Zo, ik heb het in de gaten.....jeetje, ik heb heel wat bij te lezen.....dat ga ik nu dan maar even doen
Zo, ik ben bijgelezen....jeetje, wat een pagina's! Sorry dat ik nog even niet op iedereen reageer...beetje laat nu en ga zo naar m'n bedje toe. Morgen toch maar een paar keer vaker kijken hier Hebben jullie nog leuke plannen voor morgen? Ik moet morgen om 9.10 bij de gynaecoloog zijn. 's Middags ga ik, als Jasper naar de peuterspeelzaal is, lekker even naar de stad. Nog wat spulletjes voor de kleine halen en de babydoos van prantal.
het is weer maandag! zowe had best lekker kunnen slapen 3 x eruit voor te plassen en toen besloten me bovenburen om 3 uur snachts keihard ruzie te maken! tis toch niet normaal! echt in de douche stond die te bleren naar zijn vrouw en maakte haar uit voor van alles en nog wat en ik dacht alleen maar grrrrr miezerig kereltje laat het voor deze ene keer gaan maar een eerst volgende keer krijgen ze hem te horen van me ben ze zoooo zat nou ik ga aant werk ladies
koekiemonster welkom hier! jeetje wat een verhaal van je ! heb je het je ouders in middels vertelt ... had je helemaal niets door? omdat het kindje beweegt ik zal wel heel raar opkijken als me buik zo heen en weer gaat hahaa ik heb zelf wel eens last van me darmen maardit is toch wel heel anders ... maar kom gerust hier langs met al je vragen! wanneer ben je uitgerekend in mei
Goeiemorgen meiden! Heb alles gelezen maar denk niet dat ik overal op kan reageren.. dementie he hihi! @Anastacia.. leuk huizen kijken! Ja duur he.. wij ook net huis gekocht.. 230 hyp. bahhhhh maar ja... als ik 20 uur ga werken is het allemaal nog wel te doen, alleen stuk krapper... @Onsukkie, dat beurse heb ik ook ja.. nu is het zo erg dat ik er van waggel... ik kijk het ff aan vandaag en anders bel ik morgen de vk! Ik krijg nu steeds meer het idee dat ik het echt niet ga redden tot 7 mei, maar de kleine eerder komt.. @katsas.. zo meid, jij hebt je best gedaan! Bloeddruk was mooi volgens de vk, dus daar houden we het maar op! @Neia, wat super dat je kamertje staat! maar doe ff lekker rustig aan meid.. zoveel harde buiken is niet goed! Hier ook de meubeltjes staan, maar ook alles moet nog schoongemaakt en ingeruimd worden! Maaaaaarrrr het is wel heeel leuk aan het worden! Kus
goedemorgen allemaal! neia fijn dat je kamertje er is! leuk! wel rustig aan doen he! een hele dag feest zou ik ok niet trekken denken ik! gelukkig heb je nog even de tijd om alles mooi te maken en in te ruimen Met arjen gaat het goed! die is weer helemaal de oude! weer superdruk haha! fiona heerlijk van die bovenburen... hebben ze vaak ruzie? heb ik ook wel is gehad midden in de nacht fikse ruzie.. is niet echt leuk ook omdat je dan weet dat de halve buurt mee luistert. maar kan er opzich wel om lachen als ik mensen ruzie hoor maken! dan kruip ik nog is lekker tegen mijn mannetje aan haha en zeg ik gelukkig zijn wij dat niet
zo was ik weer... donderdag kraamhulp hier over de vloer gehad en zag er hier allemaal keurig uit. Ik laat haar hier straks mooi zweten, dan hoef ik lekker niks te doen..
Heb ik ook gekeken, erg leuke film, dus kan een grotere straf bedenken. Wij hebben digitenne, mag je 1 maand uitproberen, werkte geweldig, sinds we dus officieel zijn overgestapt blijf ik die entenne verhuizen. Heel leuk als je net zit en je je weer overeind moet hijzen, kutding! Weet niet of ik dit hou.
