Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arjen had wel heel erg diaree en wou niks eten.. als ik er wat inkreeg liep t er aan de onderkant gelijk weer uit. overgeven heeft ie niet gedaan.. dat heeft ie trouwes pas 1x in zijn leven gedaan... kan het me nog wel goed herinneren haha...

maar ze is nog wel wild aan t spelen.. of sloom en alleen maar slapen? arjen wou niet rondloen toen die ziek was. en alleen maar op de bank liggen.. dus maakte die haren enzo op de grond niet zo veel uit :)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben echt niet te verplaatsen vandaag, alles wat ik doe kost me moeite, ben moe tot in m'n botten en m'n irritatiegrens ligt extreem laag (arme honden en katten).

En als ik nou gweoon op de bank kon gaan hangen en wachten tot het over was... maar nee, dan zie ik weer een haar liggen en moet ik de stofzuiger weer pakken. Dit is echt om gek van te worden!

3. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Wat balen Daphne dat het bij jullie niet zo lekker gaat nu....zul je net zien als je even geen hulp in de buurt hebt. Heb ik met Jasper ook altijd. Wij zijn vaak tegelijk niet als m'n moeder op vakantie is.....Lekker zelf ook gaan ligge straks inderdaad. Hopelijk gaat het daarna beter.

Ik ben vanmorgen naar de gynaecoloog geweest. Alles was goed. Het is een flinke tante en dat zal ook wel zo blijven....ze loopt 3,5 week voor in groei (ben ik even blij dat het een keizersnee wordt ;) )
    Verder nog even bloed moeten laten prikken en een plasje in moeten leveren. Over 3 weken kan ik dan weer terug komen.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gina, wat leuk dat jij je kamertje ook hebt staan! Inderdaad nu nog inruimen enzo, maar dat zijn de leuke dingen.

Fiona, fijn 's nachts zo'n buren ruzie. :evil: Maarja wat doe je eraan?

Marlie, hoe was het bij de gyn? En de prenatal doos is echt super leuk.

Deentje, fijn dat Arjen eindelijk weer helemaal beter is!

Dolphin, dat geeft je vast een goed gevoel dat de kraamhulp vond dat het er allemaal goed uitzag.

Daphne, jeetje meid wat erg dat Sam zo ziek is. Inderdaad gewoon het huishouden de boel laten. En de wasjes wel even draaien. Je man kan vanavond vast wel even de nodige boodschapjes doen. Kan me voorstellen dat dit enorm zwaar voor je is, als je al zwanger bent met allemaal kwaaltjes. Sterkte meid.
    Hier ook sinds 2 dagen de trouwring af gedaan, mijn handen zijn echt opgezwollen. :confused:

Onsukkie, GEFELICITEERD met je 30 weken!
    En proberen die nesteldrang te negeren meid, je hebt er alleen jezelf mee.

Ice, leuk dat jij ook zo'n F1 fan bent. :D Werkse!

Gelukkig heb ik vannacht een betere nacht gehad. Ik was ook echt helemaal kapot. En tot nu toe lekker op de bank gehangen, dus gelukkig nog geen harde buiken gehad.

X Neia

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ neia, ja dat was wel fijn om te horen en ze vond het kamertje ook lekker knus.. :D

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik sta trouwens al een paar weken stil met aankomen, terwijl ze zeggen dat het vanaf 25 weken ofzo 500gram per week is. Ik zit al sinds 25 weken op 67kg. Maar ik klaag niet!

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi dames,

Hier ook iemand in de lappenmand, ikke. Blehh ben zoooo verkouden en mijn hoofd zit helemaal dicht. Ik loop 3 meter en heb het gevoel een marathon te hebben gelopen, bah, en mijnlijf weegt wel 10x zo zwaar als normaal. Gelukkig is tessa niet ziek en ik lig wat op de bank en zij scharrelt wel wat om me heen, dus het is uit te houden en het huishouden laat ik voor wat het is!

Erwin heeft zaterdag de kozijnen geverfd, en de plintjes en de ramen en de vloerbedekking en het behang, grrrrr....... Die man van mij heeft wiskunde gestudeerd, is dus erg goed met zijn koppie maar minder met zijn handjes.

Gina en neia veel plezier met het inruimen van jullie kamertje, Neia wel gedoseerd doen he, je lichaam wil weer even wat rust!

Marlie, welkom hier nog , mijn kleine meid is ook een grote meid, loopt 2 weken voor met de groei.

Ik houd erg van schaatsen , zowel kijken als zelf doen, F1 is aan mij niet besteed :)

Onsukkie, jij komt niet aan van die nesteldrang denk ik, steeds met de stofzuiger in de weer zo stel ik jou een beetje voor momenteel, hihi

Tott zover even mijn verhaal, moet tessa naat de peuterschool brengen!

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

Neia: hi hi...ben sowieso een sportfan...Wat goed dat je kamertje er nu staat! En dat inrichten, gewoon lekker heel rustig aandoen....

