Hopelijk zal voor je duimen.......heb ook barstende koppijn en moet de hond nog uitlaten blegh Welterusten Daam
Blijf je toch morgen een dagje thuis, waarom zou je naar je werk gaan?Ze willen je niet eens, stelletje eikels!
Badje viel vies tegen. Ga ik er helemaal klaar voor liggen met mijn sudoku boekje. Heb ik alle moeilijke al gedaan. Nouja dan maar even de makkelijke, houdt mijn pen ermee op. Helaas hoorde mijn mannetje me niet krijsen van boven, want hij was voetbal aan het kijken. Jammer dan. Lafo, gelukkig dat je in je recht staat. Maarja, toch niet meer fijn werken daar lijkt me. Gelukkig heb je 16 weken rust van hun. Hyves? Durf ik niet zo goed op . Want ik heb natuurlijk een andere naam en wil hier toch wel anoniem blijven als er sommige mensen stiekum meelezen. Maar ik wil het wel heel graag! Als ik me aanmeldt zie je dat dan ook op mijn hyves? Zodat iedereen ernaar toe kan vanaf mijn hyves? Trusten Daam. Evelien, ja hier ook een avondmens. 's Avonds voel ik me ook echt stukke beter. X Neia
Ja maar heb een soort van tactiek bedacht dat ze me nergens op kunnen pakken dat ik altijd bereidwillig ben geweest zelfs nu snap je anders ligt het er te dik bovenop en ik moet aan zet blijven Maar een dagje ziek kan nooit geen kwaad
@ Neia dacht dat je op hyves zat al maar als je anoniem wilt blijven moet je dat gewoon doen, niet op hyves gaan daar is niks meer anoniem
Dat klinkt verstandig lafo, en gelukkig het verlof is in zicht! Neia, jammer van je bad. Schrok je kleine niet van het roepen, ik riep laatst ook hard naar beneden en dat bracht een heel reeks aan bewegingen mee, hihi
Pfff heb echt geen puf meer, blijft hij ook nog eens hangen in de Kuip nou bekijk het maar ik ga echt naar bed zeker met zo'n klote dag als vandaag achter de rug. Jarig of niet er is een grens Welterusten meiden
hallo meiden beetje laat maar was eigenlijk met andere dingen bezig dus vergeten wat te schrijven. APK bij de VK was goed, bloeddruk 125/85. Urine nog altijd eiwit maar wordt niet meer. De baby ligt nog altijd met het hoofd naar beneden en al ietsje ingedaald. ( kun je daar een raar gevoel van hebben op je blaas? heeft iemand een idee? vergeten te vragen) Moet wel iedere week blijven komen omdat de gyn dat had gezegd.. anders was het iedere 2 weken. Verder moet ik weer urine op kweek laten zetten. We kwamen er achter dat bij de kweek van februari positieve coccen gevonden waren, maar ze hadden niet meer verder gespecifiseerd of er GBS in de urine zat ( gram hemolytische streptokokken) en dit is wel erg belangrijk omdat als dit positief zou zijn een medische indicatie voor de bevalling krijg, voor het ziekenhuis. Je moet dan antibiotica tijdens en na de bevalling krijgen omdat je het kindje kan besmetten etc.. Dus morgen maar weer urine inleveren. en als ik morgen gewerkt heb, alleen nog pasen en dan VERLOF Oh en dan de rest: Nazli jeetje wat een ellende weer, hoop dat de kleine nog even binnen blijft hoor! Will: waar ben je? Jvtje: tuurlijk ben je welkom, we hadden bedacht dat omdat we met een groot groepje uit regio den haag komen om ene kleine meeting te doen in ons verlof, maar uiteraard is iedereen die tijd en zin heeft om te komen welkom ! Ik ga morgen iedereen die daar intresse voor had eens over mailen . Lafo: Je had het al verwacht maar toch is het k*t omte horen van je werk. Ben benieuwd of het zomaar kan. Je kan toch altijd als bedrijf alleen met zwaarwegend bedrijfsbelang iemand parttime werken verbieden. Ben benieuwd... Ik zou gewoon mezelf ziekmelden na mijn verlof en dat een half jaar volhouden terwijl ik fulltime uitbetaald kreeg achterlijke werkgever! Hannah: mooi dat alles goed was bij de VK! meiden weltrusten
Anastasia, dat kan inderdaad meer druk op je blaas geven, volgens mij, deze heeft nog minder ruimte! Nou ga ik echt, welterusten
Nou nog even wakker blijven dan..... @ Evelien welterusten! @ Anastacia bij mij ook al ietsje ingedaald en idd een vreemd gevoel op m'n blaas sowieso meer plassen! Maar wanneer krijg je die uitslag van je urine wat een gedoe weer Ja je plan ligt niet zo ver van m'n eigen plan idd Klotebaas Zo en nu hou ik op met mokken geen gezeik meer over werk nog maar even. Ik ga nu echt echt echt de computer uitzetten (hoezo verslavend )