bah, ik wil niet dat Sam ziek is. Ik kan amper fatsoenlijk voor haar zorgen nu. Ik ben helemaal duizelig, super moe, slap etc etc o ja, ben ook misselijk! En Sam staat in de box al te wachten op een nieuwe luier. Heb haar bed vanochtend al moeten verschonen (ondergespuugd). En moet dalijk dus de wasmachine leeghalen en weer vullen met ondergek...tste spullen (boxkleed, kleding, beddengoed, slaapzak, of te wel alles!). Normaal zou ik dus nu met pijn in mijn hart mijn schoonma hebben gebeld of ze de zorg voor Sam zou willen overnemen, maar dat kan niet want die zit in Egypte. Heb trouwens de afspraak bij het cb verzet naar volgende maand (als ik dat haal, anders moet schoonma maar) Deentje, Katsas, hoe doen jullie dat? (ik durf Sam niet rond te laten lopen.. ik durf Sam niet mee op ons bed te nemen, ik moet ooit nog boodschappen doen, maar ik trek het niet )
o ja, heb amper geslapen. Omdat ik gisteren dus al zo druk was met Sam.. had ik de hele nacht buikpijn, en dan moest ik weer plassen. Dan hoorde ik Sam (ik moest de babyfoon van mijn man naast mijn bed hebben, want hij was bang dat Sam zou stikken). O ja, heb vannacht mijn trouwring maar afgedaan, had wel erg dikke handen en was dus olp een gegeven moment alleen maar bezig met die ring te bewegen. O ja moet ook nog stofzuigen (leuk hoor katten die met modderpoten op de bank gaan)
Daphne, ik zou ook naar huuby bellen of hij een vrije dag of middag kan nemen. Nood breekt wet! Sterkte met alles!
zoiets zal ben ik bang ooit wel moeten kan nu al niet wachten tot sam weer op bed ligt, dan ga ik ook plat.
Goodmorning! Nog ff snel bylezen wat jullie allemaal nog bygekletst hebben @mamain: druk dagje! Doe t rustig aan! @Hannah: ja grrrrrr wat was ik gisteren chaggie zeg Film was ook wel leuk, maar had me verheugd op mn programma's....Vandaag Canaldigital maar es bellen @katsas: hihi ja ben nu weer helemaal up 2 date LOL. Soms zyn er echt ineens zoveel blz by! En ja stomme tv grrrrrr Leuk die vakantievilla, las er laatst wat over, looking good! @neia: wat fyn dat het kamertje zo goed gelukt is! Wel weer balen van je harde buiken zeg, doe t rustig aan meis! Hier ook een f1 fan haha, maar geen schaatsen fan Enne hormonsters? Weet niet waar je t over hebt.... @Onsukkie: was idd een erg leuke film hihi. Dat maakte t wel weer een beetje goed Digitenne schynt idd ook niet je van het te zyn Van harte met je 30 weken! @Daphne: beterschap meis, doe t maar rustig aan! Enne stofzuigen? Zou je dat wel doen? Is er niemand die ff kan komen helpen? Nou ik ben werken, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Fyne dag iedereen!
ice, er is idd niemand die even kan komen helpen. Iedereen is aan het werk, en mijn schoonma is dus op vakantie. Mijn ouders wonen ook te ver om even te bellen, (en ze zijn aan het werk)...
daphne wat vervelend allemaal! weet precies hoe je je voelt!en dat is echt klote! kan je alleen zeggen.. laat het huishouden lekker liggen.. dat kun je er nu echt niet bij hebben. dat heb ik die dagen ook gedaan.. en ik weet dat t dan een smeerzooi word.. helemaal met katten in huis.. maar het kan even niet anders.. ik heb toen veel saemne met arjen op de bank en in bed gelegen.. waarom durf je niet met sam in bed te gaan liggen? en boodschappen doen lijkt me ook niet verstandig.. want als sam ziek is is het toch beter voor haar binnen te blijven.. misschien kan je man vanavond boodschappen doen.. als hij terug is van zijn werk? t is allemaal een beetje behelpen.. maar probeer zo veel mogelijk te rusten anders duurt t alleen maar langer... hoe is het nu met sam? en heeft ze ook koorts? en heb je al een paracetamol gegeven? veel sterkte en doe het rustig aan!
Deentje, Sam heeft gelukkig geen koorts (37,2), het is echt overgeven en diaree. En door dat overgeven durf ik haar niet bij ons op bed te leggen (dan moet ik ons bed ook nog gaan verschonen). Man probeert eerder naar huis te komen. Hij is trouwens ook wel erg ongerust, vind dat ik ik nu al de arts moet bellen, terwijl dat volgens mij morgen pas hoeft. En stofzuigen dat kan nog wel wachten (alleen is het ranzig als Sam hier dus kruipt), maar die was moet gedaan worden, ivm sam d'r beddengoed, boxkleed etc. Had Arjen ook buikgriep paar weken geleden? (hihihi, de reden dat ik raad aan jullie vroeg, jullie zitten ook met kleine kinderen erbij)