Zo weer terug van de vk! Die nam uitgebreid de tijd voor alles, nog even lekker gekletst. Uitgebreid buik gevoeld en hartje geluisterd...... Had nog een grote zak paaseitjes voor ze meegenomen...Dat viel wel in de smaak... Het is niet helemaal definitief want straks als ik bevallen ben zie ik ze weer.... Uk lag nog steeds goed met het hoofdje.... Daphne: merk echt verschil in de schopjes nu uk gedraaid is. Eerder voelde ik ecth onderin alle trappen en nu duidelijk bovenin mijn buik. Zie en voel ook geregeld voetjes of een knietje langskomen. Masoled: leuk weer wat van je te lezen...Wat heerlijk bijna verlof... Anna: doe mij maar een bananensoes Fiona: vervelend...Doe maar rustig aan. Ik had gisteravond toen ik opstond in ene zo'n pijnscheut van onderen, moest er gewoon van puffen Maar daarna niet weer gehad...
Als rug rechts ligt bij m'n navel ongeveer en als rug links ligt helemaal rechts in m'n zij, tot nu toe.
hoi hoi! @ Daphne: fijn om te horen dat het met Sam iets beter gaat! Gelukkig maar! is altijd zo zielig gewoon. @ onsukkie: coole foto, heerlijk toch zo'n hond die lekker bij je wil hangen. Whahahaha, ik moet zeggen dat tim ook steeds op mijn buik wil zitten maar dat is toch niet echt lekker @ Neia: wat fijn dat beeb nu goed ligt! Wel balen dat je misschien geen bv kan geven, maar andere kant...als dat zo is , dan is het zo...ik zou me er nu nog niet druk over maken in ieder geval! @ onsukkie: macaroni met smak, tomatenketchup en veeeeeeeeel uit, mjammmmmmmmmmmmmmmmm @ Lafo: frietjes..hoe kan je het nou over frietjes hebben..zucht, ik zie nu alleen nog maar goudgele frietjes met mayo voor me....zucht, kwijl... @ Deentje: gefeliciteerd met Arjen! Ik hoop dat het een superleuke dag was! @ Anastasia: jeetje dat is balen zeg! @ katje: pfff wat een verhaal, ik zou zeker even de vk bellen, ben benieuwd wat die ervan zeggen. @ Dolphin: dat klinkt goed, goedkoop die bh's. Is het nog wat? @ Anna: gefeliciteerd met je mannetje! @ Hannah: vervelend dat je dan bij de vk weg moet he? Maar ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik van tim ben bevallen in het ziekenhuis en dat is me prima bevallen hoor! Nu moet ik ook weer ziekenhuis ivm medium risk en ik vind het wel goed zo.... Komt helemaal goed ! @ Fiona: balen dat je zo'n pijn hebt zeg Lekker klagen, dat helpt! @ Masoled: jeeeeeeeeeeee, gelukkig is alles dus ok met je, fijn om te horen ik maak me nu wel echt zorgen over Will, ik hoop dat we een dezer dagen toch wat horen over hoe het met haar is. Bah, ben er niet echt rustig over moet ik zeggen. Maar even wat anders...ta ta daaaaaaaaaaaaaaaa IK HEB VERLOF !!!!!
