Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach op zich... als ik rustig zit of met iets bezig ben dan merk je ze niet eens op, het is vooral de troep die ze achter laten. En de katten kunnen soms heel overtuigend honger hebben en houden daar dan ook niet mee op totdat hun honger gestilt is.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Alleen de honden veren altijd op zodra ik richting keuken loop (stel je voor dat ik iets eetbaars ga pakken), en gezien wij een open keuken hebben waar je langs moet om zowel naar buiten als bij de trap te komen is het regelmatig een heen en weer geloop...

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    iemand nog ideeen qua avondeten, niet iets moeilijks en zwaars moet vanavond weer naar gym en wederom geen zin maar ga wel moet trouwens ook altijd iemand ophalen dus dat is de stok achter de deur!

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zo ik ben weer terug van de gyn.
    Eindelijk ligt ons eigenwijsje de goeie kant op. Ik ben zo blij! :D
    Natuurlijk kan hij/zij nog draaien, maarja ik ben blij dat het kindje in ieder geval de uitgang weet te vinden. :D
    De kleine werd al geschat op een dikke 2 kilo, groeit goed dus.
    Met mij ook alles redelijk goed. Bloeddruk was gestegen, maar nog erg netjes. Wel moest ik bloed laten prikken, omdat ik zoveel vocht vasthoudt en af en toe sterretjes zie.
    Het hb is 7,2 en bij mij in het zh is de ondergrens 7,0 voor zwangere vrouwen. Dus ik moest het even in de gaten houden, en anders gewoon bellen dan zou ik iets krijgen.

De gyn dan eindelijk ook wat vragen gesteld over de reden waarom ik in het zh moet bevallen: longembolie.
    Helaas moet ik er toch wel rekening mee houden dat ik 4 tot 8 dagen in het zh moet blijven. En dat is het gunstigste geval als alles goed is. Dat valt toch wel flink tegen. Maar ze hebben natuurlijk gelijk dat ze niet het risico willen nemen dat er thuis iets met me gebeurd, en een longembolie kan na enkele seconde al fataal zijn.
    Ook is dus niet zeker of ik bv kan geven. Want ik krijg sowieso bloedstollingsmedicijnen, en het ligt eraan hoe heftig de bevalling en het bloedverlies is geweest, welke medicijnen ik krijg. Bij de ene kan ik wel bv geven en bij de andere niet. Veel hangt dus af van de bevalling.
    Ik baal nu even, maar zal ook snel wel overgaan. Ik kan er toch niks aan doen.
    Helaas kan ik jullie dan ook niet op de hoogte houden, gelukkig heb ik nu een buddy. Dat wordt hard werken voor jou Gina. ;) :D

Ik ga zo even de rest bijlezen.

X Neia

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Denk dat ik voor de spinazie ga vanavond. Hoewel ik daar nu absoluut nog geen zin in heb... of macaroni met smac, dat is ook nog wel een ideetje.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    jakkes macaronie met smac, vind dat dus helemaal niets.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou manlief is al thuis als verassing en een goede vriend is net hier op verjaardagsbezoek dus de frituurpan word aangezet nou dan weet ik het wel weer ..................

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Onsukkie, dat geboortebord klinkt erg leuk!
    haha leuk dat je mannetje nu doorslaat. Als hij het dan ook maar uitvoert. ;)

Evelien, ah jakkie, fijn zo'n man die juist op het verkeerde moment begint te mopperen. Is hij al gestopt?
    Raar dat je nu morgen weer moet bellen voor de uitslagen. Hopen maar dat het " alleen" een griepje is. Ik ben benieuwd of Will snel reageert.

Mariska, lekker dat je nu vrij bent en met je mannetje leuke dingen kan doen. Geniet ervan!

Deentje, leuk zeg, dat grijze hempje zag ik net hangen, lijkt een beetje op mijn roze hempje. En de boodschappen binnen voor morgen? Wordt het druk?

