Majkuh, dat is te zien zei niet voor niets, leuke meiden Annerie: is niet vroeg hoor! Geloof mij! Ik draag altijd positiekleding omdat dat fijner zit Ik werk zelf bij BabyDump, en vind de kleding van Mamalicious daar het leukst. Maar het huismerk van Prenatal zit ook super en is heel betaalbaar. Ook de dames die al oudere kinderen hebben (en dus geen kinderwens meer hebben) bij mij op het werk shoppen in de eigen positiemodeafdeling! Schaam je dus vooral niet om "nu al" positiemode te gaan dragen
Ik vind persoonlijk de Miss Etam positiekleding collectie, een beetje ouderwets naar mijn smaak met al die bloemtjes en donkere kleuren H&M vindt ik weer wat modieuzere kleding hebben tegen een mooie prijs. Maar je moet natuurlijk zelf kijken hoeveel je er voor wilt uitgeven en wat je smaak is.
Misschien dat mijn komdende vraag al vaker gesteld is, maar zijn er hier mama's die net als mij nu ál moeite hebben om het buikje weg te werken? We willen het namelijk nog niet tegen iemand zeggen, pas nadat we het hartje goed hebben zien kloppen. Maar ik had nog een 'buikje' van mijn vorige zwangerschap en het lijkt alsof mijn onderbuik met de dag opgeblazer eruit ziet. En ook ik draag al positiekleding, omdat het gewoon fijner zit. Mijn eigen kleding zit te strak
welcome nieuwe dames! proficiat! wat een drukke boel hier zeg! gezellig. heb de helft niet meer gelezen.. was er zo veel van! hahah
Ik heb in je album gekeken en je hebt inderdaad een buikje net als ik . Ik heb vooral moeite op mijn werk, omdat ik het daar nog niet wil zeggen. Plus ik werk pas bij een nieuwe werkgever (heb 2 banen) en ik zou echt niet weten hoe ik dat moet gaan brengen. Ben echt bang dat ik ontslagen wordt ofzo Toen ik mijn contract had ondertekend, de week daarop had ik positief getest
Hoe toevallig! Ik werk ook nog niet zo lang bij mijn nieuwe werkgever, en durf het ook nog niet te zeggen uit angst dat mijn contract niet wordt verlengd (had ik bij mijn vorige zwangerschap dus ook, stond ik hoogzwanger ineens op straat, kwam ze beter uit qua financiën) maar mijn hard groeiende buikje gaat mij verraden ben ik bang! Dus ik snap je helemaal!
Hoe toevallig zeg! Haha, ik heb dus hetzelfde probleem. Ik probeer mijn buikje te verdoezelen op werk door meestal vestjes aan te trekken en een lange ketting (die de aandacht van mijn buik afleid). Verder omdat ik nog geen vaste werkplek heb, moet ik gebruik maken van flexplekker en dan zonder ik me meestal af waar niemand zit. Of collega's van hetzelfde bedrijf maar die dan niet weten wie ik ben, haha! Het is eigenlijk best triest want ik kan het niet meer lang verzwijgen
Jij kunt tenminste nog zitten Ik ben verkoopster in een babywinkel en moet de hele dag rondlopen en sjouwen en dergelijke.. En mijn werkbloesje spant steeds strakker om mijn buik want die zat al precies passend steeds meer collega's die erop letten naar mijn gevoel dus erg moeilijk...
ik probeer het ook met wat wijdere kleding etc te verbergen.. gelukkig volgende week een week vakantie en als ik terugkom heb ik in ieder geval de intake bij de VK gehad en ik hoop ook bijna de eerste echo...... Daarna maakt het me niet zo veel meer uit.
blegh, vergeet t slapen maar, liggen word ik misselijk van, van pure ellende er maar weer uit...zucht....
Ja dan ben je in ieder geval al wat zekerder he? Maar jij hebt dus ook al zo'n stiekem buikje? Majkuh, heb medelijden met je.. spiffy, welkom en gefeliciteerd!
was er niet iemand op et forum die het had over een soort van spierpijn gevoel in de buik? Vandaag heb ik voor het eerst dat ik echt iets voel, aan de voorkant van mijn buik, heel laag, een trekkerig gevoel, inderdaad beetje spierpijn achtig, is dat het uitrekken? enne dames, jullie mogen niet ontslagen worden, of het contract iet verlengd omdat je zanger bent, da's discriminatie, ik weet dat de realiteit best anders is, maar toch......je hebt wel rechten!