Goedemorgen, eerst ff reageren: Balen zeg, kan me voorstellen dat dit harde buiken veroorzaakt. Kan je met je dikke buik op zoek gaan naar een nieuwe baan ? Of is er wel wat binnen het bedrijf? Succes met wat je gaat doen. Snap dat je niet alles hier post. Fijn zeg dat alles goed was Ook van Evean Kraamzorg?? Ja dat vond ik dus ook een beetje lastig. Zit daarom ook te twijfelen of ik het zal laten staan. Je hebt op je hyves dan een link naar de hyves van de mei-mama's 2008 zegmaar. Weet niet of die wat meer 'besloten' gemaakt kan worden door Onsukkie of een andere operator?opmerking van een minuut later: Ik zag dat je alleen op de hyves kan zien wie er lid is, maar je moet lid worden om alles te kunnen zien om de hyves. Wel is het zo dat je agenda punten die je post in de mamahyves ook op je eigen hyves staan, daarom heb ik ze weer verwijderd. Ik verlies de laatste tijd steeds meer vocht. Weet niet met zekerheid of het urine is. Hoop niet dat het vruchtwater is... het ruikt niet naar urine. Misschien straks even telefonisch spreekuur van de VK proberen... vrijdag heb ik controle zowieso, weet nog niet of ik het zo lang 'uit hou' niet te weten of het kwaad kan. Ukkie beweegt wel lekker, wordt krachtiger en daardoor ook wel pijnlijker in z'n bewegingen in m'n buik Maar goed, zolang er nog beweging te voelen is, is dat een goed teken toch? Ik ga nu naar m'n werk!
morguh meiden zo lag gister al om half 9 op bedje met mannetje heb wel beroerd geslapen ondanks ze rustig is het kind heeft ze me flink zitten trappelen wanneer ik lekker op me rechterzijkant wou slapen en links net zo dus verplicht op me rug liggen en 100x wakker geworden maar goed ff een ochtendje werken waar ik totaal geen zin in heb en dan om 2 uur gezellig naar de tandarts weer nou ja ik spreek jullie laterrrr
Goeiemorgen meiden! @lafo, gefeliciteerd met je mannetje! hele fijne dag vandaag.. enne.. kom wel stukkie taart halen hihi! @Daam.. Hoe lang moet jij nog werken dan? Lafo is 4 april voor laatst en ik 8 april en Anastacia geloof ik na pasen al klaar! @Delftmeeting... iedereen die zin heeft is natuurlijk welkom! Altijd leuk! Nou hopen op mooi weer! @katje, volgens mij kun je testen of het vruchtwater is door op je vuist te blazen.. als het dan loopt beneden is het vruchtwater anders gewoon afscheiding. En het ruikt zoet begreep ik! @Indalen.. hier ook een fikse druk hoor.. en veeeeeeel plassen hahahaah... Ik waggel er ook door, jullie ook? alsof er iets in de weg zit zeg maar... Gisteren super goed geslaagd! Mooi zachtblauw dekentje gekregen van moeders en zachtblauw commode kussen gekocht. Alle laatste dingetjes die we nog nodig hadden en bij de hema een wipstoeltje voor 20 euro gescoord! Limegroen (ons interrieur is zwart/wit./grijs(cq chroom) met lime groen assecoires) dus helemaal gelukkig... morgen middag kamertje schoonmaken en dan kan alles erin! Joepie! Fijne dag allemaal! Kus
hier ook 33 weken ( of toch 35 weken, nu de kleine 2 weken voor op schema ligt?). Ik stond net op de weegschaal en weer 2 kg erbij ! Ze zeggen dat je tijdens de zwangerschap tussen de 12 en 20 kg aankomt, nou dat red ik dus wel..
Lafo, ja ik twijfel nog een beetje over hyves, ik heb al wel een account hoor. GEFELICITEERD met je mannetje. Ben je nog wakker gebleven? Evelien, hihi nee nog niet meegemaakt dat de kleine hier schrok van het roepen. Moet ik toch maar vaker uitproberen. GEFELICITEERD met onze 31 weken! Anastasia, fijn dat alles goed was bij de vk. Ik ben benieuwd wat er uit je urine komt. Katje, geen idee hoe dat ruikt. Ik zou altijd voor de zekerheid de vk bellen, je weet maar nooit. Fiona, succes met het ochtendje werken en bij de tandarts. Gina, wat leuk zeg dat je allemaal leuke dingetjes hebt gekregen. En dan kan je lekker het kamertje aankleden. GEFELICITEERD met je 33 weken! Ik duik de douche in. X Neia