Patricia, fijn dat je zo'n leuk gesprek hebt gehad met de kraamzorg. Nog nieuwtjes gehoord?
    Maatje 36, hier helaas echt niet. :oops: Fijn dat je je autootje nog een jaartje kunt houden.

Anna, heerlijk dat je morgen uit eten gaat. Lekker vooruitzicht.
    Ja dat heb ik inderdaad ook al afgeschermd op hyves.
    Balen die koortslip. Ik heb al een hele tijd dat mijn mondhoek aan 1 kant is uitgescheurd. Echt mega vervelend.
    Komt de bevallin tegenwoordig zo laat? Moet ik toch voortaan beter in de gids kijken, dan kan ik het opnemen.

Daphne, ja dat bedoel ik met hyves ja. Maar ik zat me net te bedenken; als hun via mijn hyves naar de mei mama's hyves gaan dan kunnen ze toch niet de inhoudt zien of wel?
    Super dat je nog op een slakkengangetje kan wandelen. Hier ook niet meer dan dat hoor. Mmm jammie lekker die appelflappen, daar heb ik ook wel zin in.

Hannah, lekker dat je nog een dutje hebt kunnen doen.
    gezellig even een broodje eten met je mams. Hopelijk valt het bezoek aan je vader mee.

Katsas, leuk dat je een andere coupe hebt, dan lig je er mooi bij op je kraambed in ieder geval. :D
    Ja die nesteldrang herken ik, ik wil zsm alles af hebben en dan relaxen, maarja helaas wilt mijn lichaam dat niet. :cry: Gelukkig nog maar 1 dagje werken voor jou. Ik zou allebei trakteren, mmmmmm ik heb er zin in.

Lafo, leuk dat het kamertje is gearriveerd. Slim ook dat je het in elkaar laat zetten. Hier zijn heel wat man een aantal uren bezig geweest, het viel toch tegen. maar helaas kostte het bij ons 400 euro om het in elkaar te zetten, dat vond ik wel erg duur.
    Lief dat je toch nog wakker bent gebleven voor je mannetje.

Mijn mannetje is vanavond uit eten met zijn werk. dus ik heb een boerenkool menuutje gehaald, maarja is niet echt ligt.

Ik was trouwens "maar" 2,4 kilo aangekomen in 4 weken. Dat viel me toch wel mee. Dan heeft die enkele keer zwemmen en het meer bewegen, in combinatie met het lekkere fruit misschien toch wel geholpen.

X Neia

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja wel meer dan alleen smac hoor, ook nog groenten enzo, haha.

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ben ik weer....

Ff met mams en paps in dorp geweest...Toch wel vermoeiend na een week van niks doen.......Dus nu onderuit op de bank...
    Met paps ging het redelijk...Blijft een beetje aanmodderen...Ze verzinnen elke keer weer iets nieuws...Denk in ieder geval dat hij nog niet thuis zal zijn voor mijn uitgerekende datum.....

Neia: ja jouw eigenwijsje ook met koppie goed!
    En kan me voorstellen dat je even alles moet verwerken maar alles voor de veiligheid van jouw en je ukkie.
    En wat een gewichtje al....Onze uk woog gisteren bijna 2 kilo...

Katsas: heerlijke weer een lekker fris kapsel..Ik moet ook al eeuwen maar kan er de puf niet voor opbrengen..Ga denk ik volgende week maar eens....

Evelien: nog niks van WIll?

Lafo: ik zou ook nie trakteren daar...Stelletje mafketels :evil: Beter dat alles in elkaar wordt gezet... :)

Onsukkie: lieve foto's van je beesten...Pff en zo'n hond op mijn buik, moet er niet aan denken...

Deentje: alles gelukt...

Anna: ja die broek wil ik dolgraag ;) En doe die kerel dr maar bij, wat een hork zeg..... :confused: Hier al tijden droge lippen, smeer er de hele dag blistex op maar werkt nog niet echtt......

Hier spaghetti voor mij en manlief eet nasi....Nog wat restjes dus die maken we maar op...