ja heerlijk he!Ik ben ook helemaal blij ervan, is toch een hele opluchting! Want moet nog zoooooooooooo veel doen in mijn hoofd! Maar goed, nu eerst ff uurtje dutten en dan daarna als mannetje thuis is, lekker koffie met gebak en daarna beginnen aan de administratie. De belasting moet deze week ook nog ergens weg, maar dat gaat vast wel lukken! toedelsssssssssssssssssssss
Hoi Meiden, heb nog steeds geen mail van will inderdaad, bekijk mijn mobiel geregeld maar nog niks binnen. Ik maak me ook zorgen , hoop dat het alleen maar die griep is die haar dwars zit, maar heb er niet zo'n goed gevoel over! Ze is een week geleden voor het laatst on line geweest. Mijn bloedsuiker is niks mis mee vond vk, hoef me geen zorgen te maken, dus doe ik dan ook maar niet. Mij hb was 7.1, was heel netjes hoef zelfs geen floradix maar dat heb ik al gekocht en open dus dat doe ik maar gewoon, kan geen kwaad. Masoled, fijn weer wat van je te horden, fijn dat je verlof zo ingaat, gefeliciteerd. Katsas, jij ook gefeliciteerd, wat heerlijk zeg je kunt ook wel wat rust gebruiken na de afgelopen periode! Fiona, vervelend die bandenpijn, sterkte ermee. Daphne, hopelijk gaat sam nog weer slapen, want hier is het soms zo als ze dan even in de wagen zijn in slaap gevallen, dan willen ze na die tijd niet meer slapen, hopelijk is dat bij jou niet zo, want je kan je rust wel even gebruiken! Onsukkie, gave auto en wat een leuk geboortebord, je kunt een verhuur beginnen, in combinatie met je konijnen! Nou ik stop weer eventjes, groetjes Evelien
Tjezus, komt net AH aan de deur met 6 kratten bier. Leuk man, zwanger zijn, vooral dat geweldige geheugen is ERG handig...
Voel ons meiske vaak in mijn liezen grabbelen, met de handjes en met de voetjes vaak aan de rechterkant ter hoogte van mijn ribben. Dat zijn meer steviger dreunen en in mijn liezen is meer kietelen
Evelien, gelukkig is Sam wel gaan slapen. Heb ook eerst nog haar boterham gegeven (haar eetlust is weer terug, ze heeft een paar dagen nog geen 1 snee op, en nu weer 2, maar dan wel zonder kortstjes, want daar ging ze mee klieren). Ik vind het idd ook wel erg raar worden van Will, beetje eng idee wordt het langzaam. Katsas, lekker hoor verlof. Ik moet nog 2 weekjes ziek zijn en dan heb ik ook verlof whahahaaha (net of ik het verschil merk :s) En een zieke Sam is heel zielig, maar nu is ze weer vervelend, pffff gaat goed hier. Net man aan de telefoon, die wil dat ik ga slapen nu zodat ik wat fitter ben als hij thuis komt. Terwijl ik juist nu even wil genieten van de stilte en de rust. Even opladen. Hannah, jouw lichaam begint dus vast met de voorbereidingen.. "en zo, nu ff puffen" hihihi
rechtsboven in mijn buik, maar ik voel op hetzelfde moment dan ook een beuk links in het midden van mijn buik. Als ze trapt, gooit ze tegelijkertijd ook haar kont naar achteren!
Arrogant inderdaad (en z'n broertje schijnt hem qua arrogantie nog te overtreffen ook.) Maar die arrogantie opzich vond ik nog niet het ergste. Meer de acties die hij op de baan nog wel eens uitvoerde (anderen eraf drukken enzo). Terwijl hij dat soort acties gewoon niet nodig had... Haha, ja .. die buik zit er inderdaad voor Inmiddels zijn het hier wel dusdanig heftige scheuren dat het zo ook wel te zien is (eventueel door de buik een ietsje op te tillen), maar de eerste dagen moest ik maar afgaan op wat man-lief zei, want zelf zag ik niets (en dat had best zo mogen blijven, eigenlijk...) Kan me goed voorstellen dat je flink baalt! Ik