Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @mamain2008;
    totally geschikt voor een meisje die kamer :)
    Je hebt idd alles op elkaar afgestemd :D

Nou m'n laatste berichtje voor nu :oops:
    Ik ga nu naar m'n werk toe

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goeimoggel !
    zo ff nog voor het werk gisteren was wel leuk de parnterles me mannetje heeft me heerlijk moeten masseren dat is dus altijd wel goed!
    nou ff in de praktijk doorvoeren;)
    nou ik zal vanavond alles bijlezen vanmiddag krijg ik bezoek heb er niet zo heeel veel zin in maar goed moet toch eens gebeuren
    me social life bestaat ook nog toch?

3. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    Goedemorgen!

Hannah, ja als je wist hoe t kammertje eruit zag.. en nu..
    t lijkt alsof er niet vele is gedaan, maar we hebben behoorlijk wat verbouwd ;)

Ja die kussen is alleen van maud...
    maarals ik t had geweten..
    Waar ik het heb laten maken is vele malen goedkoper... (en geen 50,-)
    de badcape heeft ze gemaakt, ze had nog t zelfde stukje stof over, dus dat matcht mooi.

*gina,
    hheb je echt niet meer geslapen?
    jeetje...
    pfff...

*Anastacia, dankjelwe.
    En suces bij de VK ;)

* Katja,
    ja nou ik vind t nog steeds eng hoor...
    als t een jongen is dan hebben we toch een probleempje...
    maar 3d zegt ook meisje dus dan kan ik daar wel vanuit gaan toch?

T kamertje is erg roze, maar na een jongne kon ik mij toch niet inhouden...
    ik hbe t bij mijn zoontje al neutraal gedaan. Voor een evt 2e ;)
    maar nu ben ik losgegeaan~

*fiona,
    mmm heerlijk een massage...
    mijn mannetje heeft mijn aantrekkelijke vochtige, hobbelige benen ook gemasseerd.. is zo lekker ;)
    heb je ook tips?

nou ik ga atwt kijken...

doegie!

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goedemorgen dames, weinig nieuws hier.
    Begin nu in bed wel langer houdende pijntjes te krijgen, zullen vast de oefenweeën zijn, overdag nergens last van gelukkig.. :D

5. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    dolphin,
    is je kleine al ingedaald?

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja hij is ingedaald, maar in hoe ver weet ik niet. De vk zei dat de kleine al goed was ingedaald en dat kan ik ook wel merken met lopen ook, pff wat een zwaar gevoel daar zeg. :confused:

7. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    ja,
    op t laatst is t nog erger,
    maar je moet er wat voor over hebben ;)
    Voor je het weet is t weer voorbij..
    geniet er nog maar even van.

ik heb ook een beozkeje gehad aan devk, maar is nog niet ingedaald.
    bij 2e kan dat zelfs tijdens de bevalling nog gebeuren.
    We zullen dus zien.

8. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    trouwenes, wie weet waar ik ongebruikte spullen uit t kraampakket kan brengen?
    voor een derde wereldland?

9. mamain wat een ontzettend leuk kamertje.... echt super! als ik een meisje zou krijgen zou ik ook alles roe maken!

jvtje 50 blz... dat is wel heel erg veel! succes!

Daphne hoe gaat het nu met jou en sam.. ik hoop een stuk beter! las dat het met sam al beter ging! gelukkig maar!

neia beter dat dat bij jou in het ziekenhuis zo goed geregeld is.. hier hebben ze maar 1 kraamsuite en ik moest er vanuit gaan dat die niet beschikbaar zou zijn:( baal daar dan ook behoorlijk van! want met mijn paniekaanvallen lig ik niet graag op de kraamafdeling.. maargoed we zullen zien!

lafo ook al 50 blz.. :( succes~!

ik moet ook nog naar de voorlichtingsavond.. die is 20 maart maar dan is arjen jarig dus ga ik niet redden.. de volgende is erges eind april.. dus dan zal ik wel zowat uit elkaar knallen als ik daar zit!

neia succes bij de arbo vandaag! hopelijk hebje dezelfde!

anastacia dat schiet al op zeg! geniet van je laatste werk daagjes :p

gina wat vervelend dat je zo midden in de nacht beneden zit! hopelijk heb je later nog even lekker kunnen slapen!

veel succes bij de vk anastacia

indalen heeft zo zijn voordelen en nadelen! voordeel is toch we dat je geen last meer van maagzuur hebt en kortademigheid!

hier opzich lekker geslapen vannacht! maar 2x eruit! alleen iritant dat arjen sochtends zo vroeg is.. vanmorgen alweer half 7 aan mijn bed.. dan is meneertje helemaal wakker....

vandaag maar is even op kadootjes jacht.. gister ook al ff gekeken.. maar is nog best moeilijk voor die leeftijd... of ze zijn er te groot voor of nog te klein :( dus worden vast wat auto's die doen t altijd goed bij jongens!

10. mamain leger des heils misschien?

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, succes bij de vk vandaag!

Gina, heb je helemaal niet meer geslapen vannacht? Ik hoop voor je dat je toch nog even op de bank in slaap bent gevallen.