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, blistex werkt ook helemaal niet hihihi, dat is alleen maar verslavend. Dan kan je beter hoe heet dat.. o ja, vaseline gebruiken.

Neia, irritant dat ze pas tijdens/na de bevalling kunnen kijken welke medicijnen je nodig hebt en of je dan wel of geen borstvoeding kunt geven. Ook wel lekker op tijd dat ze nu naar de reden vragen waarom je daar loopt.

Onsukkie, ik ben echt van het gehakt in de macaronie. Net als ik geen gehakt doe door de nasi hihihi (lekker zeikerig whaha)

Net de wc nog even gedaan, dus heb de taakjes voor vandaag volbracht. En nu is Sam weer beneden, dus het wordt zo weer lekker trubbelig. (Want die wil vooral mij gebruiken bij het bezig zijn)

Ik ga dalijk even wat zaterdag hulpjes zoeken, iemand die het laminaat wilt leggen, iemand die met mij naar tilburg gaat, en iemand die op sam kan passen in die tussentijd :D (En dan inruil voor een gourmetje die avond? Goed plan?)

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    neia, niet light maar wel lekker!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, oooooooooooooooooooh de frietpan aan. :confused: Ik heb nu helemaal geen zin meer in mijn stamppot maar in snacks! Geniet ervan.

Hannah, fijn dat het met je vader redelijk gaat. Wel jammer natuurlijk dat hij waarschijnlijk niet thuis is als jij bevalt.
    Hihi volgens mij loop jij 2 wkn ofzo voor op mij, dan heb ik echt een dikkertje zeg! Dat zei die vrouw ook al op de 3D echo: hij/zij heeft flinke bolle wangetjes. :)
    Hier ook droge lippen. Zou het erbij horen?

Daphne, nee hun vroegen niet naar de reden, dat was allang bekend. Maar ze vertelden er niks over, dus ik denk; ik ga zelf maar vragen stellen.
    Ja lijkt me een goeie deal hoor, dat in ruil met gourmetten. Jammer dat ik al iets heb zaterdag. :D ;)
    Ach, we maken er gewoon light-appelflappen van.

X Neia

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hallo,

Hier ook al last van droge lippen, kan me dat van mijn vorige zwangerschappen niet heroinneren, maar ben ook ziek dus...

Hannah, nog niks van will........

Wij eten broccoli met hollandse gebakken aardappels ( uit de diepvries met ui en spekjes) en kabeljauwsteak.

Lafo, hoe is je kamertje geworden?

Neia, hubby heeft vanmorgen plechtig belooft het niet meer te doen, maar hij moppert de laatste tijd veel dus ik heb zoiets van eerst zien.....

Hannah, inderdaad fijn dat het redelijk gaat met je vader.

Anna, beter nu die koortslip dan straks al je kleintje er is, is dan nl heel besmettelijk voor je kleintje en mag je dus niet zoenen!

Neia, 2,4 kilo valt inderdaad best mee Ik duim dat je maar 4 dagen hoeft te blijven! en dat je bv mag gaan geven. Fijn dat jullie kleintje goed ligt.

macaroni met smac associeer ik met vakantie, eet het alleen dan, neem het mee uit nl, hoezo nederlanders zijn zuinig!

Nou ik stop weer eventjes, groetjes evelien

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nou, ik ga weer even verder met reageren. Was gebleven bij blz 1296... het is maar goed dat ik voorlopig geen lange weekendjes meer weg ben geloof ik :)

@neia: jij dus ook al F1 liefhebber? Grappig, dan zijn we hier dus al zeker met 4 vrouwen die heel erg vrijwillig F1 kijken. En dat voor een mannensport :D

:-s nu nog controle om de 4 weken? Ik ging met 25 weken al naar een 3-weken schema en vanaf nu elke 2 weken controle.

