Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo Sam ligt op bed, en manlief is weg, dus ik ga nu heel relaxt bankzitten (met laptop hihihi) en dan vroeg naar mijn bedje :D

Lafo, geen idee om rechtsbijstand in te schakelen?

2. sow jvtje das weer een heel verhaal!

jeetje lafo wat een eikels bij dat bedrijf.. zo zie je maar weer hoe je behandelt word.. belachelijk! probeer je er maar niet druk om te maken! bij zo'n bedrijf wil je niet eens meer werken.

evelien wat klote dat je je zo slecht voelt.. hopelijk kom je er snel weer boven op! neem vooral je rust! en veel vitamines! sterkte!

ik zou vanavond koken maar had ineens geen zin meer.. ben maar naar de cafetaria gegaan.. alweer patat! morgen ga ik echt koken :)

haha ik snurk ook heel erg sinds ik zwanger ben.. word soms ook echt wakker van mijn eigen gesnurk.. vriend ligt soms ook echt wakker van mijn gesnurk.. haha! kan er niks aan doen! als ik snurk slaap ik wel leker :)

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    pag 1271 t/m 1284

@ Daphne hou is op over die Bossche Bollen ;)

@ Witte reus hier een hond die flink verhaard maar de stofzuiger is z'n grootste vijand, hij valt dat ding aan, ik moet hem echt opsluiten als ik ga stofzuigen ( vroeger had ik een werkster en ik denk dat zij hem heeft geplaagd..... :rolleyes: )

@ Fiona ook ik ben de laatste tijd erg moe maar dat komt door m'n ijzergebrek

@ Deentje geen cadeautjes bij de tweede ook lullig dat zou voor mij niks uitmaken als ik iemand wat zou geven!

@ Neia hoe is het met je kamertje?

@ Anastacia daten gezellig wanneer kan iedereen Daam, Gina?

@ Frostieke nog gefeliciteerd meid!

@ Gina, Delft is een thuiswedstrijd voor mij wel leuk heb er 18 jaar gewoond en m'n ouders wonen er nog :D

4. Daphne hier t zelfde! arjen in bed en vriend weg! lekker rustig he :) ff tijd voor jezelf!
    hoe is het nu met je?

5. lafo nee mijn oma heeft heel veel kleinkinderen.. en is bang dat als ze bij ieder achterklein kind kadootjes moet kopen ze bezig kan blijven :(

mijn ouders zijn ook niet zo van de kadootjes... maar t scheelt als ik wat nodig heb kan ik het wel altijd van ze krijgen!

dan heb ik nog wat vrienden die totaal niet met kinderen e.d. bezig zijn.. dus daar krijg ik ook niks van!

achja mag ook niet klagen! haha.... maar toch altijd wel leuk en spannend van die baby kadootjes te krijgen...

schoonouders heb ik niet.. en mijn schoonzus heeft ons bij arje wel heel erg verwend.. en krijgen we nu ook niks meer van want ze kan niet bezig blijven!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    1285 t/m 1295

@ Onsukkie soms heb ik ook heel licht roze afscheiding maar niks heftigs ofzo zal er wel bij horen.
    Zolang het er niet uitstroomt....

@ Fiona mooie boxen van Bopita alleen ik vond ze een beetje duur :confused:

@ Marlie welkom en snap waarom je een keizersnee wilt, heftig zeg zo'n eerste bevalling, hoe gaat het er nu mee?

@ Katsas gelukkig daar ben je weer, alles hopelijk goed met jou en je man? Floradix is ook smerig ik vind het in ieder geval vies!
    Oh lees net over je situatie, gelukkig zeg wat een opluchting voor je allemaal en wat laat trouwens 2 april :(

@ Daphne ik heb ook bij HSK gelopen in Rotterdam!

@ Huizen hou maar op wil er niks meer over horen ;)

@ Ice jij ook een formule 1 fan, ikke ook :D
    Alleen jammer dat schumi er niet meer is......hij is mijn favoriet ;)

@ Fiona sex wat is dat :)
    Misschien na 37 weken weer om het op te wekken of is dat een fabel?

@ Daam jij hebt nog een goede sexdrive, mijn man en ik zijn alleen maar bang plus dat ik me allerminst sexy voel!

@ Daphne is Sam alweer beter?

@ Koekiemonster welkom !

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, heb jij HSK ook zo positief ervaren? Ik heb hiervoor bij twee andere psychologen gelopen, en nu pas heeft het echt nut gehad.
    En ik heb het al een paar dagen niet over bossche bollen gehad!
    O ja, Sam is al wat beter ja, niet meer overgegeven, wel gegeten (ze kreeg alleen iets minder van mij).

