Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ga ook maar dat boek aanschaffen...Zoveel positieve verhalen....

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, jij ook veel succes bij de gyn!

Ik ben ervan door.
    X Neia

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    goedemoggel,

Hier weer een ietse pietsje beter gevoel maar de dag is nog lang. Heb niet best geslapen, veel niezen en proesten, de kleine meid was er ook omrustig van en ook nog vaak plassen.

Ik heb dat boek in het begin al eens getipt omdat ik er ook veel aan gehad heb toen bij tessa. Het is een een heel praktisch boek, niet te theoretisch en het leest ook nog leuk.

Nazli, vervelend meid, even rustig aan doen.

Neia en hannah succes bij de arbo en gyn.

Daphne beterschap.

mamamaien, schattig kamertje.

Zo dat was het even uit mijn hoofd.

Will hoe gaat het, al een tijdje niks van je gehoord meid!

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Evelien jij ook beterschap!

Will idd al een tijdje niks van gehoord...Hoop dat alles goed met haar is...
    En ook Sannie is hier al een poos niet geweest. Volgens mij voor het laatst vlak na haar bruiloft....

5. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    * idd onsukkie, t is idd een goed en leuk boek!
    heb t dus in 1x doorgelezen.

ik ga even met de benen omhoog liggen doei"!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat ook, maar het is ook heel informatief en ook hoe uitgelegd wordt hoe al die stofjes werken, zoals endorfine en bijnierhormonen bij de kleine vind ik heel erg interessant. Weet graag waar ik aan begin en heb er nu echt een goed gevoel over (en ik heb het boek nog niet eens uit, haha).

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hopelijk blijft het hierbij, ben zo bang dat ik te vroeg ga bevallen.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Iedereen die op controle moet, succes!

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey meiden!

Heb nog een uurtje geslapen ong. van half vijf tot half zes en toen moest ik er weer uit... ben nu wel lekker thuis en ga zo de stad in met moeders!

@Nazli, jeetje meid wat vervelend! Ff wachten nog maar he..! succes!

@Mamain, nou echt super hoor.. lekker roze! Hier jongetje en lekker blauw hihi!

@Onsukkie, heb nog helemaal niks gelezen haha erg he! Heb er ook niet zo'n behoefte aan.. ga lekker onbevlekt de bevalling in (en dan kijken of dat bevalt of ik mezelf vervloek hihi)

@Neia, wat fijn dat je goeie nacht hebt gehad zeg.. ! rustdagen doen altijd goed! en ook weer door de apk.. mooi!

@Evelien, hoop dat jij je ook snel beter voelt!

Idd Wil is tijdje niet geweest, hoop dat alles goed gaat! En Anoesj is ook tijdje al niet geweest.. is mijn buddy maar heb ook niks gehoord.. vorige keer toen ook niet en had ik sms gestuurd maar toen was er ook niks aan de hand.. dus om dat nu weer te doen....

Is er iemand die ook mijn buddy wil zijn? dan heb ik nog iemand om op terug te vallen..

Xx

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja, ik heb yoga gedaan, maar dat was echt alleen maar liggen en adem halen en ik wilde wel een beetje voorbereid zijn. Ik vind dit boek echt geweldig, heel informatief, maar het leest heel makkelijk!

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nazli, dat was wel ff schrikken denk ik!

Will, idd waar ben je.

Sannnie is nog wel online geweest, maar heeft niet meer hier geschreven helaas.

Wij hebben net boodschappen gedaan, en Sam ligt lekker op bed (wat een rust!). Ik wil aan de ene kant ook naar bed, maar dan bestaat mijn dag echt alleen maar uit slapen, druk met sam, slapen, druk met sam, ff tv en slapen. Nee dat is niet echt kwaliteit toch?

Hannah, er zitten wel dingen in die handig zijn. De gaasjes, de netonderbroeken, kraamverband (heb ik overigens nooit gebruikt, ik kon in het ziekenhuis al over op normaal maandverband), de alcohol, en ik had er desinfecterende gel bij, die gebruik ik nu nog na een poepbroek.

Ik heb het merendeel aan een vriendin van me gegeven.

Evelien, hoop dat jij je ook snel lekkerder voelt!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik denk dat ik zo maar es ga beginnen met het maken van een geboortebord. Wel zin in ook!

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dames, ik ga beginnen met me vluchtkoffer, maar heb een vraagje de onderbroeken, hoeveel moeten het er zijn, moeten die echt groot zijn, hoeveel maten groter en hoeveel piyama´s moet ik kopen?Ik wil ook niet te veel kopen, ik ga het later toch niet gebruiken.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou het echt niet weten nazli!

Wat is het hier stil trouwens.

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nazli, ik zou je "normale" maat onderbroek kopen, en misschien 1maatje groter. Je buik wordt namelijk snel weer een stukkie kleiner :D
    Het modelletje wat het lekkerste zit, is hoog op de buik. Ik vind laaguitgesneden bij de benen verschrikkelijk (had mijn schoonma voor mij gekocht bij de HEMA, heb later mijn moeder andere modelletjes laten kopen, waren ook stukkie duurder maar zaten heeeel wat prettiger). O ja, de eerste dag krijg je een netonderbroek (en als je lieve verpleegster hebt misschien de dag erna wel weer)

Hoeveel je nodig hebt is lastig, want hoe lang denk je in het ziekenhuis te blijven? Ik heb hier nu 7 onderbroeken in de tas zitten, en 2 pyama's en 3 nachthemden (oke, is ook alles wat ik heb hoor hihihi, maar is allemaal van de tijd dat ik voor Sam in het ziekenhuis lag).

16. bij de vorige bevalling had ik 3 onderbroeken gekocht en had daar ook genoeg aan..
    draag normaal altijd string maar die zijn niet handig na de bevalling!

heb nu ook weer 3 onderbroeken gekocht.. gewoon mijn eigen maat.. en heb 3 nachthemden gekocht.. en een ochtendjas en pantoffels. lijkt me voldoende.. wil alleen nog ff een nieuwe bh hebben want die dingen die hier in de kast liggen zien er echt niet uit.

nazli hoop dat je kleine nog lekker blijft zitten! en dat het oeenweeen waren of de kleine ingedaalt....

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Deentje, hier ook normaal altijd strings. Alleen tijdens menstruatie normale onderbroeken. Maar vind die echt niet lekker zitten...

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo m'n geboortebord is grotendeels getekend, nu nog uitzagen en schilderen, wel een klus hoor!

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, weet nog steeds niet wat wij nu gaan doen... toch de stickers denk ik hahaha

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zal er wel even een foto van maken, denk dat ik eerst ff de decoupeerzaag bij m'n vader ga halen, dan kan ik hem in elk geval uitzagen. Is toch wel leuk he.

Deel Deze Pagina