Hier ook inmiddels strepen. Pas sinds een week of 2 ofzo, maar het is echt ineens wel hélemaal opengescheurd :( En het is er nu ook heel gevoelig :(

We hebben van het weekend maar weinig gezwommen. Alleen zondagmiddag een uurtje. Maar volgens mij zat zo'n beetje het hele park in het zwembad op dat moment, dus dat zat goed vol. En omdat iedereen zo goed op z'n omgeving let in een zwembad, hebben we het na een uurtje toch maar echt voor gezien gehouden (en dan hebben we dus echt nog ons best gedaan om zo lang mogelijk te blijven, omdat het water zelf wel héérlijk was). Ik had toch niet zo'n zin dat 1 of andere onverlaat in m'n buik ging trappen ofzo...

Als je al een account hebt op hyves, dan kan je je opzich gewoon aanmelden bij de mei-mama's hyves. Mensen kunnen wel zien dat je daar lid van bent (en doorklikken naar die hyves), maar als je daar niet zegt dat je hier neia bent, moet dat niet zo'n probleem zijn. Voor zover ik weet staat er ook nergens een link naar dit forum op de hyves (en er zijn zoveel sites met een forum voor/door zwangere vrouwen ;)). Op de mei-mama's hyves staat ook een agenda waar je afspraken bij bijv. VK of gyn op bij kan houden. Deze afspraken verschijnen dan ook in je eigen agenda, dus als je dat niet wilt, moet je die functie gewoon niet gebruiken. Maar voor de rest is het eigenlijk net als met je eigen profiel: je beslist zelf wel hoeveel je kwijt wilt!

@onsukkie: hier gaat het ook niet erg hard met de kilo's. Heb het voor de zekerheid gister maar even nagevraagd bij de VK, omdat ik vorige week nog hetzelfde gewicht had als 2 weken daarvoor, terwijl ik in de tussentijd wel normaal gegeten had (die 2 weken eerder ben ik ziek geweest, dus toen snapte ik wel waarom ik wat was afgevallen, maar dus 2 weken later nog op hetzelfde gewicht, terwijl ik dus wél normaal gegeten -en gesnoept :oops:- heb...). Maar volgens haar was er voorlopig niets om me zorgen over te maken, zolang ik er maar op let dat ik niet blijf afvallen. Zolang ik de baby gewoon goed voel en bij controles blijkt dattie goed groeit is er niets om me druk over te maken :) En wat er niet aankomt, hoeft er straks ook niet af ;)

Hier ben ik voor zover ik weet ook nog niet wakker geschopt door de kleine. Maar kan me ook niet voorstellen dat die elke nacht de hele nacht braaf ligt te slapen. Ik word nog wel eens 's nachts wakker en dan wil die uk nog wel eens binnen een minuut of 5 aardig actief worden. Dus die zal ook in andere nachten best wel eens aan het spoken zijn. Ik ben er alleen bij mijn weten dus nog nooit van wakker geworden (en dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet zo erg)

@evelien: haha, dat klinkt haast als m'n schoonbroertje. Die mag bij m'n schoonouders geen verfklusjes meer doen in huis, want het nut van afplakken is hem nog nooit duidelijk geworden. De rest daarentegen des te meer, nadat hij bezig is geweest :)

@hannah: hier ook zo'n sportliefhebber. Vooral vanaf de bank trouwens ;) Maar ik heb hier dus echt de hele dag door Eurosport opstaan nu ik thuis zit :)

Die kleine hier heeft ook zo van die dagen dattie niet stil kan liggen. Kan me dus ook prima voorstellen dat het dan af en toe wel even wat minder mag van je! En zeker nu uk steeds groter wordt, waardoor het bewegen ook niet altijd even prettig meer voelt...

Fijn dat alles goed was bij de gyn! En nu maar hopen dat die kleine zich niet weer vrolijk omdraait...

Wij gaan wel al onze ooms en tantes een geboortekaartje sturen, maar als we ook alle neven & nichten een kaartje zouden moeten sturen... dan zouden we bezig kunnen blijven! Daarbij weten we van de meesten niet eens het adres. Volgens mij weten onze (schoon)ouders van een hoop het adres niet eens ;)

@anna: fijn dat je het nu helemaal met je ouders hebt kunnen uitpraten!

