Ja hij staat erop. Was denk ik iets te snel ofzo. Zo'n buikje heb ik nu ook. Heb ook het idee dat die plooi is verdwenen. Had niet verwacht dat het zo snel ging. Wat voor tatoo is dat? Ben je nie bang dat ie straks helemaal uit z'n verband is getrokken? Heb zelf nl een panter links onderaan, net boven de lies. Merk nu al dat ie groter wordt haha.
@ gaby83 ik moest de foto er nog opzetten net. ik ben niet altijd de slankste geweest en na dat ik 20 kilo ben afgevallen had ik net boven mijn broekje nog een kwab zitten zeg maar. die is nu aan het verdwijnen. ik had ook niet verwacht dat ik het zo snel zou zien maar zelfs me vriend en zijn ouders zeggen het nu. de tattoo is een tribel met daarboven de letter s van mijn voornaam. maakt mij niet uit als ie groter word je krijgt er wat moois voor terug. owja nog vergeten te vertellen we hebben vandaag een nieuwe vloer gkocht voor boven en natuurlijk verf voor de kamers inclusief babykamer.
Goeie morgen allemaal. Nou het is weer een werkje geweest om alles bij te lezen. Een dikke knuf voor alle misselijke meiden onder ons.! Ik moet de hele dag boeren. Ook erg naar. Gelukkig heb ik nog niet hoeven spugen. Nieuwe meiden, welkom.! Wij hebben vanacht even heerlijk geslapen. Ons meisje is bij opa en oma.! Heerlijk dat we lekker konden blijven liggen. Was ik wel aan toe. Even een tip voor de meiden die positie kleding willen kopen, ga woensdagavond naar een grote prenatal. Daar krijg je nl 25% korting op alle kleding. Scheelt toch weer..! Een meeting lijkt me leuk. Ik kom uit gelderland.
goede morgen dames, ik meld me ook even! heb al een paar dagen last van misselijkhied ik blij.. hahaha ik las ergens kindje gemaakt in huwelijksreis? die van ons ook! ik kom uit het zuiden! limburg.. ligt dus ook een beetje uit jullie buurt! hahahaha morgen naar de VK om 8.00! als het goed is krijgen we het hartje te horen! ben zo benieuwd!
Daggie, Ben erg benieuwd.! Veel plezier morgen.! Echt leuk dat jullie kindje op jullie huwelijksreis is gemaakt.!
Goedemorgen dames deze zondag! Dat boeren heb ik ook, en als ik hoest dan komt er een kokhals achteraan hahaha... verder is de misselijkheid goed te doen als ik mijn maag vul, dat scheelt wel heel erg moet ik zeggen! Ik zal mezelf ook even it bed sleuren deze week, die mamamazzeldagen moet ik niet missen! hahah Mijn buikje doet zijn best, ik ben zlef wat dikker, dus je ziet het wel wat minder, maar merk idd dat mijn bikinilijntje minder aan het worden is, en mijn broeken zitten niet lekker meer :-D hele dikke (k)
goedenmorgen allemaal! ik heb weer nergens last van echt erg als ik het zo lees van jullie allemaal! ik schaam me wel heb erg last van winderigheid en die ruiken niet al te fris. ons beebje is gemaakt in center parcs de hutteheugte. @daggie heel veel succes morgen meid. laat je ons wel ff weten hoe het is gegaan.
ik krijg mijn broeken ook net dicht! het is echt erg dat dat nou al begint! en moeten nog zo lang! ja ik laat wel wat weten!
zijn alle prenatals open? of alleen de warenhuizen? wij hebben namelijk geen warenhuizen in de buurt alleen de stadswinkels.
Mijn zus heeft nog een aantal mooie posiiebroeken dus dar liep ik al op te asen! hahaha Zal ze deze week even passen, en even andere onderbroeken kopen! Want die zitten dus echt helemaal niet lekker meer! vrouw anders moet je even op de website kijken! Ik heb werkelijk geen id! daggie krijg je morgen dan een echo bij de vk?
hahaha ja dat is makkelijk alleen mijn zus is nu 24 weken zwanger dus die heeft ze zelf nog nodig. onderbroeken heb ik nu van die vrouwlijke boxers deze zijn in een maat te verkrijgen en rekken lekker mee zitten dus heerlijk. had al op de site gekeken maar er staat niet welke winkels open zijn dan.
In ieder geval zijn alle warenhuizen open. Ook veel stadswinkels ivm het grote succes van de vorige x. Volgens mij zijn alle stadswinkels open die niet in een overdekt winkelcentrum zitten.
gezellig samn zwanger! wat leuk zeg! Mijn zus heeft een tweeling van twee jaar, en zeit er voorlopig nog niet naar uit dat er 1 bij komt :-D Ik denk dat het voor alle prenatals geldt, iig de mamamazzeldagen wel! Die boxers heb ik ook idd, en die zitten wel lekker, maar normale onerbroeken niet vind ikz elf, zitten gewoon te strak! Erg heh, nu al!
Ik had ook even op de site gekeken en er staat een lijst met alle winkels die tijden de koopavond open zijn (link op de homepage) en verder zijn er de gewone mazzeldagen met 20% korting... Als wij een goed echo hebben vrijdag, weten julllie wel waar ik te vinden ben
Marooz, de woensdag avond is speciaal voor de zwangere vrouw. Alleen dan krijg je 25% korting op de positie kleding.
@marooz... nee krijg geen echo.. doen ze niet daar.. moet ik een aparte afspraak maken in het ZH.. maar dat hoor ik morgen wel allemaal... ja me stringen beginnen ook strakker te zitten.. hahaha
Ik heb gisteren ook maar nieuw ondergoed gekocht, een bh zonder beugels want dat doet me nu teveel pijn en heupslipjes die mooi onder mijn buik vallen. Zit een stuk comfortabeler allemaal!