ook een stukje nog door België gereden, en by t 3landenpunt geweest. S'avonds uit eten geweest by een grill restaurant (moest je zelf grillen--> lees, dat deed Maikel dus voor my hihi.) Heb t wel lang volgehouden, maar tegen 10 uur was ik opeens echt helemaal gebroken, heel moe en last van mn rug. Dus toen zyn we naar huis gegaan (ehm 2 uur ryden ). Was bly toen ik in mn bed lag! Vandaag dus maar een héél relaxed dagje, heb echt nix gedaan (Ja ok wassen). Beetje formule 1 kyken (wat een wedstryd haha), en schoonouders kwamen op visite. Hadden ze een grote bak ys van de yssalon meegenomen, voor Maikel Amarena, en voor my macademia. Hmmmm lekker! Nu ff bylezen, en vanaaf voor de tv voor the Ghostwhisperer en Medium! Hoe is het hier verder met iedereen?
Tja we dachten ff Ice pesten Maar fijn dat het zo gezeliig was gister.......En vandaag om bij te komen... Hier gaat het zoals alle ander dagen ...Weinig verandering dus, rustig aan blijven doen...Kan ook niet anders...
Hier is manlief aan het koken...en het is zo moeilijk om niet te kijken hoe het gaat en het uit handen te geven..Aangezien ik degen ben die altijd kookt...Maar ben verbannen naar de bank....