Haha, ik zie al helemaal voor me hoe je man met die camera aan het stoeien is :) Hier zou het niet anders zijn hoor. Het is hier af en toe haast vechten wie een doos met een leuk nieuw speeltje open mag maken ;)

@friendly: kan me voorstellen dat je even schrikt van de weegschaal ja. Dat heb ik ook, ik kom lang niet elke week aan tot nog toe, maar als er dan weer wat bij is, is het vaak ook meteen een kilo...
    Hier ook vocht aan het vasthouden, vooral in m'n armen/handen. Heb gister maar definitief m'n ringen afgedaan... kreeg ze vaak al 's morgens niet of met veel moeite af, maar dan werd het 's middags wel weer beter. Maar ik ga toch maar niet wachten tot de dag dat ik ze helemaal niet meer afkrijg...

Ik zou er ook niet aan moeten denken om zo'n camera de hele tijd op me gericht te hebben terwijl ik daar lig te puffen. Zelfs een fototoestel is hier echt verboden tot de kleine daadwerkelijk geboren is! (maar zodra 'ie er eenmaal uit is, wil ik ook wel zo snel mogelijk foto's hebben, dat dan weer wel :D)

@mannetjes: hier ook al zo'n lot uit de loterij. Werkt fulltime, maar ik hoef maar een kick te geven of hij staat alweer voor me klaar! En hij vindt eigenlijk nog dat ik te weinig kickjes geef ook...

@mamain2008: leuk kamertje hoor!

@lafo: het zwemmen viel dus wel tegen, maar het relaxen ging hartstikke goed ;)

Wat een gedoe weer op je werk. Kan me inderdaad niet voorstellen dat het in zo'n groot bedrijf onmogelijk zou zijn om een parttime functie te vinden...

Hier ook een avondmens. Vrees dat dat met de komst van de kleine niet echt zal veranderen. Anders was het al wel veranderd door het werk (moest er elke ochtend om 6 uur uit...)

Je hond valt de stofzuiger aan. Dat klinkt zó bekend! De oudste van m'n schoonouders heeft daar ook last van. Die gaat dus ook altijd of op de gang, of naar de garage als er gezogen moet worden. Of de stofzuiger wordt tevoorschijn gehaald als iemand anders met de honden aan het wandelen is. Maar goed, die hond van m'n schoonouders heeft nog wel meer van die vage dingen. Daar heb je echt een gebruiksaanwijzing bij nodig :)

Laat ik het nou helemaaaaal niet erg vinden dat Schumacher niet meer meedoet (en z'n broertje mis ik nog minder :p). Ik ben toch altijd van de 'anti-schumacher' kant geweest ;)

Gefeliciteerd met je mannetje!

Leuk dat je meubeltjes er zijn! En ze worden nog voor je in elkaar gezet ook, zeker luxe! Ook een leuk cadeautje voor je man op z'n verjaardag, dat juist nu de meubeltjes bezorgd worden!

De beginwaarde van mijn Hb was bijna net zo hoog als die van Evelien: 8,7

@anastasia: haha, ja .. ik had het daar vandeweek nog maar eens met hem over. Zegt hij van "ja, je wapperde wat met dat blaadje voor m'n ogen zodat ik het niet kon lezen en je begon er ook pas over toen ik het gesprek al zo'n beetje aan het afsluiten was." Nou nee .. ik begon er aan het begin van het gesrpek al over en toen hield ik het blaadje toch best stil voor je ogen. Toen je ging afsluiten en je het er nog niet over had gehad, begon ik inderdaad wel met wijzen & wapperen... Kon hij zich helemaal niet herinneren dat ik zijn aandacht al eerder daarmee had proberen te trekken :rolleyes:

Ook weer door de keuring dus :) Hopelijk is het resultaat van de kweek goed!
    En ja, ook hier moet ik de laatste tijd wat meer plassen. Sinds die kleine begonnen is met indalen. Vooral als ik opsta en wat ga lopen moet ik tegenwoordig echt ineens naar de wc.

