Ik woon sinds 6 jaar veldhoven, Ben verhuisd tot ik 32 weken zwanger was van Kim, kwam altijd in het leienburg voor de gyn!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH!!! Stomme K*T receiver, schyt canaldigitaal :c: hebben al de hele week geklier met sbs6, net5, veronica en tmf, en nu doen ze het dus (nog) steeds niet. :x ](*,) En 3x raden waar myn programma's op komen :x Oooooeh ik ben in staat de hele zooi uit het raam te gooien! :c: **Zucht** Dan ga ik maar mr &mrs smith kyken, die zender doet t tenminste.... .......Snik......
verdorie... wil ik de fotos uploaden. pakt hij de fotos neit.. zijn te groot... snap er netis van, want t zijn de normalen formaten die ik altijd heb... dan morgen, ik moet een puzzelen hoe t wekt... morgen bloedprikken (2x) t is niet mijn hobby... maar ivm evt diabetes moet t... en verder een hele drukke dag.... 9.00 naar ziekenhuis 10.00 kraampakket afhalen 11.00 verloskundige 12.00 drukkerij geboortrtekaartjes 13.00de stad in voor t kpen van een japon en pantoffles (voor t ziekenhuis) 15.00 weer bloedprikken..... zo..... tot morgen... als ik dan nog mijj n oogjes open kan houden...
hallo mei mama's alles goed hier ben hier in dit stukje nieuw maar in andere stukjes al bekend verder geweldige zwanger schap verder
Anastasia: beterschap voor je mannetje! Daam: hoe was de milkshake? Fiona: hier ook een uk die protesteert als ik op mijn zij lig... Mamain: jammer dat het niet lukt. Ik verklein eerst altijd mijn foto's in paint dan heb ik nooit die problemen...En leuk vooruitzicht toch morgen, de geboortekaartjes.... Succes voor het bloedprikken alvast. Ice: adem in, adem uit Koekiemonster: welkom hier.....Gelukkig voor jou een goede zwangerschap, hier absoluut niet.... Sex: wat is dat...ik durf nu ook niet zo goed met die hoge bloeddruk.
daphne wat zielig voor je kleine meid! hopelijk word ze snel beter! en indd. maar lekker uitstellen hoor die inentingen! ze zal het nu al wel moeilijk genoeg hebben. mamain dat is zeker een drukke dag voor je! ik ga morgen alleen maar shoppen heb er zin in ff kadootjes kopen voor arjen want die is donderdag jarig. dan moet ik even onderbroeken en pantoffels voor mijzelf hebben voor de bevalling. en waarschijnlijk ga ik ook nog wel iets leuks voor de baby kopen dat kan ik dan toch niet laten. koekiemonster welkom bij de mei mama's! ik had al eerder een berichtje van je gelezen bij paniekaanvallen. jij bent toch diegene die nog maar net weet dat je zwanger bent? of vergis ik me? zwangerschapsdementie he
Koekiemonster: zie in je onderschrift staan dat je pas nu je eerste echo hebt? Klopt dit wel? Neem aan dat je toch wel termijnecho's enz gehad hebt?
ik moet languit.. voel me ineens zo opgebalzen! pff helemaaal vol niet prettig! anastasia wat zielig voor je mannetje1! hopelijk is ie snel weer beter! en steekt ie jou niet nog is aan.. zoals t hier ging.. we bleven elkaar aansteken.. gelukkig nu allemal aan de beterende hand meiden weltrusten alvast! en tot morgen!
Ik ben echt niet geweest! knap he! *na thuis alle kastjes opengetrokken te hebben en genoeg vervangends gevonden heeft!*
Daan, ottevanger zou kunnen, ben de naam vergeten, komt me vaag wel bekend voor, welterusten allemaal. Daphne beterschap voor sam, zielig als die kleintes zo ziek zijn. Anastasia, beterschap voor je mannetje! Will, hoe is het met jou, de griep je toch te pakken gekregen?