zou er denk ik al van balen als ik uiteindelijk sowieso naar het ziekenhuis zou moeten. Als ik dan ook nog een paar dagen zou moeten blijven... Ach, of je nu uiteindelijk wel of geen kraamzorg krijgt: je kunt dan in elk geval je kamertje showen aan een deskundige, da's ook al iets Dat was dus ook mijn vraag Heb net een reactie terug gekregen: als ik nu in zou gaan op het aanbod, kan ik tot 1 juni kosteloos annuleren. We gaan er in elk geval volgende week even kijken en dan moeten we maar even bekijken hoe en wat. @Deentje: gefeliciteerd met Arjens 2e verjaardag! Beetje raar inderdaad dat je eerst de huur moet betalen en dan pas het contract kan tekenen... Bij ons gebeurde dat in elk geval gelijktijdig en dat vind ik ook wel zo normaal eigenlijk. @onsukkie: dat gevoel had ik gister dus ook opeens. Zat rustig op de bank en ineens kwam het opzetten! Daarna is wel m'n maag nog de rest van de dag een beetje van streek geweest We vermoeden dat de kleine verkeerd tegen m'n maag gelegen/getrapt heeft, waardoor die wat teveel geprikkeld werd. @evelien: ik bij Zuidzorg en die hebben het hoofdkantoor dan weer in Veldhoven zitten En ja, sommige mensen kunnen beter zo'n beetje alles afplakken Ik zou werkelijk niet weten of zo'n waarde hoog of laag is. Ik heb daar echt géén verstand van. Ik weet alleen dat mijn niet-nuchtere glucose waarde 4,9 was. Bloed was ook 's morgens geprikt en ik had daarvoor alleen een liga gegeten. Maar of zo'n waarde nu hoog of laag is? Je kan me werkelijk alles wijs maken! Oh, ik lees net van ntombi dat het goed is Meestal als ik me ziek meld, is het ook echt omdat ik me beroerd voel, dus dan heb ik überhaupt geen behoefte om weg te gaan. Maar manlief zat laatst bijvoorbeeld thuis met een oorprop. Moest hij eerst een week olie voor in z'n oor gieten, voordat ze die gingen verwijderen. In die week kon hij niet werken, omdat hij er toch wel dusdanig veel last van had, dat het zijn concentratie echt teveel aantastte. Nou ja, die is toen dus ook wel rustig mee geweest naar de stad en ook nog een dagje weggeweest enzo. Officieel mag het misschien niet, maar ja .. om voor zoiets nou een week lang echt thuis te gaan zitten? @gina: hihi, die kleine van ons gaat geen grootouders nodig hebben om F1-fanaat te worden @ntombi: fijn dat bij jou ook alles zo goed gaat! En ook al een kindje dat aan het indalen is dus! En vk die je voor het blok zet... tsja, kan me er iets bij voorstellen dat je je niet prettig voelde, maar hopelijk kijk je er nu wel iets minder tegenop met de bevalling! @daphne: Vervelend dat Sam wat uit haar hum is Ik heb het wel gezien bij m'n halfzusje en -broertje en dan zijn ze inderdaad niet op hun leukst! Wat extra spullen voor als ze allebei ziek zijn kan zeker geen kwaad nee! Zeker met buikgriep gaat het hard. Kan me nog wel herinneren dat toen ik zelf klein was, als er bij ons eentje buikgriep had, dan had gegarandeerd de rest het ook binnen een dag! Het meeste voel ik de kleine in m'n rechterzij bewegen, daar ligt ook meestal zijn/haar ruggetje, dus denk dat ik vooral wat geschuifel van het ruggetje en/of armpjes/handjes voel. Ook midden in m'n buik, iets links van m'n navel wil ik nog wel eens wat voelen en héél soms raakt de kleine een rib. @anna: gefeliciteerd met je mannetje! @hannah: fijn dat je een wat betere nacht hebt gehad dan de voorgaande nachten. Hier vannacht juist enorm slecht geslapen. Zo ongeveer niet, zeg maar... @onsukkie: ik heb weliswaar die paniekaanvallen