@nazli: vervelend meid :( Volgens mij kunnen oefenweeën trouwens wel degelijk pijn doen. Alleen harde buiken horen geen pijn te doen. Het zouden trouwens ook indalingsweeën geweest kunnen zijn, aangezien je aangeeft dat je kleintje nu ingedaald is!

@daphne: aan m'n vaderskant heb ik ook een grote familie. Opa & oma hebben 23 kleinkinderen, er zijn in de tussentijd ook nog wel wat stief-kleinkinderen bijgekomen, maar ik heb geen idee hoeveel dat er zijn. En achterkleinkinderen .. die van ons wordt #7 en #8 is ook al onderweg. Maar de meeste van m'n neefjes & nichtjes zijn (een stuk) jonger dan dat ik ben, dus in de komende jaren zullen er best nog wel wat gaan volgen.
    Aan moederskant is het maar een kleine familie: als opa & oma nog geleefd hadden, zou dit hun 1e achterkleinkind worden en ze hadden 4 kleinkinderen.

@daam: wat een gedoe met al die waardes zeg. En wat een verschil ook tussen de waardes bij de VK en in het ziekenhuis!

Haha, huisje kopen .. ja, over een tijdje. Maar dan wordt het toch (omgeving) Eindhoven of zuid-Limburg, dus helaas ;)

Het verschilt inderdaad best per vk! Ik had vorige keer al verwacht naar 2 weken te gaan, maar toen werd het dus nog 1 keertje 3 weken. Ik denk dat ik toen op het randje zat van 2/3 weken en omdat alles bij mij zo voorspoedig gaat, dat ze nog voor 3 weken gekozen hebben ofzo...

@gina & dolphin: gefeliciteerd met 33 weken!

@neia & evelien: gefeliciteerd met 31 weken!

@KatSas: lekker hoor, dat je bijna verlof hebt!

Nou, ik ben weer bij hoor .. het kost even wat moeite, maar het is toch gelukt ;)

16. zooo boodschapjes allemaal weer gedaan! darana nog even met mijn moeder mee de stad in geweest want ze wist niet wat ik wou hebben voor arjen :) wel leuk als ze nog zo jong zijn.. kun je lekekr uitkiezen wat je zef leuk vind.:)

ik verwacht niet zoveel bezoek! moet ook eerlijk zeggen dat ik daar niet veel zin in heb.
    vier het gewoon morgen.. want aankomend weekend zijn we druk met klussen! heb dan ook eindelijk een sfapraak gemaakt en vrijdag krijgen we de sluetel! dus dat word klussen dan!

ik vind dat je een kinderverjaardag overdag moet viere.. wil dan ook eigenlijk alleen overdag visite.. anders zit ik de hele dag met visite en dat is me gewoon te veel! hele dag lopen met koffie en taart.. :(

heb wel leker veel taart gekocht! waarschijnlijk ga ik er vanavond wel wat van snoepen! :)

vanavond lekker slingers ophangen! en morgen alle aandacht naar mijn kleine mannetje! hoop dat hij het leuk gaat vinden :)

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik ben net wakker :confused:!

ff bijlezen hihi

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede middag lady's.

hoe gaat het ermee?

wat is smac? ( ja ik ben blond hihi )
    het is woensdag en woensdag en friet dag. alleen mijn vriend is de frietpan moe. nu kwam hi met het idee om in het vervolg friet bij de friet kraam te halen. is wel iedere week 6 euro. maar wel 10x lekkerder :)

@ons ukkie, wat een gezellige beesten bende. en leuk he hoe poezen een onmogelijke houding kunnen aannemen als ze gaan slapen.

hier ook nog geen poets drang hoor maar ik stel het ook bewust uit, omdat ik morgen verlof krijg.

