Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    soms is het gewoon niet anders Deentje. zelf had je je het ook waarschijnlijk anders voorgesteld of niet ?

2. ja opzich... ik woon nu in een antikraak woning.. en had gehoopt dat deze woning nog een tijdje zou blijven staan zodat ik genoeg punten had voor een leuke eengezinswoning.. maar doordat mij verteld werd dat deze woning in april al lat ging moest ik op hele kleine appartementjes reageren.. ben dan alsnog wel blij dat we wat gekregen hebben.. was eerst bang niks te kunnen krijgen.
    maar nu blijkt dat deze woning pas ergens in 2009 gesloopt word :(

3. ik ga ff wat drinken pakken en dan gtst kijken! daarna nog ff t huis versieren en dan lekker slapen :)!

weltrusten allemaal alvast! en tot morgen maar weer :):)

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    als ik je niet meer zie, een hele fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd met jullie zoon.

5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    pfff, daar schrik ik even van. Van zo'n verhaal.
    Vandaag was het weer minder. Ik zit wel al aan de tena lady's. Het is zowieso al langer dan 24 uur, maar ik wil me daar niet al te gek mee maken, anders slaap ik vannacht niet :rolleyes: Maar ik denk dat ik morgen toch even ga bellen. Wil mezelf daarmee gerust stellen, hopelijk gaat dat lukken. Vandaag kon ik niet bellen op m'n werk, het was zo hectisch dat ik het vergat tijdens de tijden van het telefonisch spreekuur :(

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ff bijlezen eindelijk de tijd voor gevonden

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Katje: het kan ook gewoon waterdunnen afscheiding zijn. Voelt alsof je plast en is erg dun/melkachtig. Ik heb daar momenteel ook erge last van en is helaas gewoon een zwangerschapskwaal. Kon geen kwaad volgens de gyn.

Iedereen zijn eten op?

Had wel teruggelezen alleen mijn hersens werken nie zo mee vandaag ;)
    Straks voor de 2de keer vandaag een dutje gedaan en nu lekker met de voetjes in een warm voetenbadje.....

Vraag wat hyves betreft, de dingen die ik in de agenda van de meimama-hyves gezet heb staan nu ook op mijn eigen hyves. Dat was niet helemaal de bedoeling...Kan ik dat verwijderen in mijn eigen hyves?

evelien: nog steeds niks van Will? Hoop echt dat alles goed is met haar...

Fiona: tandarts overleefd?

Neia: is je was nou eens gedaan ;)

Anna: mannetje lekker gekookt...

Deentje: eindelijk kun je dan aan de slag in je huisje...

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @ Hannah Thnx voor dit berichtje, ik hoop/denk idd dat het afscheiding is (heel dun) maar weet niet wat vruchtwater is dus vandaar dat ik twijfelde.

Je kan het idd uit je eigen hyves verwijderen, maar dat gaat het ook weg uit de meimama-hyves.

@evelien; ik ben ook blij met jouw informatie, hoop alleen niet dat dit bij mij het geval is omdat ik die 24 uur al lang voor bij ben... wilde niet 'zomaar' bellen

Ik ga nu naar bed, heb m'n middagdutje gemist en ben kapot. Manlief is ook ziekjes/zwakjes dus die gaat ook een keer vroeg naar bed :)

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Katje: welterusten! Bij mij is het ook echt heel dun en dus een beetje melkachtig van kleur...Laatst na wc bezoek en opstaan liep het als water langs mijn been :( Dacht al huh was al klaar met plassen toch....Haha lekkere details maar geeft wel aan hoe dun het was....

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus, hier ook bijna geen energie meer hoor. maar ik ben altijd zo blij als ik iets van mijn lijstje af kan strepen. :D
    Mooie buik hoor.

Deentje, ik ben al blij voor je dat je alsnog zo snel een huisje hebt. En straks kun jij ook lekker gaan inrichten.
    Hier bedekt de winterjas ook niks meer hoor. En als de mensen het dan nog niet zien, dan zien ze het wel aan mijn gewaggel. ;)

Katje, als je nog steeds " vocht" verlies hebt, zou ik toch maar even bellen. Anders lekker slapen, en morgen echt bellen.

Hannah, geen idee, ik moet nog goedgekeurd worden op hyves. ;)
    lekker zo'n voetenbadje, ik ga zo lekker badderen denk ik.
    Nee hoor, was is nog niet gedaan. maar de volgende was hangt alweer en de laatste zit er nu in.

X Neia

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou toch mooi al opgeschotne met die was Neia!
    Enne lekker badderen ook nie verkeerd...Vergeet de goede sudoku's niet ;)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anastascia wat klote dat je waarschijnlijk een blaasonsteking heb meid hopelijk ben je er snel vanaf

hanah ja heb het overleefd! moet volgende week nog een x :(
    over die afscheiding dacht ook wel een paar vruchtwater te verliezen maar dat is dan toch echt afscheiding een keer in de ochtend liep het zo langs me benen! en wel eens een grote nate plek in me onderbroek als ik geen inleg kruisje in heb het is net water maar dan melkachtig van kleur

zo heb weer lang genoeg gezeten me rug gaat protersteren

hier heerlijke macaronie met gehakt gegeten hmm jammie goed gesmaakt
    als vindt ik smak ook lekker hoor buddy lekker vet haha
    en wat een leuke fotos had je weer
    nou meiden ik spreek jullie morgenochtend wel weer ga nou ff wat zoets opzoeken in de kasten
    doeiiiii

oja witte reus nog ff jaaa je buikkieis idd groter geworden! en wat een leuke kinderwagen heb jij!;)

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @fiona, hoezo hebben jullie die ook? dan hebben we wel dezelfde smaak. ik zag dat je een truitje hebt die ik ook heb ( van miss etam ?) ;)

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, nee hoor vergeet ik niet. En ik neem 2 pennen mee! ;)

Fiona, eetze, ik ben benieuwd wat je allemaal in je kast hebt zitten. :D

Als jullie me zoeken, lig ik lekker te ontspannen in bad......... :D

X Neia

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Dat antibiotica een schimmelinfectie kan veroorzaken is best logisch.
    In de vagina heb je schimmels en bacterien en die houden elkaar in evenwicht. Maar als de bacterien worden gedood (door de antibiotica) dan hebben de schimmels vrij spel... dus een schimmelinfectie :( (helaas weet ik dit uit eigen ervaring)

pff, zal vanavond niet veel meer reageren, denk dat we vroeg op ons bedje liggen.

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik krijg van antibiotica ook altijd zo'n fijne schimmelinfectie :rolleyes:

* op zoek is naar Neia, maar tot nu toe alleen maar lege baden aangetroffen ;) :) *

Daphne: welterusten vast!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha witte reus dat bedoel ik we hebben wel overeenkomsten in smaak dus!

idd will where are you? ik hoop dat alles wel in orde ismet haar anders had daisy wel wat laten horen toch? maar will laat wat van je horen maak me ongerust

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik hoop ook dat Will gauw iets laat horen......De vorige keer had Daisy idd wat geplaatst dus hoop dat er niks is nu...

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm vaag...

hanah heb niks lekkers kunne vinden helaas wel een half pak ijsthea over me heen ook lekker !
    als mannetje klaar ismet douchen ga ik ook ff lekker om warm te worden en schoon
    nou zeg het is hier wel erg rustig

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou zeker wat een rust...Iedereen is volgens mij in bad, douche of naar bed hihi....

Deel Deze Pagina