Nee Fiona.....Ben zo nieuwsgierig...En nu ik bij de gyn onder controle ben krijgen we elke keer een echo........Ahhhhhhhhhhh... Maar het is nu nog maar zo kort dag....Nog ffies wachten....
ja idd dan zou ik het ook afwachten maar ik denk een jongen waarom weet ik nie heb zon gevoel wat denk je zelf?
Ik had in het begin sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn.........Maar naarmate de zwangerschap vorderde ben ik gaan twijfelen... Papa is er van overtuigd dat het een meisje is... En na het zien van foto's van de 4d echo denken ook veel mensen dat het een meisje is.... Ben benieuwd wie het goed heeft....
zo hen ff snel heerlijk een douche genomen nog ff hanah en dan zullen we het weten! kan iet wachtne meer nog 10 weken pffff duurt nog lang en aan de andere kant beangstigend kort! moet nog zoveel regelen en wil alles in eige handen hebben ben blij als ik dadelijk heerlijk van me verlof kan gaan genieten! nou ik ga er vandoor truste voor strakss!xxx
Ja het komt nu ineens echt allemaal dichtbij...Over iets meer als 4 week mag ik al bevallen........ Slaap lekker!
Hannah, hahahahahahahahahahahahahahahaha dit bad was toevallig wel erg vol hoor. Ik krijg pijn in mijn buik van het lachen! Daphne, slaap lekker. Fiona, ook lekker aan het opwarmen? Ik ben weer helemaal lekker warm. Mmm was wel even lekker warm. Maar ik kreeg honger. Dus ik ga denk ik voor de muesli. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het nu zo lekker. Mannetje heeft nog steeds niet gebeld. Dus ik kan niet naar bed, want ik moet hem ophalen. X Neia
Hihi......... Balen dat ie nog niet gebeld heeft......Dan ga je er zo op zitten wachten... Gek he die plotselinge eetgewoontes.... Hier wisselt het elkaar af....Op dit moment is het hier chocoladevlokken en thee met melk...
Hannah, hahaha ja erg leuk die vreetbuien. Gelukkig belde hij net, hij is hier ergens in de buurt afgezet, dus hij loopt het laatste stukje. Yoehoe daar ben ik blij om! X Neia
Kijk das beter nieuws..Kun jij dadelijk lekker naar bedje toe! Ik ga ook mijn bedje opzoeken......oogjes worden zwaar.. Welterusten en tot morgen!
Katje, het was niet mijn bedoeling je te laten schrikken, wilde alleen even laten weten dat als je twijffelt gewoon de vk even moet bellen, is verstandig met zulke dingen wrs. is het gewoon die afscheiding, maar voor zoiets bel je niet te snel, daar zijn ze voor! Nog steeds niks van Will..... Hannah, ik denk ook een meisje Eten hier wel op, maar smakkte me niet zo, heb niet veel gegeten, Erwin had de broccoli te lang laten koken en dat ruikt dan heel sterk en dat staat me dan tegen vooral als ik zwanger ben. Deentje fijne verjaardag morgen! Jvtje, erwin had afgeplakt, maar hij kan beter het hele raam afplakken whahaha Jvtje, bij welk kraamburo zit jij, ik woon in veldhoven en zit bij homecare het het geloof ik! Zij komen uit eindhoven. Lafo, ben je met de meubeltjes aan het schuiven? hihi ik zie het voor me! Nou dat was het weer eventjes, groetjes van mij
meiden weltrusten! kraambezoek was erg gezellig mannetje vond het heerlijk om met de baby te zitten zat helemaal te glimmen Morgen naar de dokter! en dan horen jullie het wel allemaal.
Goeiemorgen meiden, Anastasia, leuk he, om je mannetje dan zo te zien. Straks houdt hij jullie kindje vast! Mijn mannetje msnde gister dat een collega langs was geweest met de kleine, die eind januari geboren is. Hij zei dat hij er geen genoeg van kon krijgen, en het heel irritant vond dat al die andere collega's het kindje ook vast wilde houden. Hihi En hij zei ook dat hij nu echt de kriebels krijgt, omdat ons kindje ook geboren gaat worden. Vind ik allemaal zo leuk om te horen, zoooooooo schattig! Ik heb vannacht weer redelijk geslapen. Wel vaker moeten overgeven als normaal, maarja. Net gezellig met mannetje opgestaan, en zometeen weer lekker terug mijn bedje in om de vk praktijk te kijken. Door het bloedprikken van gister heb ik nu een mega blauwe plek op mijn arm. En sinds dat ik dat gezien heb, doet het nu natuurlijk nog meer pijn. X Neia
morhug neia ik was gewoon de eerste de morgen nog nooit eerder voorgekomen! haha moet je nou nog steeds overgeven meid! hmmm bij jouw is het ook niet overgegaan denk ik? wel kut voor je als je bevallen bent ben je er gelukkig van af schattig he die mannen mijn man zag laatst ook een vriendin van ons met haar kindje spelen en knuffelen hij zei als ik haar zo zie met het kind dan wil ik ook zo graag dat de onze er al was... lief he
Goeiemorgen meiden! Hier ook een schumi fan.. sinds hij gestopt is vind ik t ook niet zo heel leuk meer.. Mijn vader is helemaal blij met zn kleinzoon, hij gaat er F1 fanaat van maken zegt ie hahahahah! Iedereen die door de keuring heen is, gefeli weer! Sorry dames, ik ben alles weer vergeten...! Geheugen laat me vandaag wel heel erg in de steek.. hihi Fijne dag allemaal! Kus
Goedemorgen! Hier al weer vroeg wakker vanmorgen! vriend lag om 6 uur al wakker naast me.. e dan word ik ook altijd snel wakker... Arjen kwam om half 8 naar onze kamer.. hij heeft nu al taart gehad en kadootjes en is nu lekker met zijn nieuwe speelgoed aan het spelen! ik moet zo nog ff naar de stad! de huur moest wel ff betaald worden voor we het contract konden tekenen... beetje rare gang van zake.. maarja....
Deentje, GEFELICITEERD met arjen! Maak er een leuke verjaardag van. Fiona, ja leuk he die mannetjes van ons. Nee het overgeven is nog steeds niet over. Ik heb sinds 5,5 week geen 1 nacht gehad zonder te spugen. dat zal straks raar zijn na de bevalling. Gina en Dolphin, goeiemorgen meiden! Ik duik zo de douche in, ben ik weer klaar als de kraamafdeling begint. Erg leuk die bevallingsprogramma's zo vroeg 's ochtends! X Neia
Goedemorgen, Zo, net nogmaals met de vk gebeld en had de assistente aan de lijn, mijn hb is 7.1, is dus niet te laag , mijn suiker was 6.1 dat vond ik vrij hoog aangezien het 10.00 uur 's ochtends was en ik sinds de avond ervoor niets meer heb gegeten. De assistente bleef zeggen dat als het niet goed was dat ze me dan gebeld hadden, maar misschien hebben ze niet in de gaten dat ik nuchter was, dus wil toch even overleggen. Weet iemand of 6.1 hoog is als je nuchter bent? Neia, vervelend zeg dat gespuug, een baby komt jou ook niet zomaar aanwaaien zeg! Zo ik ga even de was doen kom later nog even terug. Deentje gefeliciteerd met Arjen!