uhm wie had ook alweer foto's van de babykamer erop gezet? wat een leuk kamertje. de kleur van het hout vind ik erg mooi. wij hebben zo'n kleur in de huiskamer.

ik heb een dilemma, morgen is mijn laatste werkdag. en ik heb eigenlijk beloofd om gebak mee te nemen. maar.... nu zijn er een paar collega's niet. wat zal ik doen?

even goed gebak meenemen en het daar laten staan voor vrijdag.

of op een andere dag terug komen als iedereen er is. moet nl een half uur rijden eer dat ik er ben. want zo ben ik er dus wel een keertje uit als ik verlof heb..

Liefs WR

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@neia: Fijn dat je ook weer goedgekeurd bent! En prettig dat ukkie nu naar de goede kant ligt :D Hopelijk zijn de uitslagen van het bloedprikken ook positief.
    Jammer dat je dus eigenlijk tot na de bevalling niet goed weet waar je precies aan toe bent, maar ik kan me voorstellen dat het in elk geval al prettig is om te weten dat het simpelweg van de bevalling af zal hangen wat er daarna gebeurt. En minimaal 4 dagen blijven, da's wel lang zeg :( Maar goed, beter dat, dan dat er thuis iets mis gaat.

:confused: 400 euro om wat meubeltjes in elkaar te zetten?! Da's wel heel veel... Wij hebben trouwens de meubeltjes opgehaald toen ze al in elkaar gezet waren (showmodel hè :)). We hebben ze thuis wel nog uit elkaar moeten halen, omdat het anders te zwaar werd om met 2 man naar boven te krijgen, maar het is echt een heel makkelijk systeem waarmee dat in elkaar gezet is. Dus het was echt met een half uurtje uit elkaar en daarna zijn we ook hooguit een uurtje met z'n 2en bezig geweest om alles weer in elkaar te zetten.

@Lafo: haha, ik heb bij mannetje ook maar de hint afgegeven dat ik wel zin heb in frietjes vanavond :)
    Ik voelde me vanmiddag ook ineens niet zo heel lekker worden, moest ineens kokhalzen. Geen idee waarom ofzo, maar m'n maag heeft er sindsdien toch niet meer zo'n zin in als daarvoor. Frietjes krijg ik dan in elk geval altijd nog wel naar binnen gewerkt ;)

@Hannah: hier moet ook nodig weer eens naar de kapper gegaan worden. Dat is echt alweer eeuwen geleden volgens mij. Ik had eigenlijk deze week willen gaan, maar we zitten deze maand wat krap bij kas, dus ik moet het nog een weekje uitstellen (volgende week komt het loon er weer bij). Maar dan gaat ook écht de schaar erin, want het lijkt echt nergens meer op!

Hier ook veel last van droge lippen (en daardoor ook wel eens wat scheurtjes). Eigenlijk al de hele zwangerschap :( Heb heel lang niets erop kunnen smeren, omdat ik echt misselijk werd van wat voor middeltje dan ook...

@deentje: Eindelijk de sleutel deze week! Dat werd ook wel tijd zeg! Zijn de gaten inmiddels gedicht en de keuken geplaatst? (Tenminste .. het was toch jouw nieuwe stekje waar de woningbouw nog vanalles aan moest doen?)
    Ik ben het wel met je eens dat een kinderverjaardag (zeker als ze nog zo jong zijn) overdag gevierd moet worden. Die kleintjes zijn 's avonds echt helemaal uitgeteld, dus die hebben 's avonds echt niets meer aan bezoek.
    Ben benieuwd hoe Arjen het gaat vinden. Nu zal hij het toch allemaal al een stuk bewuster meemaken dan vorig jaar!

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik werd vanmorgen toch eindelijk door de kraamzorg gebeld. 2 april komt ze langs voor de intake. Ze klonk door de telefoon in elk geval heel aardig, dus dat gaat vast wel goedkomen :D

Deel Deze Pagina