Aah, ik moet 't even kwijt!! Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden.. en ben het nog niet! Hoooop zooo dat het raak mag zijn! Zouden jullie morgen al gaan testen!?
Hey, Meis, Ik zou allang al getest hebben!!! Wat een engelengeduld heb jij, zeg. Heel veel succes met testen. Liefs.
... waarom niet vandaag? Je bent toch overtijd? Ik heb op NOD getest en had toen al meteen een dikke streep.
Vandaag testen! Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor ons! Nee hoor grapje, maar ik zou wel vandaag testen.
Men zegt dat geduld een schone zaak is, maar die van jou overtreft dat. Heb je mischien een reden om te denken dat je cyclus langer is deze maand? Weet je wanneer je ei is geweest?
Ja hop met die test! En idd waar HAAL je het geduld vandaan??!!! n.b.: wel even melden hier natuurlijk!
Hahah. Ja weet het eigenlijk ook niet! Misschien omdat ik de vorige keer dus op mijn NOD dag al meteen ging testen en 't toen negatief was! Werdt toen twee dagen later ongesteld.. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgenvroeg meteen ga testen!! (Ochtend urine is het beste toch!) En zal 't meteen laten weten hiero!
Ik hoop voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt! En knap hoor, dat je het geduld hebt kunnen opbrengen om te wachten met testen!
Ik had alleen op een andere manier last van borsten- echt op de spier boven ook, ipv alleen zijkanten. Maar het was niet iets dat me toen enorm opviel, het enige dat ik vond was 'dat het anders voelde' al vanaf mijn ei. Ik zou gewoon NUUUUUU gaan testen (voor ons natuurlijk ). Je hebt geen ochtend urine nodig hoor, zeker niet als je al zover na NOD zit.
zo...wat een geduld zeg!! wel grappig hoe je hier tot testen aangezet wordt he?..hahah.. hoop dat je morgen posi test meid!! liefs
Ik hoop voor jou dat je morgen een posi test hebt meid. Ik ben ook 5 dagen overtijd maar bij mij blijft het weg door de spanning denk ik omdat wij de mmm weer ingestapt zijn na een pauze. Vanmorgen toch een test gedaan en negatief natuurlijk, kleine kans dat we nu spontaan zwanger raken maar ja als je ineens zolang overtijd bent ga je toch twijfelen haha. Succes ik duim voor je
Wat een geduld joh.. Ik zit mezelf bijna op te eten? Ik had 2 dagen voor me NOD getest en positief hoor! Je hoeft het niet per se met ochtendurine doen hoor had ik ook niet gedaan Ik had ook al lang getest hoor Liefs Kelly Hoop het voor je!