Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja idd sim hahaha... ach ja die lijst moet wel up to date blijven en anders ben je steeds d eklos :-D

Meiden wat een gedoe met die teste idd... nog steeds even afwachten ... hoop op goed nieuws!

2. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Dat had ik ook!
    Toen heb ik de test open gebroken en daar zag ik een soort plasticje met een rood pijltje die de urine tegenhield. Heb ik eruit gehaald en toen deed de test het wel. Wel héél voorzichtig doen, anders pakt neem je het "watje" ook mee.

Ik moest dat trouwens ook bij de tweede test van Kruidvat doen. Vreemd he?!

Sorry... moest éventjes inbreken. Ben april-mama, maar dit is zo herkenbaar! :D

Gefeliciteerd iedereen!

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @mamavantessa, geeft niks hoor.

Ik heb dat trouwens ook een keer gehad met die test van de kruidvat. Met z'n pipetje vind ik z'n rottest. Ik vind CB het fijnst maar wel erg duur.

4. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames..

hebben jullie ook zo'n ontzettende last van krampen.. bij mij komt het met vlagen..maar wel extreme!

ik had gister een waterkruik op me buik gelegd voor het slapen, deed ik die s'nachts af.. had ik me toch krampen..
    is dat wel normaal?

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hye daggie,

Heb wel last van steken, maar niet extreme krampen.... maar mijn zus had dat wel in het begin van haar zwangerschap (heeft een tweeling gekregen!) Dus hoeft niets te zeggen, pas als je krampen hebt en begint te vloeien zou ik me wat zorgen gaan maken... en anders is het misschien de groei van de baarmoeder meis...

Lekker warm houden, en rustig aan doen!

knuff

6. Amy25

Amy25 Lid

30 jan 2008
    49
    0
    0
    Daggie1984, ik heb geen krampen, maar meer steken in onder in mijn buik. Het is meer een ongesteldheidsgevoel alleen heftiger.

Ik ben echt aan het aftellen voor de echo. Nog 20 dagen.. dat gaan 20 lange dagen worden... :(

7. ladybutterfly

9 jul 2008
    13
    0
    0
    leeuwarden
    mag ik me bij jullie aanmelden/ ik ben 2 mei uitgerekent van kindje 5 we zijn al 7 maand bezig en elke maand had ik klachten en deze maand had ik helemaal nergens last van maar moest een onderzoek hebben in het ziekenhuis met rontgen apparatuur dus dacht even voor de zekerheid testen ...................... en toen gaf die zomaar twee streepjes aan ben ook heel erg blij dat ik die afspraak heb afgezegt :) zal vandaag even alles doorlezen jullie allemaal ook gefeliciteerd :D

groetjes greta

8. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Ik heb wel erg veel last gehad van steekjes, echt de hele tijd. Nu is het weer wat aan het afnemen. Het kan de baarmoeder zijn die aan het groeien is.

9. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Meisje87, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984
    5 mei
    * Merel69, 2e kindje
    6 mei
    mamavantessa, 2 de kindje

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15

Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de

10. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Gefeliciteerd ladybutterfly!
    Wow 5e kindje al, een mooi groot gezin :)

Net naar de huisarts gebeld in de pauze. Ze gaan overleggen of ik bloed mag laten prikken omdat ik wel een positieve test had en aangezien ik nog steeds overtijd ben, het er dik in zit dat ik een valse negatieve test heb gehad. Dus eigenlijk wil hij dat ik maar gewoon afwacht tot ik eindelijk positief test of tot de bloeding op gang komt.
    Ik baal hier zo van, ik verzoek zelf om een bloedtest, mijn verzekering vergoed dit gewoon, wat is het probleem? Ik wil niet nog een paar dagen in onzekerheid zitten.
    (Dit is overigens dezelfde leuke huisarts die mij een paar jaar met pfeiffer heeft laten rondlopen omdat hij weigerde op pfeiffer te testen omdat dat onmogelijk was volgens hem)

11. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    jee meis wat een ....ehm man.
    Als je echt zo mee zit zou ik echt eisen om een bloedtest hoor. Ik zie niet in wat hun hier voor baat bij hebben maar goed.

