Trouwens nog steeds niet gegeten mannetje is er nog steeds niet :x Heb maar uit verveling een topic geopend in zwangerschap over jongen / meisje ik moet echt weer aan het werk, gaat niet goed zo, ik kan nergens anders meer over nadenken
hq ha Lafo ik ook niet al ben ik aan het werk Zodra ik thuis ben hups laptop aan lol En euh je moet echt wat eerder gaan eten hoor meid
Misschien dat ik me daardoor ook iedere keer niet goed voel, krijg zo'n ontzettende honger. Wij aten altijd laat maar dat ga ik nu echt niet meer trekken
Hey meiden, Hier ben ik weer een keertje. Sorry dat ik niet zo vaak post, maar ik lees wel iedere avond even wat er is geschreven hoor! Ben alleen dan alweer vergeten wat er op die 8! pagina´s stonden, dus weet dan niks zinnigs te zeggen...haha. Vandaar weinig berichtjes. Maar nu moet ik echt mijn blijdschap met jullie delen hoor! We hebben vanmiddag een kloppend hartje gezien! Echt helemaal geweldig en heel apart. WOEHOE, wij zijn zooooo blij! Ik was nog steeds erg onzeker omdat ik relatief weinig symptomen heb, maar gelukkig zei de gyn ook dat niet elke zwangere boven de pot hangt. Foetusje was nu 11 mm (7w1d), schattig hoor. Op de echofoto lijkt het idd net een wormpje. Volgende echo is op 19 okt., ik ben dan 10w2d. Als alles dan goed is word ik ontslagen uit de mmm en mag ik naar een eigen te kiezen verloskundige. Dan ben ik weer net zover als de meesten van jullie Tot zover mijn update :-D Will, hoop dat echo toch nog goed nieuws voor je heeft gebracht! Fijne avond allemaal!
ja Lafo zou ik ook maar doen meid ff iets anpassen moet mannetje maar opwarmen is ook beter voor je stofwisseling meid Draaimolen super nieuws meid Ik weet het we zijn erge kleptutten haha
Danjo, thx! Ja, is echt niet normaal hoor, jullie leuten. Soms moet ik wel 10 pag. bij lezen, ben ik een kwartier mee bezig..haha. En t ergste is dat ik tegen het eind bijna alles weer vergeten ben, terwijl ik tijdens het lezen denk...oh ja, daar wil ik ff op reageren en daar ook ach, ik gooi het gewoon op zwangerschapsdementie
Erg he wat kunnen we kletsen maar dat kan ik ook in het dagelijks leven, op m'n werk zeggen ze altijd dat ze rust hebben als ik er niet ben dan gaat de piep in hun oren eindelijk weg Mannetje komt er nu aan dus dat betekent om 8 uur pas eten en ja Danjo vanaf morgen ga ik het anders aanpakken, weg gezelligheid, jammer dan als ik honger heb ga ik eten Ook grappig iedereen heeft zich hier voorgesteld en hun echte naam onthuld alleen niemand wordt zo genoemd, Danjo ik noem jou altijd zo terwijk ik weet dat je Marjolein heet, was Danjo nou de naam van je hond?
Hallo allemaal Gisteren heb ik weer een echo gehad. Alles gaat nog steeds goed. Het kleintje groeit precies zoals van hem/haar verwacht kan worden. Hartje klopte ook goed (meer dan 100 slagen per minuut) Ik heb de echo's in mijn album gezet. Mijn volgende afspraak, voor de 20 weken echo staat al : 17 december. Maar eerst 9 oktober naar de verloskundige voor een intake. Ik ben zo in de wolken dat ik die vermoeidheid lekker op de koop toeneem! Ik concentreer mij op de leuke dingen van het zwanger zijn, niet op de kwaaltjes die er nou eenmaal bij horen. Ik moet zeggen: dat werkt prima, kan het iedereen aanraden. Fijne zwangerschap allen!
haha dat terug lezen is hier ok niet weggelegd en bepaalde meiden onthoudt je ook beter Moet zeggen het gaat steeds beter haha Jah Lafo idd gezellig is anders maar honger hebben is nog veel erger Jah mn eigen naam staat er idd onder Jah Danjo het onze berner Dan van Danny en Jo van MarJOlein
@ Eyereen mooie echo's hoor meid. @ Danjo, ik wil veel weten he, het is net wat Will ooit een keer schreef; je wilt nog net m'n pincode niet weten Trouwens heel m'n wetenschappelijk onderzoek gaat eraan in m'n topic, ik wil alleen maar dat mensen reageren die niet misselijk waren en krijg nu alleen maar reacties / stemmen van mensen die wel misselijk zijn Daar gaat m'n baanbrekend onderzoek
@lafo: thanks! enne....ik ben absoluut niet misselijk: heerlijk....(goed help ik mee he, aan je wetenschappelijke onderzoek)
ha ha Lafo heb jij weer Eyereen is ook niet misselijk meid haha die helpt jou wel en ach ja mag vrgen wat je wilt meis
Oh je lijkt m'n mannetje wel die wil dat ook altijd zien, kijk het ook wel eens alleen ik vindt het niet meer zo leuk als eerst. Die Natasia komt ook weer ff (vreselijk mens)