Ik zelf ben nog niet echt in orde, ben nu vooral heel erg moe en heb totaal geen trek in eten. Maar moet wel eten.

Deentje, jij ook al uit zo'n grote familie? Mijn ene oma heeft nu zo'n 22 achterkleinkinderen en zeker al 3 op komst (waarvan ik het nu weet), en dan heeft ze 29 eigen kleinkinderen en 2 pleegkleinkinderen. Mijn andere oma heeft 15 kleinkinderen en 7 achterkleinkinderen (en 8e hier in de buik).

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    1296 t/m

@ Neia ben nieuswgierig naar je kamertje!

@ Marlie zo idd wees blij met een keizersnee, dat wordt een joekeltje ;)

@ Evelien beterschap meid en hier ook nesteldrang ieder stofje moet weg!

@ Anna hier ook een drukkend gevoel, meer op m'n vagina
    Ze is al echt aan het indalen bij jou ook denk ik, heb ook lichte krampjes.

@ Hannah zo 129 cm dat is een flinke buik, bij mij blijft het de laaste weken steken op 115 cm

Hier nog steeds geen streepjes, wanneer komt dat meestal?

Hmmzzz wordt steeds minder ijverig met typen, gaaaaaap

Heb net de telefoon ook al over laten gaan twee keer, weet wie het is maar heb er even geen zin in erg he :oops:

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    lafo, als jij er geen zin in hebt, lekker laten bellen :D

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Friendly echt geen camera bij mijn bevalling :confused: er na is goed maar niet tijdens een perswee :confused: :confused:

@ Neia foto's foto's ;)
    Wasmachine is er eindelijk :D
    Ben er echt blij mee!
    Op de info avond kregen we 4 thema's
    Bevalling, zwangerschap, bv en nog iets, maar bv en bevalling trok natuurlijk mijn aandacht enorm.
    Bv was ook erg interessant er was een lactatiedeskundige en zij demonstreerde borstvoeding, ze kneep iedere keer in haar borst en gebruikte termen waar de meeste mannen de slappe lach van kregen maar was wel informatief :D

@ Katje zo heet mij zwangerschapsgym cursus ook :D

@ Onsukkie dat boek moet ik nog bestellen goed dat je het zegt

@ Gina ik wil wel je buddy zijn hoor :D

@ Hannah wat een prettig nieuws meid, keurig allemaal :D

@ Neia valt wel mee he tweede keer arbo is meestal een formaliteit bij mij toen ook.

@ Fiona het zijn ook eikels op m'n werk nog minder dan dat ik kan het hele scheld alphabet wel gaan opnoemen maar als ik door hun nu ook nog een hoge bloeddruk krijg zijn ze echt nog niet jarig :x

@ Jvtje ook nog steeds bezig met bijlezen ;)

@ Daphne ik ben met een aantal dingen bezig maar wil dat liever niet op het forum zetten....maar geloof me ze komen er niet mee weg!

Pffffffffff ik ben er :D

Daphne HSK heb ik ook positieve ervaringen mee, ben daar geweest voor paniekaanvallen etc en ben er goed geholpen.

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Morgen komt de babykamer joepie eindelijk!

Zo dat was het dan wel weer, ik moest al de hele tijd plassen dus nu ga ik ook echt!

Mannetje zit bij het Feyenoord - Nac dus hoop dat NAC wint ;)
    Zal hij wel niet leuk vinden, jammer dan ;)

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden,

Ik ben best opgelucht nu ja...Mijn bloeddruk is nog wel te hoog natuurlijk maar lijkt nu stabiel, geen enkel teken van vergiftiging, een uk die het goed doet en nu eindelijk eens goed ligt..Hopelijk zingen we het zo de laatste weken uit.

Daphne: heb ik eigenlijk niet opgelet maar volgens mij met een smalle band...Dat hebben ze tot nu toe steeds gedaan...

Lafo: wat een stelletje eikels zeg op je werk :evil: :evil:
    Idd er niet bij laten zitten...En die buikomvang, daar schrok ik ook wel van. Ja wist wel dat die niet klein was, als zelfs de gyn hem groot vindt...

Deentje en Daphne: idd grote familie. Manlief zijn moeder komt ook uit grote familie. Zijn moeder heeft 10 broers en zussen...Daarvan zien we een groot deel 1 keer per jaar op een familiereunie en maar een klein deel ook vaker...Ga ook echt niet heel de familie geboortekaartjes sturen...Dan alleen al heb ik er 100 nodig... :)

Fiona: ze zeggen dat je een voedingsbeha het beste 1 of 2 maten groter kunt kopen voor in het begin....Bankhang ze...