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Over de krampen: die had ik vorige week voor mn nod ook. Nu heb ik er eigenlijk geen last meer van, voel af en toe wel iets maar niet echt krampen. De baarmoeder moet natuurlijk groeien en dit voel je.

Ik ben wel heel misselijk en ben erg moe. We hebben ons huis pas verkocht dus gaan binnenkort verhuizen. Wel naar een tijdelijk adres. We zijn nog op zoek naar een nieuw huis, hoop dta we snel iets heel moois vinden! Dus het verhuizen is wel wat lastiger misschien maar komt goed, we krijgen ook hulp.

Meisje: sjonge...vervelend dat je huisarts geen bloedtest wil doen....

Liefs
    Syl

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Over krampen, ik had op mn nod onderin mn buik iets wat ik het beste kan omschrijven als een pijnlijke hartslag, pijnlijke steekjes die op leken te komen alsof je je hartslag ergens voelt kloppen.
    Nu af en toe krampjes maar niets noemenswaardig

Tot een uur of 11/12 vlagen van misselijkheid, en vrij snel vermoeid. Ik zou graag een middagdutje doen, aangezien dat niet kan (werk) ben ik rond 6/7 uur savonds totaal gesloopt.

14. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0

Ik mag definitief van de lijst, meiden.
    Net getest met matcare: negatief! ( wat zit er in die testen een vervelend voorgedrukt lijntje tegenwoordig zeg. lijkt net een vaag streepje tot je hem goed in het licht bekijkt)

Ik ga even uithuilen en weer met frisse moed naar de volgende ronde. Geniet van jullie zwangerschap!

Liefs mama van Tessa

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    jammer mama van Tessa, ik zal je van de lijst halen. Super veel succes de volgende ronde.

16. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Meisje87, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984
    5 mei
    * Merel69, 2e kindje
    6 mei

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15

Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jammer mama tessa, maar heel veel geluk in de volgende ronde meis!

Meisje; wat een L.*.L zeg... pffff als jij die test wil wat is dan idd het probleem maar ja... hoop dat je toch gewoon posi test meis... hebt dezelfe klachtjes als ik, alleen heb ik het geluk dat ik elke dag even op bed kan in de middag... heerlijk!

syl wat slopend zeg verhuizen, hier gelijke situatie alleen dan met verbouwing .. oohh als alles maar af is straks hahaha... ja daar maak ik me dus echt nu al druk over :-D lol

Verder vind ik het zo leuk om te zien hoe alles zich nu ontwikkeld, wordt nu heel snel van niets iets... en dat vind ik wonderbaarlijk! Vooral omdat het bij mij gebeurd! Had het niet meer durven dormen... *genietende lach op me gezicht, vertrek ik nu naar mijn bedje!*

Dikke knuff meiden

Oh ja ladybutterfly gezellig!

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @meisje.. wat heb jij voor een dokter zeg! zou kijken voor een andere.. vooral als hij je eerst laat lopen met pfiefer!

@mama van tessa! ooh meis.. wat balen voor je zeg! maar als je ongi niet komt.. kan je toch nog eens testen?

@syl.. succes met verhuizen! zal zwaar worden.. rust goed!

@marooz.. ja jij hebt geluk dat je kan slapen tussen de middag... ik werk fulltime! :)

@sim80.. dit is mijn eerste kindje.. kan je erbij zetten.. en 22 september om 8.00 naar de verloskundige.. ben ik 4weken!

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Deze dokter is van mijn oude woning dus ik heb zometeen sowieso een andere. Het is ook een enorme eikel..

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marooz: ja, wordt wat...ga binnenkort alvast inpakken....
    Verbouwen is ook en heel gebeuren zeg! kan me voorstellen dat je je nu daar al druk over maakt, maar wel relaxt blijven he :D

Daggie: ja, ik zal zeker wel rustig aan doen, ik zal het echt steeds in ettappes moeten doen per keer...komt goed! :D

Liefs
    Syl

Deel Deze Pagina