enzo niet, maar dat je hele lijf onrustig aanvoelt, dat heb ik ook wel eens ja. Echt heel vervelend Sterkte ermee! Zeker netjes! Vooral dat hondenscherm is echt wel praktisch met 3 van die beesten En nu dus maar wachten... Ik hoop voor jullie dat het inderdaad 'maar' 12 weken wachten is. Mijn schoonouders hebben oktober/november vorig jaar een nieuwe auto gekocht (Nissan Qashqai). Die zou eigenlijk al in februari geleverd moeten worden, maar ze mogen nu van geluk spreken als ze de sleutels in mei op kunnen halen! Problemen met de productie... Ziet er al leuk uit hoor, dat bord! Ben benieuwd naar het eindresultaat! @mamain2008: als je het gereedschap al hebt om zelf een bord te kunnen maken, scheelt dat wel in de kosten ja. Wij hebben zulk gereedschap niet (en ken ook zo niemand die een decoupeerzaag ofzo heeft, van wie ik het dan zou kunnen lenen), dus voor ons is een bord huren dan weer goedkoper! juist bij de overheid zou je toch verwachten dat je daar gewoon parttime kan werken... @fiona: die pijn is ook niet leuk, dus lekker klagen hoor! Ik had het gister even helemaal gehad met die zwangerschap. Uk was echt enorm druk door m'n buik aan het spoken. Meestal blijft 'ie wel redelijk op 1 plek liggen en beweegt 'ie alleen wat met armpjes en beentjes, maar gister dus echt m'n hele buik door aan het stuiteren en dat deed gewoon echt pijn! En dat dus niet 1 keertje, maar gewoon de hele dag door Vandaag is ukkie (tot nog toe althans) gelukkig weer een stuk rustiger, dus mama vindt uk vandaag ook weer veeeeeel liever @masoled: 2 uurtjes nog maar? Dat is lekker weinig! @katsas: jeej! verlof! Hier moet ik officieel nog euhh .. 2 weken werken voor het verlof ingaat, maar ik zit al lekker 3 weken thuis op de bank en verwacht ook niet dat ik die laatste 2 weken nog gebeld word voor een klus Hihi, dat niets doen bevalt me wel, moet ik zeggen Ik bedenk me ook net: vandaag 34 weken!!! Hoera! Ice, anoesj, witte reus: jullie ook gefeliciteerd meiden!! Nog maar 6 weekjes te gaan en dan is het alweer 1 mei En over 3 weken mogen we al thuis bevallen.... daar kan ik me nog niets bij voorstellen, zo snel al!
Jeej, er is vandaag een pakketje binnengekomen: de eerste 2 Wipneus & Pim boekjes (actie van de ECI, kan je de hele serie bestellen). Die boeken heb ik als kind echt verslonden, dus ik moest en zou ze gewoon hebben Werd vanmorgen ook nog gebeld door het KDV (die waarvan ik plaatsingsbod gekregen heb vandeweek) en volgende week vrijdag kunnen we er een kijkje gaan nemen Ze hebben net alles verbouwd, dus ben benieuwd! M'n stiefmoeder belde vanmorgen nog: haar beste vriendin is bevallen van een dochtertje! Erg leuk Dus straks even een kaartje gaan kopen!
jvtje, die quasqai is leuk! Zien er hier in de buurt ook regelmatig 1 rijden, en is interessante wagen (maar voorlopig geen nieuwe auto hier hoor)
De Qusqai is wel helemaal geweldig! Maar niet groot genoeg voor 3 honden in de kofferbak helaas, we hebben er ook nog over zitten denken.
@jvtje: Wat gaat het ineens hard he: al 34 weken! Gefeliciteerd! @Ice, anoesj, witte reus: jullie ook gefeliciteerd!
@daam: thnx jij ook vandaag 31 weken zie ik net! gefeliciteerd! @qashqai: ik vind er zelf dus helemaal niets aan, maar ik heb sowieso niets met van die grote auto's. Geef mij maar een coupé of een sedan (sedan is praktischer dan een coupé...) Mijn favoriete auto op het moment is een Skoda Fabia in het kanariegeel (met het nieuwe model van de Suzuki Swift op een goede 2e plaats)