Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    welkom sarah!

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @marooz: lees dat je in friesland woont.... hihihi ik ook!

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    ah ok brigitte! en al echo gehad? hihih ga je toevallig in MCL echo laten maken?

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    nee kan echo maken bij mijn VK... en anders hier in het ZH
    vorige keer de echo's bij mijn VK gehad incl de 20 weken echo. De nekplooimeting toen wel hier in het ZH. Maar ze waren bij de VK bezig om dat ook te leren dus misschien die nu ook wel bij de VK.

nog geen echo gehad... heb donderdag intake en dan moet ik nog een datum afspreken voor de echo. Maar zal dan vast niet heel lang duren want dan ben ik 9 weken.....

5. Tji

Tji Actief lid

7 jul 2008
    136
    0
    0
    admin. medew.
    Goedemorgen luitjes!

Ik durf geen boodschappen te doen: een emmertje overal mee heen sjouwen staat zo raar. Pfffft, zucht, kreun, steun :pale:
    Als ik alle moed heb verzameld kan ik es ff kijken of ze VSM bij de drogist hier hebben.....

Welkom nieuwe moeders! Begint druk te worden. :D :D :D

6. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Hier weer even een berichtje van mij, verkoudheid is bijna weg gelukkig, dus kan weer ademhalen... Verder nog steeds weinig kwaaltjes, nog niet misselijk ofzo, gelukkig! Mag van mij wel zo blijven!

Een meeting ben ik ook helemaal voor! Ik woon zelf centraal in het land, in Apeldoorn. En heb een rijbewijs en auto, dus ik kan best naar een andere locatie. Leuk idee trouwens!

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    ok dan brigitte, spannend dan heh?

ik ben heel benieuwd naar de echo! ;)

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    hier ben ik ook weer, vandaag nog steeds niet misselijk maar volgens me vriend al wel chagerijnig..vind ik niet maar ja
    vandaag verjaardag, en moet me mond nog houden. ben normaal erg mager, en nu zie je echt een buikje...ik ben bang dat ik me verlink
    nou we zien wel

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedemorgen meiden

ik zie dat er een hoop misselijke meiden zijn!
    help ik heb geen kwaaltjes ik heb alleen savonds banden pijn en ben moe meer niet.
    ik ben af en toe wel onzeker of ik wel zwanger ben!
    gelukkig begin ik het nu aan mijn buik te zien.

maandag ga ik positie broeken shoppen 1 voor me werk en alvast 1 voor bij huis.
    over 3 weken heb ik een bruiloft en ik denk dat ik het dan niet meer voor me kan houden.
    tenminste als ik zo blijf groeien want vorige week zag ik nog niks en nu is mijn plooi bij me bikini lijn bijna verdwenen.

fijn weekend allemaal

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik voel me echt al 3 dagen ellendig en het word steeds erger
    :(

meeting? wie? waar? leuk! :)

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik weet dat het raar klinkt en niet veel mensen zullen snappen wat ik bedoel, maar ik ben niet alleen misselijk in mijn maag, et zit ook achterin mijn nek en in mijn hoofd.....mijn hele lijf is misselijk, ik word er echt gek van, begrijp er niets van, bij de vorige 2 nergens last van gehad, reageer ik dan zo anders nu ik wat ouder ben, of zou het nu een jongetje worden?

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @majkuh
    ik wou dat ik je kon begrijpen ik heb dus nergens last van en wou dat ik een gedeelte van je misselijk zijn over kon nemen.

@marooz

jij heb van de week een echo gehad heb jij een inwendige gehad of niet?
    er zijn mensen in mijn omgeving die zeggen dat ik pas een echo kan krijgen vanaf 12 weken en ik krijg er een met 9 weken.

13. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik ben eindelijk bijgelezen! Wat gebeurt er veel in een paar dagen! Positief en negatief...
    Dus een extra knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!

Een meeting lijkt mij erg leuk! Ben best wel nieuwsgierig met wie we hier lief en leed delen!

Morgen gaan we het nieuws aan mijn ouders vertellen! Ben zo blij dat het zover is!
    Ik ben nu al ruim 2 weken erg misselijk en geef al ruim een week over... vooral eind van de dag en 's avonds is het mis, terwijl volgens mij 's morgens logischer is...
    Ben in ieder geval blij dat straks iemand het weet, kan ik soms even lekker mijn hart luchten!

Ik lees een boel meiden die eettics hebben! frikandellen enzo! moet er zelf nog niet aan denken omdat ik de hele dag misselijk ben... Maar moet bekennen dat ik donderdag heel veel zin had in een kaassouflee met satesaus! (en heb die ook gehaald!) Hij is redelijk lang in mijn maag blijven zitten....

14. Sarahmei 09

10 sep 2008
    30
    0
    0
    zelfstandig
    hey,
    troost je, je ben niet alleen met je ochtend- en avondmisselijkheid,
    ik heb dat ook.
    Zodra ik 's avonds begin moe te worden, draait mijn maag.

Gelukkig heb ik dit 's middags niet (wanneer ik ook moe word),

groetjes en heel veel succes

15. Sarahmei 09

10 sep 2008
    30
    0
    0
    zelfstandig
    @vrouw1984:
    ik heb mijn eerste inwendige echo gehad aan 5 weken,
    dan kan je al zien of je zwanger bent of niet,
    alleen hoe langer je wacht, hoe meer je ziet.

groetjes

16. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben ook weer bijgelezen.. Veel meiden die misselijk zijn. Ik ben zelf ook veel misselijk, eigenlijk bijna de hele dag behalve als ik wat eet. Haha, maar wel echt waar. Ik probeer me wel een beetje in te houden, want ik heb me voorgenomen om niet meer zoveel aan te komen als bij onze dochter (23 kilo), maar ik merk dat ik veel te blij ben als iets me smaakt, dus ik neem gewoon waar ik zin in heb. En die kilo's.. ach ja, ik weet uit ervaring dat ze er ook weer afgaan (maar toch liever iets minder deze keer). Misschien ga ik die granules vanmiddag ook wel even kopen, proberen kan altijd.

@Jammie: hoe gaat het nu met je?

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    vrouw1984; tot 10 weken zijn de echo's inwendig daarna kan er mits met een volle blaas een uitwendige echo gemaakt worden. Vanaf ongeveer 6 weken kan er een echo gemaakt worden om te zien of je zwanger bent, dus de mensen die dat zeggen hebben dat echt helemaal fout ;)
    Vaak is het zo dat je alleen een vroege echo krijgt wanneer hier een aanleiding voor is, bv eerdere miskram etc. Anders is de eerste echo tegenwoordig vaak tussen de 8-12 weken, ligt er ook aan of je gebruik wil maken van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn op het gebied van prenatale testen.

Lange uileg maar beter in 1 keer goed toch? :-D

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Heerlijk duidelijk weer Marooz! Thanks.. hoe gaat het met je rug?

19. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hoi meiden

ik kom me hier ook aan melden !
    een half uurtje geleden positief getest !

ik ben zo blij dat ik eindelijk zwanger ben... ik ben namelijk al gestopt met de pil in juli 2007... en het mooiste nieuws is : ons beebje is gemaakt op huwelijksreis

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Evita welkom! En wat bijzonder zeg op huwelijksreis!

Kippie dank je wel dat je ernaar vraagt! ik lig helaas nog steeds plat! Heb wel veel hulp hoor, en de rust doet me rug wel goed, probeer langzaam weer in beweging te komen en hoop dat het allemaal rustig aan beter gaat!

Deel Deze Pagina