Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he fiona suc6 bij de tandarts strakjes!

hier ook erg lui ben wel ff nar de hema geweest nog wat kleine dingetjes gekocht ook een parasolletje voor op de kinderwagen gekocht...
    verder neit veel te melden ga zo maar ff op de bank en over een half uur komt mijn vriendin langs...

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ fiona, succes bij de tandarts.. liever jij als ik.. ;)

Hopelijk is er niks aan de hand met Will.

3. KatSas

KatSas Bekend lid

hai allemaal!

@ Evelien: heel goed dat je will hebt gesms-t, ben heel benieuwd, hoop dat alles goed is met haar! Het was bij haar allemaal al wel heel spannend steeds...

Verder heb ik eigenlijk niet bijgelezen :oops: snorrieeeeeeeeeee

Daphne, hoe is het met Sam?

En wie hoorde ik over bossche bollen? :evil: mmmm, die wil ik dan toch ookkkkkkkkkkkkkkk

Wij zijn vanmorgen met zijn drieen naar de kapper geweest. In plaats van dat grauwe verlepte haar heb ik nu toch een koperrode coupe met wat highlights en mijn beide mannen zijn van twee hippies weer verandert in twee stoere mannen :D Helemaal goed dus! Morgen mijn laatste dagje en dan verlof! Nog ff bedenken waar ik op ga trakteren dan morgen, appelflappen bakken (lekker en goedkoop) of slagroomtaart (lekker makkelijk, kopen en klaar) Kan me er zo op verheugen, eindelijk rusttttttttttttttttttttttttt. Nu ook nog rust in mijn hoofd en dan gaat het weer goed. Ik had het maandag zo erg, toen heb ik echt minstens een half uur zitten huilen. hoe harder ik ging huilen hoe harder mijn mannetje me begon uit te lachen, het gaat ook nergens over. Zucht, ik krijg echt nesteldrang, alles moet klaar en wel nu! En dat kan niet...pfff, grijns, leuk hoor zwanger zijn :)

4. KatSas

KatSas Bekend lid

ow ja , ik had van maandag op dinsdag voorweeen, grijnssssssssss, kwam vast van die overdosis hormonen 's middags, nu is alles gewoon rustig!

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, heb weer gezogen en gedweild, de kamer althans. Heb ik de honden uit huis gefiltert lopen de katten wel over je dweilwerk. Nou ja... blijkbaar hoort dat erbij.

Nu de gang nog. Boven mag mannetje zuigen als ie vanmiddag thuis is.

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    *sleept zichzelf nu maar echt onder de douche.......*

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Onsukkie, sorry maar moet echt om je lachen! Ik heb wel last van nesteldrang hoor, maar ik luister nog net iets meer naar mijn lichaam. Moet overigens dalijk echt stofzuigen, en de wc wil ik ook doen (stel je voor dat ik te vroeg beval dan is dat ding zo ranzig, terwijl het me 5min tijd kost).

Katsas, met Sam gaat het al weer veel beter. Nu wordt ze alleen weer 's nachts wakker :s en waarom is mijn grote vraag (zal vast weer een kies of hoektandje zijn). Ze eet ook wat minder brood dan voor ze ziek is geworden. Maar geen diaree meer en geen overgeven meer. En ik ook niet meer!

Het lopen naar het winkelcentrum is zooo grappig volgens mij hihihi. Ik ga echt als een slak, maar, ik loop nog wel! (Vraag nu echt altijd hulp met inladen in de kinderwagen, want het bukken is mij veel te zwaar, en ze beginnen het te snappen waarom).

En weet niet of ik dutje ga doen, wil ook wel eventjes lekker alleen beneden op de bank zitten, beetje internetten :D (Appelflapje erbij, heb er weer twee gehaald vandaag voor mij)
    En wat eten we vandaag :D wij eten, zelfgemaakte kipsate met gebakken aardappeltjes en worteltjes/dopertjes. Snel, makkelijk en lekker.

Ik zat er nog aan te denken om vandaag de bevalling te kijken, maar toen moest ik echt boodschappen doen, als het een half uur eerder was begonnen hihiihi, en trouwens wat irritant dat dat homeshopping elke keer weer tussendoor komt!

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @daphne: Lekker hoor die appelflappies! Smakelijk! Kan me voorstellen dat je ff lekker geniet van de rust!

Hier net onder de douche vandaan en ben erg moe. ga dus even op de bank :) stop er een filmpje in en zie wel hoe ver ik kom...........

Xxx

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hello ladies,

Zo de man van Aktiebaby is even 17 pakketjes naar boven aan het slepen, echt een klotebaan :confused:
    En hij gaat straks de meubeltjes in elkaar zetten, luxe he ;)
    We zijn een beetje lui geloof ik .......

