Wat een verrassing! Afgelopen weekend heb ik 2 testen gedaan en ze waren positief! Een echte verrassing want we hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik ben nog maar net gestopt met de pil (eind augustus). Vanochtend ben ik meteen even bij de huisarts langs geweest. Het dringt nog niet echt tot me door. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik allemaal moet doen. Maar dat zal wel komen toch dames? Alle tips zijn overigens wel van harte welkom! Basmalah
gefeliciteerd! Dat besef komt nog wel hoor, geloof mij maar. Alleen kost je dat soms 3 zw.testen! ha ha. Geniet ervan!
haha... dat besef komt vanzelf wel... ik hoop alleen niet dat het door de misselijkheid komt! Geniet er van... het is zooo leuk! GEFELICITEERD!
Hoi, dat besef ja, waar is het? Ik denk nu ook, als ik het aan die en die vertel, dan gaan ze heel blij reageren en dan zit ik er zelf er zo'n beetje lauwtjes bij.. Ik wacht nog maar even tot het helemaal doorgedrongen is, die roze wolk!
Gefeliciteerd! Lekker snel zeg! Zal misschien ook daardoor zijn dat je nog niet echt beseft wat er aan het gebeuren is! Wacht maar tot je je eerste echo krijgt..