Deentje, HSK is een groep met psychologen, en zij geven veel trainingen. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik heb er wel baat bij gehad. Ze laten je ook niet zomaar gaan na 5 gesprekken. Hannah, tijdens de zwangerschap van Sam werd ik in het ziekenhuis gemeten met een brede band, dat scheelde gewoon 10 in de onderdruk (dus ipv 115 was onderdruk 105, dat was wel nuttig dus). De brede band gebruiken ze bij wat dikkere armen. Appelstroop is ook erg goed voor het ijzergehalte En ik heb begrepen van andere mei mama's hier... dat floradix goed helpt!
@ Jvtje ben jaloers mag ik een beetje van jouw HB waarde @ Deentje HSK is een particuliere instelling toch Daphne ? @ Daam ik had al langer vermoedens en ze draaide er iedere keer omheen, maar tuurlijk krijg ik nog m'n verlof uitbetaald. Ben nog gewoon in dienst, alleen na m'n verlofperiode neem ik nog vakantie op en daarna moeten we het goed aanpakken! Oh dus m'n tijgervelletje kan dus nog komen
Ik vraag me ook af of ze mijn hb waarde van 6.6 in de gaten houden, of ik nog een keer geprikt word of laten ze het hierbij? Dan weet ik ook of die vieze Floradix helpt.
Deentje, de link is www.hskgroep.nl Ik ben hierheen doorverwezen door de huisarts ivm de verzekering en ik zo zeker NIET hoefde te betalen.
Geen idee maar als je niks anders in huis hebt en je hebt honger, nood breekt wetten Meiden ik ga afsluiten, tot morgen. Weer een dagje dichterbij..... 8)
Ze zullen je nog wel controleren op je Hb, maar wanneer zou ik niet weten. Het duurt ook even voordat de Floradix of de staalpillen zijn werk doen en dat je resultaat ziet.
Hannah, wat super dat alles goed waqs bij de gyn. Natuurlijk is de bloeddruk nog niet perfect, maar gelukkig geen reden voor opname e.d Ik ben echt blij voor je! Kan me voorstellen dat je nu even opgelucht bent. Wanneer mag je weer terugkomen? Deentje, welk hempje heb je bij de Hema gezien? Misschien ook wel iets voor mij. En hier ook boxers gekocht, die vind ik toch het lekkerste zitten. Mmm jammie die friet klinkt erg lekker. Gina, ik stuur je zo even een pb'tje. Evelien, jeetje wat erg zeg dat je nog zo beroerd bent. Hopelijk gaat het morgen weer ietsje beter. Gelukkig heb je wel lieve mensen in je omgeving die je een beetje helpen. Witte reus, heerlijk zeg nog maar 2 dagen werken. Veel plezier bij de vk morgen. Hier ligt de kleine volgens mij ook nog/weer in stuit. Ik ben benieuwd morgen. Fiona, ja die verhalen vind ik ook altijd heel erg. Probeer om zoveel mogelijk naast je neer te leggen. Stress is echt niet goed. Ik denk dat jouw meisje vandaag gewoon lekker veel aan het slapen is. Lafo, wat een op je werk zeg! Ongelofelijk. Met andere woorden; ze ontslaan je gewoon na je verlof als je geen 5 dgn gaat werken. Dat is echt wel afdwingen hoor. Mag dat zomaar? Zal inderdaad niet goed zijn voor je harde buiken enzo. Nog geen foto's van het kamertje hoor. Het staat er nog steeds saai bij. Ik heb echt geen puf de laatste dagen, en ik heb het zo druk. Pff ik vind het allemaal erg zwaar. Want hier heb ik weken naar uit gekeken, en nu heb ik helemaal geen puf om de kamer in t richten. Hij is in ieder geval schoon nu. Hopelijk heb ik morgen na het zh bezoek nog wat energie over. Leuk zeg dat je morgen het kamertje krijgt. Geniet ervan! Jvtje, super fijn dat alles goed was bij de vk. Lekker dat je over 2 wkn terug mag komen. Ik hoop dat ik na morgen over 3 wkn terug mag komen. Ik leef toch altijd uit naar zo'n controle. Daphne, haha leuk he zw. dementie. Heb je nu al een afspraak gemaakt? Wij gaan de 26e trouwens ook de auto weer laten keuren. Maar gelukkig regelt mijn mannetje dat soort dingen. Daam, zo dat is schrikken zeg, zo'n laag hb. Ik ben benieuwd wat de vk morgen zegt over de andere waardes. Vanmiddag, nadat ik terug kwam van de arbo, heb ik heerlijk 2,5 uur geslapen. Dat heeft me echt goed gedaan gelukkig. Net weer naar de pufles geweest, en we hebben het over persen, knippen en hechten gehad. Was wel weer erg interessant en gezellig. Het badje staat aan, want ik heb het opeens ijskoud. Lekker badderen. Tot morgen! X Neia
Dat is per verloskundige toch wel erg verschillend zeg! Ik mag over twee weken alweer op controle en dat is niet speciaal voor het Hb.
@ Neia mogen ze ook niet hoor, ik sta in m'n recht Lekker in bad zou ik ook wel zin in hebben maar ben te lui.......
Ik realiseerde me net toen ik naar bed wilde gaan dat mijn mannetje morgen jarig is dus moet wel opblijven om hem te feliciteren, hij is nog niet terug van het voetbal!
Hallo allemaal, lafo, shit je baan, gelukkig dat je het wel hebt zien aankomen en dat je al signalen had opgepikt, komt het gelukkig niet helemaal rauw op je dak vallen. Maar wel klote als je je steeds hebt ingezet voor een bedrijf en je wordt zo behandeld! Daam, mij hb is al wel geprikt in het zh, maar weet de uitslag nog niet, moet dinsdag weer naar de vk. Lafo, ik heb al 2 kindjes en ben nog steeds een avondmens, zelfs nu ik ziek ben voel ik me 's avonds weer wat opknappen. Maar ik ben 's ochtends wel te genieten hoor, mijn broer bv. is ook avondmens maar 's ochtends niet te pruimen, zijn kinderen mochten voor 11.00 uur 's ochtends niet bij hem komen om wat te vragen Hannah, ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent, is veel leuker thuiskomen zo! Nou verder weet ik het eventjes niet, Groetjes Evelien
Nu even een ietsje pietsje wel, maar had ik gisteravond ook. Heb dan even de rust zonder de kinderen, heb de hele avond op de bank gelegen, en voel me nu even weer wat fitter, hopelijk zet het door!