@ Katje in het hele bedrijf met zoveel werknemers hebben ze geen werk voor me, nee ik ga niet solliciteren ben nog steeds in dienst dus we wachten het allemaal wel af......
    Mijn kraamzorg instelling heet Elmar echt hier alleen in de regio, een heel klein bureau.
    En hier ook heel veel vocht lijkt soms wel transpiratie :confused:

@ Fiona succes bij de tandarts :(

@ Gina taart is al op meid helaas, maar zaterdag vieren we het ;) met weer taart! Heb zin in de meeting!

@ Neia ja ben maar wakker gebleven hij was om 00.15 thuis in beschonken toestand, leuke wedstrijd geloof ik ;)

@ Evelien wat vervelend zo'n nacht, ff rustig aan doen dan maar en nog strubbelingen verder gehad?
    Wat een hoge beginwaarde hb had jij zeg, om jaloers op te worden!

@ Deentje wat leuk zeg morgen je kleine man jarig, vieren jullie het ook echt morgen of ook nog in het weekend?

@ Daam nee helaas geen Bossche Bol maar volgens mij zijn die het lekkerst uit Den Bosch volgens Daphne, het was een Hazelino ook erg lekker!

@ Anna ok thanks voor de tip, m'n schhonvader vraagt elke keer wanneer we nou dat ding gaan halen maar weet niet welke, ga wel ff surfen op het net.
    Hier ook viooltjes in de tuin :D
    Nee die lactatiedeskundige had haar trui aan maar het was zo'n grappig gezicht en iedere keer zei ze je moet hem fijn knijpen net als een hamburger en hups zat ze weer te knijpen volgens mij deed ze het erom bij al die droogstaande mannen ;)

@ Katsas een ding wat ik niet ga doen is op m'n werk trakteren, maar wel een leuk idee zelf appelflappen maken, lekker ook mmmmmmm
    Kan je er niet wat meer maken voor alle meimama's ;)

Nou ik ga maar eens kijken hoe het met bob de bouwer boven gaat, spannend :D :D :D

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, je bent niet lui hoor! Denk dat het heel verstandig is om de meubels in elkaar te laten zetten, hier is het reden voor schelden, vloeken en mishandeling van muren/deuren etc.

Anna, ik werd vandaag ook niet echt fit van de douche. Merk dat ik toch wat minder goed tegen hitte kan.

Appelflap nr 1 is op, dan ga ik nu maar ff stofzuigen, bleh!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wc haal ik elke avond als ik toch m'n tanden sta te poetsen ff een hygienisch doekje langs, scheelt een hoop werk eens in de week. Erg he... gaat stofzuigen.

En het probleem is... mijn lichaam protesteert nog niet, dus ik kan "lekker" doorpoetsen.

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, wees blij dat je lichaam het nog wilt. Hier echt niet meer. Maar moet ook beetje rustig aan doen ivm bloeddruk natuurlijk, en dan mijn bekken die niet alles meer willen. En ben sowieso al geen mien poets.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee hoor, Mika stoort zich ABSOLUUT niet aan het feit dat ze zowel mij als ukkie aan het pletten is. Is natuurlijk ook een verwaarloosbaar detail... (let niet op mij, ik zie er niet uit)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een Mien-Poets ben ik normaal gesproken ook ABSOLUUT niet, maar tegenwoordig kan ik wel bezig blijven geloof ik...

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Deze is wel leuk, hihi, de gebroeders-kattenkwaad op de bank.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    En dit is zo ongeveer een standaart-foto, kan ik er welke dag wel een van maken (of eigenlijk kan ik er elke dag meerdere van maken als ik dat zou willen).

Nou ik heb jullie wel weer genoeg verveeld.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, ik ben stiekem blij dat ik er niet zooo veel last van heb.

Hier gelukkig geen hond die op mijn buik wilt liggen, maar wel een kat die er overheen wilt blijven lopen. (ook niet prettig)... heb trouwens afspraak voor de inentingen van 3 van de 4 katten gemaakt (de vierde gaat niet), volgende week woensdag. Maar dan weet ik niet eens of ik mijn auto wel heb.. (ivm apk keuring) lekker handig ben ik! (En man is 's avonds waarschijnlijk werken, maar heb al andere hulp)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een lieverds Onsukkie, kan me voorstellen dat je daar je handen vol aan hebt, als de kleine er is moet manlief zeker wat meer met z'n handjes wapperen ;)

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Das inderdaad lastig, is ook echt zoiets wat om de zoveel tijd moet gebeuren, maar wat je nooit ergens normaal tussen kunt plannen. Daar heb ik last van tenminste...

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, ik ben niet zo goed in plannen hahaha, wel in voor me uit schuiven. En die inentingen moeten echt een keer gedaan worden.
    En die apk is verplicht volgende week.

Deel Deze Pagina