Heb het weer goed gemaakt met mannetje, hij heeft komende week in elk geval geen avonden dat hij moet leren en hij zal proberen wat meer interesse te tonen. Ik had het in de auto over dat m'n lijf moe is, er een beurse plek in m'n buik zit en m'n voeten dik voelen en dat ik dacht dat dat kwam omdat we zowel vrijdagavond als zaterdagavond verjaardag hadden en we daar uren op zo'n keukenstoel achtig iets hebben gezeten. Toen zei: "Omdat je eigenlijk nergens last van hebt, vergeet ik wel eens dat het best zwaar voor je wordt." Was wel lief. Is ook wel logisch, van ik doe eigenlijk ook nog alles, omdat ik ook nergens last van heb. Ren nog steeds de trap op en af (ik kan niet normaal trap lopen, moet altijd rennen, weet niet wat dat is, slecht voor de buren haha). Ach ja, hij is ook wel lief en als ik hem vraag iets te doen (zowel zuigen als bijvoorbeeld m'n voeten masseren) dan doet ie het ook wel, maar hij doet gewoon nooit iets uit zichzelf en ziet het ook echt niet. Als ik de wasmand op de trap zet om mee te nemen stapt hij eroverheen zeg maar. Daar zal ik maar mee moeten leren leven ben ik bang.
Onsukkie: fijn dat de lucht dan weer geklaard is...Soms moet je mannen gewoon een duw in de goede richting geven hihi...
Ja, dat is het ook en dat weet ik ook wel, maar soms zou ik willen dat het eens uit hemzelf kwam... maar ja...
**begint op blz 1260, en zucht een x diep ** @Hannah: ja was idd een best eind ryden hihi. Heenweg ging super, terugweg wat minder, was erg moe, en had last van mn rug. Maar kan nooit zo goed in de auto slapen, en nu dus al helemaal niet @Anna: ja weet nog niet helemaal welke ik wil. Sla ik van tevoren wel een zooi navullingen in haha. Maar op de kdv's waar ik eerste werkte, hebben ze overal luieremmers met die navullingen, en ik vind ze toch wel ideaal! Hier past t wel, maar heb nog nie gekeken welke ik mooi vind hihi. Leuk dat al die spullen binnen zyn @neia: heb een kussentje meegenomen, een lekker vest, en een handdoek voor in mn rug (opgerold). Enne kan schoonmams niet schilderen? hihi Hihi onze uk is wat betreft t hartje luisteren tzelfde hoor, of heel hard trappen, of zo druk bewegen dat de VK ff moet zoeken LOL @Anastacia: van harte met de 33 weken! **Slaat blz 1265 t/m 1288 over ** Hier ook al de héle dag regen, BAH, gisteren in Limboland was het 17 graden!! @Onsukkie; nee dat moet hier hubby ook niet doen hoor, de telefoon extra niet oppakken, als ik ergens nie tegen kan! @hannah: balen dat je zo'n slechte nacht had meis Formule 1 was leuk hè @marlie: zie dat jy ons ook komt vergezellen, gezelli! Welcome hier! @Katsas; hihi, ja is my 1x overkomen, dat alle text weg was, dus nu doe ik om de zoveel tyd alles kopiëren( CTRL + A + alles selecteren, en dan CTRL+C) en als t dan weg is, kan ik t gewoon weer plakken (CTRL + V) hihi. Enne jy bent ook goed bezig met bylezen hihi. @Katje: van harte met de 30 weken! @Katsas: jeetje wat moet ie lang wachten voor ie terecht kan zeg! April pas! Maar wat een goed nieuws over jou meid! Lekker weer terug naar de VK, en natuurlyk bevallen! U go girl! @Fiona: hier ook af en toe een vet beurs gevoel, voornamelyk onder mn rechterborst Heb ook steeds steken onderin mn buik, wat zou dat dan zyn? kan toch ook dat ze dan flink met t hoofdje aan t bewegen is?? @Onsukkie: whaha je bent wel geweest @Daphne: balen van je mams Hopenlyk gaat t snel beter! @mamain: kom maar op met die foto **Hmmm leest voorby haar bericht van een uur geleden ** @Hannah: Hmmm my pesten hihi moest idd ff bykomen haha. Maar was t wel waard! Hoop dat je nu weer es wat nachten beter slaapt, dan voel je je ook wat beter hoop ik! @Onsukkie: oh ja, goed dat je ons af toe ff remind aan die hyves hihi En dat is idd wel een lieve opmerking van hem! denk dat de mannen toch meer met alles bezig zyn dan ze laten merken hoor! Nou ik zit alweer te lang merk ik, dus ga maar es naar beneden iets eten (dat kryg je op zo'n luie dag LOL) Miss tot strax, en anders tot morgen!
