Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Lafo: Hier eten we ehm, varkenshaasje met een sausje (denk pepersaus) met spinazie of bietjes en aardappels :)

@Neia: Wat balen meid dat je na je bevalling in het z huis moet blijven! Maar alles voor jou veiligheid! Wat gek dat bij jullie de ondergrens op 7,0 ligt :-s Wel fijn dat je kleine het zo goed doet! Die teert op al; dat fruit van je! :)

Macaroni met smac: ook lekker! maar dan nu nog naar de winkel moeten? no thanx hihi!

Ow LAfo: De frietpan! Jammie! hmz, dat gaat er hier nie in bij mannetje.... die wil wat afvallen haha!, nah jah, ook beter voor mij ;)

@Evelien: ja die koortslip is hardstikke besmettelijk :-s is ook al de tweede x in de zwangerschap dat k hem heb :-s heb er nu van die pads op..... dus die dekken het af. Ben benieuwd of ze ook echt werken! hier ook droge lippen, ik loop te leuren met labello en een lipbalsem van de oriflame :)

@neia: Nhier ook een scheurtje aan de reschterkant van mn mond.... ook al tijden! zal er ook bij horen? :-s ik weet het allemaal nie meer haha..... loop nu charmant te zijn met een scheur rechts en mn koortslip links :-s voel me goddelijk aantrekkelijk ;)

Hier ook verast door de bevalling.... zag het toevallig omdat de tv nog aan stond! maar idd even in de gaten houden! kan je elke x tussendoor even wat doen bv.... das wel fijn , en dan weer verplicht zitten :)

En als ik alleen moest eten dan wist ik het wel! Mac donalds , mac donalds,...... tralalalalalalaaaaaaaa ;) Al is boerenkool ook erg lekker ;)

@Onsukkie: Wel goed dat je er nog groenten in doet. dat doe ik dan dus echt nie haha, en dan met geraspte kaas :) jammie!

@Hannah: Kan me voorstellen dat je moe bent meid! wat een middag na je volledige rust! Nu maar even lekker met de beentjes omhoog! Met je paps gaat het misschien niet zo snel, maar hij knokt voor jullie he! Nie vergeten! Hij heeft een heel bijz kleinkind waar hij straks ook lekker van wil genieten samen met zn kinderen en zn vrouw! Have a little faith! Ik duim met je mee :)

Valt me wel tegen dat je die broek nie wilt hihi, en die vent nou nou nou..... die kreeg een knal ipv een kus de mafkees! wat een aandachttrekker!

@Daphne: ik was wel voor het gourmetten! helaas ook hier zondag een drukke dag voor de boeg en reizen we weer af naar het noorden dus probeer momenteel wat minder kilometers te maken! Maar ik weet zeker dat je mensen kunt vinden! Wat een leuk idee!

@Evelien: Jouw maaltje klinkt ook goed! Ben benieuwd wanneer will reageert......

@Jvtje: Je mag nooit weer weg haaha ;)
    Je bent idd weer helemaal bij zo te lezen hihi. Wel fijn dat juyllie het verder relaxt en leuk hebben gehad!

@Deentje: Kan me voorstellen dat je de bverjaardag ook gewoon morgen viert! Het weekend lekker klussen! Jeeh wat gaaf! Daar heb je zo lang op gewacht!

@Witte reus: Lastige keus: ik denk dat ik een keer terug zou gaan voor het uitje :)

smac is een soort boterhamworst in blik.... maar dan anders ;) hhihihi... het staat wel daar in de buurt en is erg lekker door de macaroni!

@Jvtje: Leuk zeg eindelijk een date met de kraamzorg :)

zo , ga mannetje eens even bellen waar ie ong zit :)

2. ja zeker dat we daar lang op gewacht hebben! ben ook heel erg blij!
    ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.. en of indd. alle gaten weg zijn... want word nu toch wel de hoogste tijd om eens aan het klussen te gaan willen we alles klaar hebben voor onze kleine man komt!

op deze manier gaan de laatste weken wel snel voorbij denk ik! das wel weer een voordeel.. maar opzich moet het toch rustig aan doen.. das wel jammer dat ik niet zoveel kan.. want vriend wil ook geen hulp.. is een eigewijze klusser en wil alles zelf doen :( dus ben benieuwd of het op tijd klaar komt!

wat een lange verhalen typen jullie weer zeg!

als de visite na 8 uur nog komt laat i ze lekker niet meer binnen! want arjes is jarig en die gaat toch echt wle om 8 uur naar bed.. is eigenlijk al te laat.. hij word meestal rond 7 uur echt vervelend omdat ie dan moe is...

