Mmm, fijn zon man anna. Die van mij doet ook alles wel hoor (zelfs zonder te vragen) maar alleen als ik echt ziek ben of niks mag doen. Anders doe ik het ook veel liever zelf hoor... maar goed, moet hem normaal echt wel vragen om wat te doen, behalve de katten die regelt ie zelf.
Friendly: denk dat fysio nooit kwaad kan, al is het maar 1 keer en geeft ze je wat tips.. En 5 kilo pas.......jeetje das weinig.... Ruilen?
De massages etc gaan hier ook zonder gezeur nu. Zit denk ik toch verschil tussen of ik echt ergens last van heb of dat ik gewoon een massage wil. Normaal doet ie het alleen als hij ook mag, nu doet ie als ie thuis is bijna niks anders dan mn rug masseren...
Patricia, ja dat overgeven ben ik ook echt zat ja. Heerlijk dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Klinkt echt ontspannend. Moet ik toch ook een keertje doen. Hannah, graag gedaan meid. Soms heb je dat gewoon heel hard nodig. Anna, hier hetzelfde met mijn mannetje. op deze momenten kom je er nog meer achter wat je aan elkaar hebt. Dat zorgzame vind ik trouwens ook erg schattig. Hij is helemaal blij dat het kamertje er is. Hij is zo trots! Leuk dat je iets voor hem wil bedenken, maarja nooit jezelf vergeten he. Friendly, gewoon even de fysio bellen als je twijfelt. Kan hij er in ieder geval even naar kijken. Zo jij bent ook nog helemaal niet veel aangekomen. Bijna op pagina 1300! Die april-mama's gaan ons echt niet meer inhalen.
Zou het liefste ook alles zelf doen maar dat gaat nie! dus daar eindelijk maar eens bvij neergelgd. komt wel weer! en tot die tijd laat ik hem lekker zn gang gaan!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap naast m'n darmen doet nu ook m'n maag raar. Toch geen buikgriepje o.i.d. he, dan ga ik gillen!
Anna, hahahahahah oke jij hebt ervoor gezorgd dat we op 1300 zitten. Friendly, mmmmmmm heerlijk die massages. Hier doet mijn mannetje het ook zonder te klagen.
Zo jij gaat hard! Ik ga er even vandoor. Lekker een bakje vers fruit maken en op de bank ploffen. X Neia
Ik vergeet mezelf nie! we gaan er samen wel iets van maken! maar hij heeft het 9 maanden moeten zstellen met mij als zwangere vrouw en das echt wel een beloniong waard jhihi...... denk dat we nu wel bijna weer op 1301 zitten! iedereen is lekker achter de pc gekropen!
Neia: eetse! klinkt goed! bezorg je ook fruit in Almeloooooooooooooooo? @Hannah: inspiratie krijg je wel weer als de kleine er uit is. We kunnen nu toch nie helder denkeen hihi