pffff zit echt te vol! me buik is enorm en die kleine meid heeft het al de hele dag voorzien op me rechterzijkant auuwwie ! voel gewoon de hakjes erin duwen ! ook als ik in bed lig links gaat alles goed maar zodra ik op rechts wil liggen gaat mevrouw toch met die voeten heen en weer of armen idd weet niet hoe ze ligt maar pijnlijk wordt het nu toch wel
ooowe ice waarom moest je het nou over ijs hebben! ondanks ik proppievol zit heb ik nog wel een gaatje voor ijs over! maar nartuulijk nergens ijs te bekenen hier! ja ik heb het echt in me rechterzijkant net onder me rib echt auwie ... leuk dat je meeting zo gezellig was! hanah heb hem lekker onder handen genomen alleen niet op de manier die die zal willen sex hebben we in geen tijden meer gehad!shock! onsukkie zie je nou wel! maar die van mij is net zo hoor moet het hem altijd zeggen want hij ziet het gewoon echt niet! mamain ik weet niet meer wat je krijgt ik dacht een tijd terug te lezen dat je hij zei en dat ik dacht huh weet ze het dan ? maar kan ook dat ik je door de war haal met een ander... dus vertel op! wil het weten! en zet die echos erin haha dan raad ik het wel 50% kans he
jeetje wat word die kleine al groot.. hij duwt met zijn hoofd naar beneden en tegelijkertijd zet ie zich af met zijn voeten tegen mijn rbben ofzo.. pff lekker is ander.. maarja.. t blijft leuk die vage bewegingen in mijn buik.. sex? at is dat? haha kan me ook niet herineren wanneer t voor t laatst was.. en kan ook niet zeggen dat ik t is.. moet er nog ff niet aan denken.. voel me ook niet echt sexy eerder een walvis onsukkie kerels moet je altijd zeggen wat ze moeten doen... hier ook als ik niks zeg doet ie ook niks.. soms best iritant! moet soms ook flink zielig tegen hem doen.. dat t voor mij toch allemaal wel een stukje zwarder word en hij mij toch echt met dingen moet helpen. ice fijn dat je zo'n leuke dag heb gehad! vandaag maar lekker luieren! en t gaat alweer over de mac hier haha! ik kom er eigenlijk nooit vind het eigenijk te duur! maar als ik ga.. heb ik overal we zin in en voor arjen is het ook altijd een feest als we er heen gaan.. dat is wel leuk!
Ja vanmorgen nog, maar voor de rest van de dag weer spijt! Op de één of andere manier forceer ik toch het één of ander, zodat ik de rest van de dag (en morgen ws nog erger!) pijn aan mijn liezen en rug heb! En zo vreselijke rare dingen doe ik nou ook weer niet Ik moet het dan maar beperken tot 1 keer per week, maar ik vind het gewoon lekker!
en nou is mannetje hier hardstikke ziek! nou zeker een snel virus ofzo vanmorgen was er nog weinig aan de hand. Nu ligt ie onder 2 dekens rillend op de bank met een koppie soep! arme lief! gelukkig voel ik me beter ondertussen! xx tot morgen
Ik heb ineens trek in een milkshake, maar ik ga niet, ik ga niet! Ik ga echt niet, of toch? Neeeeeej!
@anastasia: wil je niet in Den Haag wonen? Ik heb nog een huis te koop! Bijna nieuwbouw met alles erop en eraan (uit 2002)
Mamain2008, wat je zegt over de natuurlijke bevalling versus de keizersnede... Op het moment zelf zonder twijfel: Keizersnede Maar ik denk vanaf een uur na de bevalling.... natuurlijke bevalling! Hier een zieke Sam, die gaf ik toen straks een klein stukje banaan (ik had zin in banaan, met de nadruk op HAD). En toen ging ze vies kijken, en nog viezer, toen ging ze kokhalzen (misschien vond ze het wel vies?) en toen hoesten en toen kwam het eruit, en nog een keer en nog een keer... dus over mij, over haar, over de bank, later nog over de vloer. Daarvoor had ze al een geweldige diaree luier (wij konden meegenieten van het produceren). Heb haar nog wel een beetje eten gegeven, maar dat was ook maar voor heel even, want ze gooide alles er uit (twee kanten)... En later in de box gooide ze nogmaals alles eruit. Heb haar een flesje melk gegeven en hoop dat ze nu lekker gaat slapen. Morgen krijgt ze inentingen maar weet niet of ik dit wel wil als ze zo beroerd is. En door het opruimen en bukken om schoon te maken, voel ik het dus flink in mijn rechterzijde en in mijn buik. Ben ook erg moe!
Ja maar echt in Den Haag! Vlak bij je werk! Huisje checken? Op FUNDA.NL bij Volendamlaan 1190. 4 slaapkamers én een tuin!
Daam, dat is ook toevallig, ik heb 3 jaar aan de heiloostraat gewoont in den haag, in die hoge flatten
Als ze zo beroerd is, zou ik die inentingen lekker even uitstellen. Dat zal geen probleem zijn om dat 1 á 2 weken later te laten doen. Arme kleine. Ik hoop dat ze straks lekker slaapt en er geen last van heeft.