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden visite is weg, heb me helemaal vol zitten stoppen met bittergarnituurtjes en nu heb ik weer spijt :(

Ik ga zo ff naar de super om toch nog iets gezonds te halen, krijg altijd last van een schuldgevoel.

@ Anna lekker een tukkie gedaan heerlijk meid zou ook wel willen

@ Neia wat een grote beeb heb jij al, fijn om dat te horen lijkt mij.
    400 Euro is wel erg veel geld zeg, ik heb geen idee wat het gekost heeft we hebben het gekregen... :p

@ Evelien ook ik heb last van droge lippen en kamertje is mooi, staat in elkaar alleen weet nog niet echt de opstelling ben nog aan het twijfelen.....

@ Jvtje zo jij bent weer helemaal bij net als ik in fases ;)
    Zo eindelijk de kraamzorg die heeft zich nog niet gemeld :(

@ Deentje niet alle taart stiekum opeten he ;)

@ Hannah ook lekker spaghetti!

Pfff ga ff naar de supermarkt

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Heb gister de 2e proefdruk voor de geboortekaartjes thuis gestuurd gekregen. Zouden eerst alleen proefdruk e-mailen, maar ze vonden dat er zo'n verschil zat in de versie op het scherm en op papier, dat ze de proefdrukken toch ook maar opgestuurd hebben :) Op een paar kleinigheidjes na zijn we er nu helemaal tevreden mee :D

En kreeg gister ook een brief van de grootste KDV-organisatie hier. Ze hebben vanaf 1 augustus een plekje voor ons kleintje! :D Nou zit ik meteen met een dilemma, want hoewel ik weinig moeite zal hebben met deze KDV, stuur ik m'n kindje straks nog liever naar een ander KDV, maar daar weten we waarschijnlijk pas ongeveer een maand vantevoren of er zeker plek is....

Hihi .. dit is m'n 666ste bericht zie ik :evil:

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deentje ken je dat programma Help mijn man is klusser hoop voor je dat het niet zo'n eigenwijze klusser is ;)

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hallo dames,
    Hier weer thuis na een drukke dag.
    Vanmorgen urine sediment weggebracht en ook weer een kweek. Vanmiddag werd ik gebeld door de assistente van de huisarts... pffff dat het sediment weer niet goed is, ook blaasgruis in te zien en leucocyten en erythrocyten. Ws tgv een blaasontsteking.. maar omdat ik niet kan aangeven hoe en wat, want de baby ligt ook wat op de blaas te drukken voel ik dat niet goed.
    Omdat ik op dit moment ook een antibiotica slik voor de bijholte ontsteking waarvan de bijwerking een vaginale schimmelinfectie kan zijn moet ik morgen langs komen bij de huisarts...
    De uitslag van de kweek is ws pas na de pasen bekend,.... dus ben benieuwd.

meiden ik ga zo eten en dan strakjes op kraambezoek bij vrienden van ons.
    Dus tot later!
    xx

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    deentje, wat goed dat jullie een huisje hebben. wanneer gaat alles gebeuren? oei een eigenwijze man als klusser : hoe herkenbaar.

hmmm vriendlief liet net weten erg laat klaar te zijn :(

vrienden hebben van de week een kindje gekregen. moet zeggen nu kriebelt het extra hard....

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m
    1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr – Hoogezand - zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m
    5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje

6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - zh + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m
    13 mei: MamavanSamia – Breda – 2e kindje – jongetje

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

18 mei: Sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje
    21 mei: Verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv - 1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje

27 mei: Eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje – fv - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    20 mrt: Hannah (laatste keer VK)
    21 mrt: Katje81
    25 mrt: Deentje
    25 mrt: Evelien
    25 mrt: Gina
    26 mrt: PatriciaK
    27 mrt: Daphne
    27 mrt: Anna
    31 mrt: Onsukkie
    31 mrt: Ice
    31 mrt: moedergans
    1 apr: Daam
    1 apr: Jvtje
    1 apr: Lafo
    2 apr: Hannah
    7 apr: Daphne
    10 apr: moedergans
    14 apr: Onsukkie
    14 apr: Daphne
    21 apr: Daphne
    5 mei: Daphne

Agenda Echo
    27 mrt: Daam
    27 mrt: KatSas
    10 apr: moedergans

Agenda Pretecho’s
    28 mrt: Onsukkie

Aantal (aankomende) moeders: 46
    Jongen: 13
    Meisje: 11
    Onbekend: 21
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Anastacia & Daphne78
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice & Anna28

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    manlief is thuis en die kookt hier hihi..... ideaaaaaaaaaaaaaal!