Ice: schiet niet op. Wij willen over stappen en van UPC af en zaten te denken aan digitenne omdat we ook internet+ bellen hebben van KPN..Nou nog ff kijken dan....

Marlie: fijn dat alles er zo goed uitzag....

Daphne: jeetje meid, beterschap zeg..Hopelijk zijn jullie snel allebei weer wat beter....

Onsukkie: gefeli met 30 weken! En beter dat je stil staat in gewicht...Houden zo...Hier helaas door al het vocht wat ik vast hou wel ineens meer kilo's..En nog over de meimama's hyvs...Is het een idee om hem onzichtbaar te maken voor zoekmachine etc...Zodat ook echt alleen de mei-mama's van hier zich daar aanmelden?

Dolphin: heb je dat ook weer gehad...En ze komen idd niet meer controleren hé...Ze zijn gewoon nieuwsgierig naar hoe het er uitziet. Ik vond de intake wel gezellig, gewoon zitten kletsen toen...

Fiona': gadsie 's nachts ruzie...blegh....

Deentje: wat fijn dat iedereen nu beter is...

Hier wederom om half 5 klaarwakker.....En sindsdien is uk superdruk. Die heeft echt nog geen moment stil gezeten, dus die is al 6 uur in de weer...Geniet er echt van maar soms mag ukje ook wel eens even rustig zijn....Morgen weer naar de gyn...Ben benieuw. Maar weet wel zeker dat die bloeddruk niet omlaag is. Vanmorgen met erge hoofdpijn opgestaan, zeer dikke voeten..Bah vandaag kan ik er echt wel om janken... :cry:
    Voel me er gewoon echt niet lekker van...
    Als ik denk dat we nog weken zo moeten doorgaan...:( Maar ja alles voor uk...Nog een week of 3 daar ben ik al blij mee...

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Marlie, super dat alles goed was bij de gyn.
    Jeetje 3,5 week voor? :confused: Dat lijkt me wel erg veel.
    Weet je al welke datum je de ks gaat krijgen?

Onsukkie, jij hebt dan inderdaad zeker niks om over te klagen. ;)

Evelien, jij ook al ziek dus. Klinkt als een goeie oplossing zoals je het nu doet. Soms kan het gewoon even niet anders.

Hannah, wanneer komt er eindelijk weer een nacht dat je goed mag slapen? Je hebt het wel verdiend hoor. Inderdaad niet echt een positief vooruitzicht morgen bij de gyn. Maar gelukkig houden ze je goed in de gaten. De tijd gaat snel, maar je moet het toch nog even volhouden meid.

X Neia

10. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    @ onsukkie: Wat lekker dat je nog niet zoveel bent aangekomen...netjes hoor. Kan ik niet zeggen, ben nu al 17 kilo aangekomen. Bij Jasper in totaal toen 22 kilo dus ben benieuwd deze keer.

@ evelien: Beterschap meid, vervelend dat je je zo beroerd voelt.
    Dus jullie 'kleine' is ook een flinke ;) Ik heb het net even opgezocht voor mezelf, met 29 weken zijn ze vaak ongeveer 1100 gram en die van mij is nu al 2 kilo. Dat hoort dus bij een zwangerschap van 33 weken :oops: Ach ja, we zullen maar niet veel maatje 50/56 in huis halen...haha

@ hannah: Wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit en al zo vroeg wakker was...jeetje, wat een druktermaker krijgen jullie!

Ik heb net Jasper naar de peuterspeelzaal gebracht. Hij had wat moeitte met het afscheid en stond huilend achter het raam te zwaaien naar me....ik zou dan zo mee kunnen janken met hem! Gelukkig weet ik dat het na een paar minuten over is en dat hij dan lekker gaat spelen.
    Ik zou eigenlijk even de stad in zijn gegaan maar had er niet zo'n zin in. Morgen komen ze hier een dakkapel plaatsen dus ik ga nog maar even een beetje ruimen...

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou dat is een goeie ja, en met wasgoed.

Maar vandaag heb ik geen energie, alles irriteert me (incl m'n kleding) en de katten en honden zijn OERVERVELEND! Zullen het wel aanvoelen ofzo.

12. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ja, heb het net even opgezocht en normaal zou ze nu ongeveer 1100 gram moeten wegen en de gynaecoloog schatte haar vanmorgen op 2 kilo :oops: Dat hoort dus ongeveer bij 33 weken....een flinke tante dus.
    De keizersnee zou in de 38ste week gaan gebeuren, zo rond 21 mei. Heb vanmorgen alleen even met de gynaecoloog overlegd. Bij Jasper had er een gynaecoloog 's nachts dienst en die man was niet bereikbaar...daardoor was hij te laat en heeft Jasper dus die hersenbeschadiging opgelopen door zuurstoftekort. Is een heel gedoe geweest....maar mijn grootste nachtmerrie is dus dat de bavalling spontaan begint en dat ik in het ziekenhuis aankom en dat die gynaecoloog dan dienst heeft....geen haar op m'n hoofd dat die man ons kindje gaat halen met een keizersnee. Mijn gynaecoloog kon daar wel inkomen en we hebben dus afgesproken dat ze de kleine iets eerder gaan halen dan gebruikelijk om dus de kans nog kleiner te maken dat het spontaan begint. Daar ben ik al wel heel blij mee.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze moeten nu eerst geaccepteerd worden, voordat ze lid zijn, dus dat is toch eigenlijk al goed?