Deentje, ja kan me voorstellen dat je graag zeker bent van die kraamsuite. Bij ons ben je er gelukkig wel zeker van, het zijn er 13.
    Hier is het kindje dan in ieder geval nog niet ingedaald, want ik heb nog genoeg last van maagzuur. :(

Mamain, geen idee waar je dat af kan geven. Ik zal waarschijnlijk het meeste ook overhouden.

Fiona, mmm lekker dat masseren dan. Heeft hij ook nog nieuwe dingen geleerd? Werkse!

Katje, inderdaad lekker als alles vaker herhaald wordt, moeten ze trouwens altijd doen bij zwangere vind ik. ;)

Anastasia, succes bij de vk vanmiddag!

Ik heb redelijk geslapen vannacht. Zo'n rustdag net zoals gister doet me toch wel goed.
    Zometeen ga ik met mijn moeder naar de arbo. Moeten we weer een uur rijden voor 10 minuten gesprek. Ik hoop dat het meevalt. Jullie horen het wel.

X Neia

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    mamain2008, bij mij zat er een briefje bij het kraampakket voor als ik niet alles gebruikt heb. Maar spullen liggen boven, en ik voel me niet lekker genoeg om eventjes heen en weer te lopen.

Man is vandaag thuis, gelukkig! Maar moest vanochtend wel helpen want Sam zat helemaal onder de stinkpoep. (maar niet meer waterdun). Overgeven heeft ze niet meer gedaan gelukkig. Maar ik dus wel :(
    Voel me echt belabberd! (nu heeft mijn man een bord macaronie opgewarmd.. jakkes!)

Zag trouwens dat er gisterenavond niet al te veel is bijgeschreven, dat scheelt weer hhiihi.

Neia, ik krijg hier elke keer eigenlijk dezelfde gyn, ken wel 1 andere maar die is met zw. verlof. Dan is er nog de gyn die Sam heeft gehaald en de gyn die ik volgende week donderdag zie. Vraag me al tijdje af of ze hier ook zo'n avond hebben dat je rond kan kijken, wel informatieavonden maar dat gaat meer over "zwangerschap en sport en seks" "borstvoeding" echt thema avonden zijn dat. (Oke, bedoel dan het Radboud, het CWZ daar is Neia volgens mij geweest)

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ze moeten nog wel in dicht en in de orginele verpakking zitten:

www.stichtingbabyhope.org

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    neia, ben blij dat ik gewoon in Nijmegen altijd naar de arbo heb gekunnen (en nu dan naar het uwv). Vind het belachelijk dat je voor zo'n kort gesprek een uur moet rijden, terwijl ze bijna altijd ook andere locaties hebben.

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemorgen meiden,

Mamain: idd van Maud dus...Ik heb de serie daarvan van groen als gras....

Anastasia: echt aftellen nu voor je! Succes bij de vk...

Neia: succes bij de arbo!

Gina: hopelijk heb je nog wat geslapen...

Jvtje: goed bezig weer geweest

Dolphin: bedankt voor de link! Aangezien ik in ziekenhuis ga bevallen zal er veel uit mijn kraampakket onaangeroerd blijven.

Daphne: hopelijk jij nu ook aan beterende hand....

Deentje: hopelijk red je het dan tot eind april...

Fiona: werk ze!

Ik moet straks weer naar de gyn..ben benieuwd..
    Ik heb trouwens tot nu toe elke keer andere gehad...

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier had een van jullie "veilig bevallen" aangeraden van Betrijs Smulders, weet niet meer wie dat was, maar ik ben er ERG blij mee, heb er al een hoop van opgestoken en ga echt met vertrouwen de bevalling tegemoed!

1000000000000x keer beter dan die achterlijke zwangerschaps yoga!

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, ik had dat boek vorige week gekocht en ik ben er ook erg blij mee. Je hebt er idd wat aan. En klinkt gek maar ik hoor soms liever dat het wel pijn doet, dan alleen maar mensen die zeggen, "ach het valt wel mee" en je bent het zo weer vergeten...

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Goedemorgen dames,

Nou, s`nachts ben ik me rot geschrokken, want ik heb ineens hevige krampen in me buik gehad die naar me rug toe ging. Heb gelijk het zh gebeld en moets komen voor een controle, ze hebben ctg scan gedaan en inwendig onderzoek met haar vinger ging ze in me vagina, was wel een raar gevoel en volgens mij is beebje ingedaald want ze voelde het hoofd van de baby, dus daar komen die steken van onder. ctg scan was goed en het inwendig onderzoek ook, maar ze zei als je morgen pijn heb dan moet je komen op consultatie, dan kan je eigen gyn nog kijken. Ze zei of het is je darmen of het zijn oefenweeen. Maar met oefenweeen moet je toch geen pijn voelen en ik voelde echt kramp in me buik.

Owh ja bloeddruk was ook goed.

Groetjes Nazli

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    oh nazli spannend zeg ! Hopelijk blijft het daarbij en waren het gewoon oefenweeën..

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje zeg Nazli.......Gelukkig niks aan de hand en hopelijk blijft het hierbij...Kan me voorstellen dat je geschrokken bent...

Deel Deze Pagina