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    jeetje anastacia, dat schiet nie erg op :-s wat vervelend!

wel veel plezier met de kraambezoek! kan je alvast een beetje wegdromen hihi

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, mooi zo dat je hubby dat beloofd heeft, nu inderdaad nog uitvoeren. Wij vrouwen zijn wantrouwend. ;)

Jvtje, zo dat is weer een heel verhaal. :confused:
    Hier ook nooit een Schumacher fan geweest hoor, verschrikkelijk arrogant mannetje. :evil:
    Balen dat die strepen alsnog zijn gekomen. Ik dacht dat ze bij mij alleen maar aan de zijkant zaten. Maar toen ik mijn buik vanmorgen bloot aan het bekijken was, zag ik toch veel meer strepen. Ja, zie ik normaal niet, zit een buik voor. :rolleyes:
    Bedankt voor je info over hyves, dan ga ik me zo lekker aanmelden. Daar ben ik blij mee. :D
    Ja op zondag zitten die zwembaden inderdaad altijd vol. :( Toen ik laatst met mijn zus aan het zwemmen was, keek ze ook constant om mij heen en verschermde mij met haar eigen lichaam, zodat ik niet geschopt kon worden. Erg lief!

Ja met die minimaal 4 dgn in het zh, zit ik toch wel mee. Komt nu even hard aan. Natuurlijk weet ik hoe gevaarlijk het is, en ik wil het ook nooit meer meemaken. Maar ik baal dat ik niet lekker in mijn eigen bedje kan genieten van de kraamtijd.
    Jij dus ook al last van droge lippen, het zal er wel bijhoren. :rolleyes:

Leuk dat je eindelijk je intake gesprek hebt gepland. Hopelijk bellen ze bij mij ook snel, hoewel ik misschien dan natuurlijk geen kraamzorg meer krijg. :cry:

Kun je je ook bij dit kdv inschrijven en later afzeggen als die andere toevallig ook plaats heeft?

Deentje, erg leuk dat jij nu nog een cadeautje mocht uitzoeken. En groot gelijk hoor, half 8/8 uur gewoon de deur op slot doen. Dat is echt te laat voor een kinder verjaardag. Wat voor taart heb je gehaald? Kun je me even lekker maken.

Witte reus, gewoon morgen meebrengen hoor, en de rest in de koelkast zetten. Even tegen een collega zeggen dat ze dit moeten doorgeven, anders is het ook zonde. Maar ik zou zeker niet terug gaan. Anders krijg je nooit rust.

Anna, heerlijk dat je zo lang hebt geslapen. Dat zul je wel nodig hebben gehad dan.
    Hahaha lig weer helemaal dubbel om jou. Ik zie je al helemaal goddelijk zitten met je scheuren, hihi ;) .
    Ik heb gelijk bij morgen even gekeken in de gids, en dan komt de bevalling na de kraamafdeling. Dus hij staat al ingeprogrameerd.
    Haha jij wilt mij weer Mc Donals aansmeren he? Daar trap ik niet in hoor. Ik ben net zo trots op mijn 2,4 kilo. :)

Lafo, 1 keertje mag echt wel hoor. JE BENT ZWANGER! :D
    En misschien wat fruit na is ook erg lekker.

Anastasia, balen zeg dat je er nu ook nog een blaasontsteking bij hebt. Het houdt niet op. Werkt de antibiotica tegen de bijholte ontsteking wel?

Zo, de boeren kool was wel erg lekker.
    Ik ga maar even de was ophangen. Bleh! :(

X Neia

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou dan maar geen smac hoor, heb cili con carne gemaakt, moest ik nog wat boodschappen voor halen, sta ik in de supermarkt bij de kassa. Word ik in eens misselijk. Maar niet echt misselijk, maar echt zo'n gevoel VLAK voor je over je nek gaat. Ik denk: oh my god!

Maar gelukkig zakte het weer. Wat dat nou weer was?