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou op zich ben ik wel al best aangekomen hoor, al zo'n 10kg, maar vind het wel lekker dat het nu ff stil staat.

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemiddag meiden!~

Bah wat een narigheid hier allemaal. Volgens mij hebben we allemaal een bleh dag!

Hier zijn zaterdag de ouders gekomen. Gelukkig een en ander goed uitgepraat en ze gaven me zelfs gelijk :) Schijnt dat ze vooral de manier waarop ik er mee was aangekomen nie leuk vonden. Tjah hormonen he hihi..... gelukkig alles bijgelegd maar heeft me al met al veel energie gekost!

Ouders gingen gisteren weer weg rond half 3 en toen was de eerste visite er ook al.... We hebben een hele gezellige verhjaardag voor manlief gevierd. Erg druk maar zeer gezellie!

Vandaag ook half door geloof ik hihi.... heb echt nog niets gedaan behalve een was aanzetten en zit me nu alweer te bedenken dat ie dan straks ook nog in de droger moet :-s hoezo lui ?

werd net gebeld door de winkel dat de videocamera bvinnen is en dat we die kunnen ophalen. Zelfs daar geen zin in en heb manlief al de vm ingesproken of hij het nog gaat redden vandaag haha!

Ben net uit bad, zit met een broodje achter de pc , heerlijk lui dus!

Marlie en koekie welkom meiden!

Daam: Ik ga op een stoel voor de brievenbus zitten hihi :)

sex: hier gelukkig nog steeds wel maar nie te vaak. denk ook ong 1 x per week. zou het ook nie helemaal willen missen.....

Meiden die druk zijn geweest met de kamers: Kom op met die foto's ben benieuwd!

Katsas: kgeloof dat jij en jvtje een prima boek zouden kunnen schrijven hihi ..... wat een verhaal! Fijn om iets van je te horen en ik hoop dat het met je mannetje straks weer de goeie kiant op gaat!

Hannah: Ik leef met je mee meid :-s gadverdarrie!

Zo broodje op..... jammie!

hier ook dat gevoel van ongesteld moeten worden..... drukkend gevoel op mn schaambeen? net of de kleine er inderdaad op hangt of al klaar voor ligt..... moeilijk voor te stellen dat het over een kleine 4 weekjes al geboren mag worden!

xxx anna

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Anna, dat lijkt er wel op zo'n bleh-dag heb ik ook, irriteer me werkelijk aan ALLES!

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Anna in the house ;) Fijn dat je dr weer bent!

Neia: ik weet dat ik nog ff vol moet houden, voor uk het belangrijkst maar soms zie je het ff niet meer zitten...... :cry:

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kan het me levendig voorstellen, heb het zelf soms al eens helemaal gehad, en dan mankeer ik nog niet eens wat. Maar hou vol hoor!

19. nah hier ook een baaldag! komt ook wel door t weer denk ik... als t zonnetje schijnt is iedereen toch een stuk vrolijker...

ook veel mensen ziek lees ik! bah :( hopelijk gaat t snel weer beter.. beterschap meiden!

anna fijn dat je t weer hebt bijgelgd met je ouders! en een leuke verjaardag van je man gevierd hebt!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik ben er idd weer meis! :D |En je bent nie alleen! vind het zo kloten voor je! is echt nie wat je je er van had voorgesteld maar nog een p[aar weekjes meid! over een paar weekjes heb je je beeb in je armen en dan ben je die nargiheid zo weer vergeten! Ik weet het zeker! dikke virtuele hug voor jou! :D

@onsukkie: idd, een bleh dag :) moet mogen toch? ik denk wel eens dat we miss wel te streng zijn voor ans zelf! je kunt je ook nie altijd goed voelen! en als het even wat mnider is waardeer je het ook weer als je je wel toppie voelt! Manlief belde net terug... zei ach lief het is vlakbij die winkel waar je de camera kunt ophalen..... ik: jammaar ik ben al in bad geweest en had al geen puf en zin om mn haar te wassen :oops: hihi..... nou haalt de schat hem zelf op..... eigenlijk wel zielig! heb ie ook al de hele dag gewerkt hihi

Gelukkig hebben we nog chinees en hoef ik vanaaf nie te koken haha oooooooooooooooooooooooow wat erg!

Deel Deze Pagina