@ evelien, je bloedsuiker is goed hoor. Een nuchtere bloedsuiker moet tussen de 4 en 7 mmol zijn. Dus je hoeft je niet druk te maken.
Evelien, geen idee wat die waardes moeten zijn. Nee, vanaf het begin dat we zwanger wilden worden is het me niet komen aanwaaien. Maar ik ben heel blij dat er straks echt een wondertje gaat komen! Ntombi, hoe is het met jou? Lang niet meer gezien. Ik ben weer lekker gedoucht. Nu even bijkomen..........puf puf.............. X Neia
net even 2 beha's gekocht via bonprix. Eens zien of het een goede site is. In iedergeval voor een maat E per stuk betaal ik maar 12 euro met verzendkosten bijgeteld.
Hi, Ja, met mij (ons) gaat het erg goed. Dank jullie wel voor het vragen. Ben bijna elke dag wel hier op de site m bij te lezen, maar jullie schrijven zoveel dat ik meestal aan het eind van het lezen niet meer weet waar ik op moet reageren. Die vraag van evelien over bldsuiker kon ik snel even beantwoorden. Dus vandaar. Zal even een korte update geven. Ben dinsdag weer bij de vk geweest. Alles gaat goed, de kleine groeit goed en is al aan het indalen. Ze kon het hoofdje nog wel in het bekken bewegen, maar het zit dus al laag. Merkte dit ook wel. Als de kleine van links naar rechts draaide voelde ik dat ook meer onderin dan daarvoor. Volgens de vk heb ik een mooi compact buikje, ze denkt dat als ik met 40 wkn ga bevallen, ukkepuk iets kleiner is dan gemiddeld en zo'n 6,5 a 7 pond. Ben benieuwd of ze gelijk krijgt! Ze heeft me ook maar meteen even voor het blok gezet. Door dingen uit mijn verleden, zie ik een beetje veel tegen een inwendig onderzoek op. Dus zij ze, zullen we dat dan vandaag maar meteen doen. Weet je i.i.g. hoe het is en dan hoef je er ook niet meer zo tegenop te zien. Ze vond dat ik het goed deed. Nou, ze moest eens weten hoe ik me voelde. Maar ja ze had natuurlijk wel gelijk. Het leuke was wel dat ze meteen kon voelen dat ukkepuk een mooie hoofdligging had. Hopen dat dat zo blijft. Nou dit was het wel weer denk ik. Zal proberen iets vaker wat van me te laten horen. Groetjes
lieve buddy1 ( deentje): gefeliciteerd met Arjen, hoop dat jullie met elkaar een fijne dag hebben! Niet te veel doen he! Neia: wat vervelend dat overgeven! Ntombi: leuk dat je weer een keer komt, hoe gaat het met je? Evelien: bloedsuiker is op zich netjes volgens mij ! Maar als je echt twijfeld kun je ook de assistente van de huisarts bellen! Die weten vaak wel hoe het precies zit. Er zit namelijk wel verschil tussen de nuchtere waarde en de "gewone" waarde qua uitslag. Maar ik weet ook nite precies meer wat het moet zijn. Ik dacht namelijk dat de nuchtere waarde onder de 5 moest zijn, maar daarin kan ik me vergissen. Dus bel voor de zekerheid even met de doktersassistente, is helemaal geen gekke vraag! meiden ik ga zo naar de dokter. Mannetje is nog thuis ( ziek) dus vanmiddag lekker samen rustig aan doen.
Goeiemorgen trouwens dames! Heb niets nieuws te melden, dus ik hou m'n snufferd maar ff. Hebben alleen gister de auto officieel besteld.
Deentje, gefeliciteerd met Arjen! Hoop dat het een fijne dag wordt. Hier worden de dagen steeds vroeger. Denk dat sam in een sprongetje zit, slaapt niet goed. Dus ik ook niet meer en momenteel is ze vevelend. Ze huilt veel, wilt veel op schoot maar toch ook niet. Heb een beetje moeite met haar op dit moment. Denk een sprongetje, maar is zoooo vermoeiend!
Dat was zeker schrikken! Maar fijn dat ze zei at je het goed deed, dat geeft weer wat vertrouwen toch? Ik reageer ook niet op alles want dat is voor mij echt niet te doen! In het weekend kan ik vaak op de pc, maar door de weeks wordt er het meest gekletst en dan is het voor mij ook niet meer bij te benen. Voel je er niet schuldig om, niemand die je daar op aankijkt.
Dolphin, zo dat is goedkoop. Laat maar even weten of ze goed zijn, voor 12 euro kan ik er ook wel een paar bestellen. Ntombi, goed van je vk zeg dat ze dat heeft gedaan. zal voor jou zeker niet prettig zijn geweest, maar dan weet je in ieder geval wel wat het is en hoe het voelt. Super dat het goed gaat met jou en de kleine. Anastasia, succes bij de dokter! Goeiemorgen Onsukkie! Super leuk dat de auto nu is besteld. weet je al wanneer jullie hem krijgen?
Goedemorgen meiden! Deentje gefeli met Arjan! kan me voorstellen daqt ie helemaal geniet van zn nieuwe speeltjes en zn taart Hier is mannetje jarig vandaag en gelukkig komen alleen zijn ouders en een oom en tante. De rest hebben we al gehad. kga dus zo even wat gebak halen en wat te snaaien xxx
@anna28: Gefeliciteerd met je mannetje. Neem je een Bossche bol voor mij mee? Een moorkop mag ook hoor!
Daphne, kan me voorstellen dat het erg zwaar is nu. Helaas moet je erdoor heen. Daam, ik ben het helemaal met je eens meid. Niemand kijkt je erop aan als je even niet op iedereen kan reageren. Anna, GEFELICITEERD met je mannetje! Super leuk zo'n dag. Is hij zelf ook vrij? En komt de visite vanmiddag al? Mmmm jammie jij dus straks ook taart in huis. Waarom zijn hier de verjaardagen nou voorbij?
Ja is nu een aanbieding.. ze hadden alleen nog wit en blauw, nou zal mij het schelen, niemand die het zien.. Ik zal je zeker op de hoogte houden !
Goedemorgen meiden, Hier ook een redelijke nacht......Kan beter maar in vergelijking tot nachten hiervoor... Neia: lief he hoe de mannen er mee bezig zijn...Ik vind het echt vertederend... Deentje: gefeliciteerd met Arjen! Anastasia: succes bij de dokter. Had gelezen dat juist veel zwangeren last hebben van onopgemerkte blaasontsteking, jij dus blijkbaar ook.... Anna: gefeli met je mannetje! Had ik al gedaan maar nog niet hier Evelien: 6,1 is goed hoor voor een nuchtere bloedsuiker, geen zorgen om maken. Heb je nog steeds niks van Will gehoord? Ntombi: leuk iets van je te lezen! En geeft niks hoor als je het niet meer weet wat je moet reageren. Gelukkig met jou alles goed. Onsukkie: wow leuk vooruitzicht die auto... Gina: Schumi-fan...dat kan ik niet beamen...Vond het eerlijk gezegd een arrogante kwal...hi hi...Smaken verschillen.. Dolphin: klinkt goed die beha's hadden ze nog grotere maten? Daphne: vervelend, hopelijk is Sam weer snel in haar oude doen... Hier over een uurte voor de laatste keer naar de vk Gek idee, vind wel jammer want voelde me echt op mijn gemak daar....Definitief afscheid van een thuisbevalling.