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, wil je de volgende keer in de lijst zetten dat ik 16/4 een afspraak heb bij de gyn.
    En je kunt Gina en mij als buddy's bij elkaar zetten.

Erg goed geregelt Anna! :D

Ik ben de link aan het zoeken van hyves, maar ben al op pagina 1300 maar kan hem niet vinden. :( Nog even doorzoeken dus.

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Voor de meiden die heb ook zoeken, hij stond op blz. 1293! :confused:
    Ik heb me aangemeld, ik ben benieuwd of ik goedkeuring krijg. ;)

Onsukkie, erg raar die misselijkheid. Misschien iets te snel gedaan ofzo. gelukkig zakte het weer.

Shit nu moet ik echt de was ophangen. :(

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    is iedereen afwassen of zo, wat is het hier rustig?....

16. lafo heb het taart in de vriezer staan en haal het er pas uit als ik naar bed ga vanavond! kan ik er ook niet van snoepen! :)

haha ja dat programma ken ik zeker... en dat hoop ik toch niet:( opzich wil hij zelf ook alles wel zo snel mogelijk klaar hebben... hoop alleen dat ie wel echt zijn best gaat doen en niet een beetje snel snel....

anastacia wat een moeilijke woorden allemaal! maar hopelijk valt het allemaal mee! wat raar trouwens dat je een schimmelinfectie van antbiotica kunt krijgen.

witte reus. vrijdag krijgen we de sleutel.. en gaan de week erop over als het mee zit.. kan niet te lang met een dubbele huur zitten omdat we helaas financieel niet veel hebben. dus maar zien hoever we komen in een week tijd.. en dan gewoon verder gaan als we erin zitten!

neia wat stom dat je nu pas weet hoe ht zal gaan tijdens de bevalling.. wel vervelend zo lang in het ziekenhuis te moeten blijven :( maarja.. t is voor een goed doel! maar wel stom dat ze daar nu pas mee komen!

haha heb een appeltaart, slagroom taart tompoezen schuimtaart en een paas taartje met advocaat. :)

afwas gelukkig al gedaan! ik heb hollands pannetje gegeten met brocolie en gehaktballetjes.. was wel lekker!

vriend heeft gelukkig goed geholpen vandaag in t huis houden! straks arjen naar bed doen... en slingers ophangen voor morgen! en dan lekker languit! en dan maar hopen dat hij morgen eerst een beetje uitslaapt

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje, hihi erg slim om die taart in de vriezer te zetten. ;)
    jeetje wat klinken die taartjes lekker zeg, en die tompoezen trouwens ook.
    Ik denk dat als ik zelf niks had gevraagd, dat ik er pas na de bevalling was achtergekomen. :(

Was is opgehangen en een nieuw wasjes zit erin.
    En eindelijk had ik de puf om de babykamer te stofzuigen. Mannetje had de stofzuiger al boven gezet voor mij, dus het was zo gedaan. Dus nu kunnen morgen en overmorgen echt de spulletjes erin! :D

X Neia

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    deentje, ja dat kan ik me goedvoorstellen dat je zo snel mogelijk over wilt.
    mijn vriend wilde ook in een week over. moesten echt alles doen. behang afhalen. teksen 3x alles he 3 slaapkamers badkamer wc beneden enz. nou het is wel gelukt, vraag niet hoe.... hoe langer ik hier nu woon hoe meer dingen me opvallen die te slecht zijn gedaan. door de haast. maar ja.

neia.. ik wou dat ik nog energie had voor iets te doen. maar helaas alle energie is op. ben zelfs te moe om te gaan doesje hoe erg is dat ..hihi

oh ja ik heb een nieuwe buikfoto gemaakt, en erin gezet nu valt het me pas echt op dat mijn buik aant groeien is.

19. ooh en ik ga vrij klein wonen! stom eigenlijk de meeste gaan groter wonnen bij gezinsuitbreiding.. maarja had geen andere keus :( dus moet lukken in een week!

neia morgen dus t leukste klusje om te doen! de babykamer inruimen! hoop dat ik dat ook al snel mag doen! dat is toch wel heel erg leuk :)

20. dat is een beste buik witte reus! mooi hoor!
    bij mij groeit ie ook echt als kool! zelfs met ijn winterjas aan zien mensen al dat ik zwanger ben! kan hem echt niet meer verbergen nu!

Deel Deze Pagina