Onsukkie: ben wel benieuwd naar je bord. Denk dat het wel iets met woezel en pip te maken zal hebben... :)

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lafo: yes ook jij eindelijk je meubeltjes...enne plas ze!

Jvtje: mooi weer door de keuring. Allemaal netjes zeg!

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben af en toe echt een muts he...
    Mijn auto moet de 26e gekeurd zijn. Nu heb ik iemand die ik 100% vertrouw dat ie mijn auto goed nakijkt en me niet afzet. Heb hem wel al paar weken geleden gevraagd of hij het wilt doen.. maar nu pas gebeld voor een afspraak. Wordt nog lastig hihihi, maar gaat wel lukken.

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh das typisch iets wat ik ook zou vergeten...Heb al eens een boete gehad voor te laat apk laten keuren... :oops:

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @deentje: is toch hartstikke leuk zo’n peignoir met bontrandjes? Het liefst in roze met goud of zilver! ;) Nee, ik ga denk ik ook voor iets van een hemdje (of twee over elkaar voor de stevigheid, want als ik lig floept alles er aan alle kanten uit!)

@onsukkie: crea hoor zo’n geboortebord. Ik zal binnenkort een poging wagen of ik het ook in me heb om iets moois uit mijn handen te krijgen.

@Evelien: Beterschap. Lekker stomen misschien? Is jouw Hb al gecontroleerd? (ijzer)

@nazli: Jeetje wat een schrik! Gelukkig voelt alles nu goed.

@witte reus: Hier was het macaroni met geraspte kaas.

@lafo: Nou, dat is behoorlijk balen zeg! Maar komen ze daar nu pas mee? Als jij het op tijd hebt aangegeven hadden ze dat toch meteen moeten zeggen? Misschien kun je er nog wat uitslepen? Tot hoelang betalen ze je uit? Hopelijk toch wel tijdens je verlof. :rolleyes:

@jvtje: Jippie, weer door de keuring! En een geweldig Hb.

Ik had vandaag ook een keuring, maar die verliep iets minder: Bloeddruk en groei van mijn buik was prima, maar ze ging mijn Hb prikken…. . . . . 5.7 mmol! !?! Ze zegt:”met zo’n Hb moet ik je doorsturen naar de gynaecoloog”. Ik zeg:”daar kom ik net vandaan!” Toen zei ze dat ik bloed moest laten prikken in het ziekenhuis, want de waarde kan nog wel eens verschillen met de waarde uit een bloedbuisje (bij de vlos was een vingerprik)
    Dus op naar het ziekenhuis, laten prikken en een uur later zelf in de computer kijken (makkelijk hoor, daar werken! :) ) Ik zag dat de waarde van het Hb 6.4 mmol was. Dat is idd te laag dus dan moet ik aan de staalpillen. Ze hadden nog wat waardes geprikt en die waren óf te hoog óf te laag! Dus heb ik de vlos weer gebeld met wat ik hiermee moest. Ze ging het navragen. Afijn morgenochtend moet ik dus naar mijn huisarts voor de zekerheid. We wachten dus weer af. :-k

17. lafo wat is hsk? ik ben onder behandeling bij t riag en heb nu al 2 jaar een paniekstoornis maar kom er maar niet vanaf! en heb ook t idee door t riag niet echt verder geholpen te worden

18. wat vervelend daam... lekker onduidelijk ook dus!
    ook veel last van duizeligheid dan? ik moet de 25e pas laten prikken ben beniwued...

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @jvtje: Huisje kopen? :) Veel plezier bij de gym!

@lafo: Ik werk onregelmatig, maar kan me goed aanpassen voor uitjes in Delft! Over de sex: ik ben wat sneller opgewonden dan normaal en straks idd misschien een hulpmiddeltje om niet overtijd te lopen! Mijn streepjes kwamen in week 38 en dan allemaal in 1 keer (ook boven mijn navel) En ik heb me helemaal gek gesmeerd, maar als je een knul van ruim 9 pond krijgt, heeft het allemaal helemaal geen zin!

@hannah: Mooi dat alles stabiel is. En je uk die al goed is gaan liggen (hij zal nou toch niet meer draaien?)

@deentje: Niet duizelig, maar wel snel moe en kortademig, vooral als ik in bed lig word ik snel benauwd. Ben alvast begonnen met die pillen en heb ook een scheut roosvisee laxo naar binnen geworpen, want anders komt echt alles vast te zitten! Daar heb ik toch al zo’n last van. Als mijn Hb wat hoger wordt, ga ik over op de Floradix. Dat stopt tenminste niet.

20. hopelijk slaan die pillen snel aan!
    ook veel spinazie eten he! zit veel ijzer in ;)

Deel Deze Pagina