hoi hoi! zo ben ik er nooit en nu ineens twee keer op een dag, kan niet goed gaan natuurlijk he! @ Deentje: als ik dat zo van jou lees mogen wij dus nog niet eens klagen, mijn mannetje mag 2 april. @ Anastasia: jeetje wat een bedragen he die huizen daar bij jullie, dan is het hier toch nog iets beter te doen allemaal gelukkig. @ Buddy: grijns, ik wist al wat het werd dus ik mag niet meeraden dan toch? @ onsukkie: heb me toegevoegd, braaf he @ Ice: heerlijk he al dat bijlezen..grijnssssssssssssssss @ daamfff goed van je, ik moet er niet aan denken, is no go hier. @ Daphne: arme jij maar ook arme Sam, beterschap! @ Ice: oefffffffff, rustig in en uitademhalen Dat is echt balen he als je tv niet wil wat jij wilt. Zo dan ben ik zomaar weer bij..hihihi] Wij hebben trouwens de vakantie al geboekt , we gaan naar zeeland village in een speciale kindervilla. Lijkt me ideaal, omheinde tuin met zandbak voor tim, verder is alles voor de beeb er al aanwezig tot aan een babybadje toe! ideaal!
Zo toch nog even snel bijgelezen vanaf blz. 1281, voordat ik jullie een teken van leven geef. Het kamertje is geweldig! Ze zijn gister met 8 man 6 uur lang bezig geweest om het in elkaar te zetten. En het is echt mooi. Maar helaas nog geen tijd gehad om de kamer in te richten en schoon te maken. Dus het is nog hardstikke kaal. Het leuke werk moet dus nog beginnen. Maar met mij gaat het sinds gisterochtend niet zo goed. Ik denk dat het komt door de spanning en de drukte. Dit weekend was gewoon teveel voor mij. Gister voelde ik me al niet lekker, en kon ik bijna geen eten binnenhouden. Ik sliep al om 9 uur. En vandaag hadden we de hele dag een groot feest. We zijn net pas thuis. Maar ik heb echt de hele dag harde buiken gehad. Ik weet zeker dat het er teveel waren. Dus ik kijk morgen nog even aan en anders bel ik de gyn. Maar ik verwacht wel dat het morgen minder wordt als ik het rustig aan doen. Alleen liggen al die spullen mij aan te kijken om de kamer in te ruimen. En ik heb hier natuurlijk weken naar uitgekeken, maarja ik moet het maar stap voor stap doen. Hannah, wij houden echt van dezelfde sporten: schaatsen en nu ook al formule 1. Wij lagen vanmorgen ook al heel vroeg in bed te kijken. Balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Ik hoop ook echt dat jij je morgen beter voelt. Anastasia, wat leuk zeg dat jullie op huizenjacht zijn geweest. Rondkijken alleen is al leuk. Daphne, ah wat zielig een zieke Sam. Ik ben benieuwd of je morgen de inentingen wel kan laten zetten. Katsas, bedankt over je tip van de kraamtijd. Ik denk dat ik alleen de eerste 2 dagen familie laat komen en de rest mag daarna wel. Ongelofelijk dat je zolang moet wachten voor een afspraak bij de psycholoog. Kan me voorstellen dat het voor jou ook heel zwaar is. Ik hoop dat hij zich morgen iets beter voelt, zodat hij toch kan gaan werken. Onsukkie, hoe is het vandaag met de rozige afscheiding gegaan? Die pijn onderin herken ik niet. Balen dat je mannetje zo eigenwijs was om de telefoon niet aan te nemen. Gelukkig heeft hij het wel een beetje goed gemaakt. Ice, super dat het uitje zo leuk was. En ik ben blij dat je zo goed voorbereid de auto in bent gegaan, want het is toch wel een eindje rijden. Daam, nee hoor sex staat hier ook erg op een laag pitje. laatst hebben we weer een keer van elkaar genoten. En gelukkig geen pijn na de hand. Ik hoop dat het bij jou nu over is. Evelien, bedankt voor de info over de weeen, was toch wel informatief. Will, hoe gaat het met jou? Iedereen met een weekje erbij: GEFELICITEERD! Marlie en Koekiemonster, welkom hier! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. Anna, GEFELICITEERD met je mannetje. Hopelijk is het vandaag een beetje meegevallen, en heb je het een beetje rustig aan kunnen doen. Deentje, hoe is het nu met Arjen? Mamain, zo dat wordt een drukke dag morgen. Dat zou ik echt niet meer aankunnen. Succes! Ice, hihihihi hoezo hormonsters? Hopelijk doet hij het snel weer. Sorry meiden de rest ben ik vergeten. Ik duik nu mijn bedje in. Ik ben helemaal kapot, hopelijk morgen een betere dag. X Neia