@marooz ja het is echt super leuk samen zwanger zijn zij is zwanger van de 3de dus als ik iets niet vertrouw ofzo dan bel ik der ff. dat we nu al groeien is echt erg ja ik heb een foto in mijn album gezet en daar zie je dat mijn onderbuik al wat begint te groeien.
ok dan daggie; maar dan kan je het hartje nog niet horen meis, om een teleurstelling te voorkomen dacht zeg het even! Je baarmoeder zit nog te verstopt achter je schaambeen, en daar kan de doppler niet bij komen, pas na 10 weken willen ze het wel eens proberen, maar daarvoor vaak niet.
@marooz.. ooh oke.. thanks voor de info.. dacht dat ze het nou al konden horen... ja dan denk ik dat we gewoon even lekker gezellig naar de vk gaan.. voor vragen te beantwoorden.. hahahaha
ja is ook heel leuk natuurlijk! Sorry meis dat ik de pret weer bederf maar dacht anders ben je misschien teleurgesteld! En je mag iig vast snel voor echo!
mjah stukje bij beetje gaat het wel ietsje beter, maar heeft wel echt rust nodig... dus plat plat plat.... en verveel me kapot natuurlijk! nog leuke sites waar ik kan kijken? hahah
Hier nog 1 met flinke buik. Dat had ik bij fde eerste al, maar toen had ik maand 2 en 3 vakantie (ik wisthet een week voor de vakantie), dus op m'n werk was 't geen probleem en in week 8 en 9 waren we op vakantie. In week 10 de echo en toen m'n ouders verteld. Met 12 weken weer aan het werk en direct verteld. We willen het nu weer met ongeveer 10 wseken vertellen. Dan hebben we de eerse echo en het eerste bezoek aan de gyn gehad. Ik vind het niet raar om het eerder te vertellen; als 't niet goed gaat, wil ik ook dat de familie, vrienden en collega's het weten. Wij wachten tot na de echo, omdat we dan wat meer weten. Je hebt een officiele datum en een foto. Gister hadden we familiedag en mijn buik groeit nog sneller dan de eerste keer, ik ben eg moe en in de auto wordt ik misselijk, dus ik denk dat ze het al geraden hebben...... Ik vind m'n buik en het heel moe zijn wel een beetje een probleem nu ze het op m'n werk nog niet weten..... Ik sta voor de klas, dus eigenlijk kan ik m'n werk alleen doen als ik me topfit voel. Als collega's en leerlingen het weten, hebben ze er begrip voor, maar nu is het heel moeilijk.
hoi meiden! ik kom me hier ook even melden. ben nog niet ver zoals jullie zien maar ik verheug me nu al op de gehele zwangerschap. met tara vond ik het heerlijk om zwanger te zijn en hoop dat nu ook zo te kunen ervaren! gr linda
En Marooz? Is die in Leeuwarden ook open? Ik kom dus ook uit Friesland en heb, net als de vorige keer een gyn in het mcl en de termijnecho en de 20-weken-echo bij Sicht in het mcl. De zwangerschapsgranules heb ik ook weer. Met de 1e waren we op doorreis in GB, dus veel misselijk geweest (ben vooral misselijk in auto, bus en op de fiets). Vooral in 1e 3 maanden gebruikt, daarna niet meer. Eerste potje was niet eens op. Hopelijk nu weer over na 1e 3 maand. Zaterdag gaan we met de meiden van de zwangerschapsgym en de baby's naar de kinderboerderij. Die zullen ook wel iets doorkrijgen......Zo lang is het voor hun nog niet geleden (6 tot 7,5 maanden geleden zijn we bevalllen - ik was de eerste 5 weken te vroeg) ! Wil iemand mij in de lijst zetten voor uitger. datum 9 mei (eerste gok) en met de afspraken: vrijdag 3 oktober 12.45 termijnecho (rond de 9 weken) vrijdag 10 oktober 8.30 eerste afspraak met de gyn (rond de 10 weken)
hoi,hoi, Er is weer lekker veel geschreven zeg, ben alleen een zeef en alweer het hoognodige vergeten Hier begint het bolletje ook te komen, merkte bij het bijwerken van mijn bikinilijn dat ik het niet meer goedin kon trekken ennnnnnnner staat een eerste begin van de zwangerschapsstreep Mijn man was vanochtend ook wat op gevallen, onze rode jeweetwelkater is niet van me buik weg te krijgen. De vorige keren die ook in een mk eindigde moest hij niks van me weten, nu zou hij het liefst in me kruipen Toen ik zwanger was van ons kereltje was het ook zo erg, dus hopelijk is het een goed teken. maar we wachten nog ff de echo af voor we gaan juichen.
Hoi dames, Sterkte voor iedereen die zwak, ziek of misselijk is. Ben zelf moe en kan mijn avondeten moeilijk binnenhouden maar verder gaat het wel. Mijn buik blijft groeien. Hoop dat het niet weer zo`n mega buik word. Bij mijn vorige zwangerschap dachten ze bij de 28 weken dat ik al 40 weken was is niet grappig! Nu hebben al 6 mensne aan mij gevraagd of ik zwanger ben. Er zijn een paar kilos blijven hangen van de vorige zwangerschap en dan een buikje wat naar voren komt geeft een duidelijk beeld. Nog 1 week en dan een weekje op vakantie en de dag na thuiskomst mogen we naar de vk en dan s`middags als onze zoon van 16 maanden weer wakker is gaan we het de opa`s en oma`s vertellen dat er een tweede in aantocht is. Ik woon zelf vlakbij Breda en de belgische grens! HADOE!
JAAA! ik ben ook uitgerekend op 1 mei 2009! En het gaat heel goed met me. Ik heb al twee echo's achter de rug ivm een miskraam eerder dit jaar. Nu voel ik me alleen sinds vanmorgen heel onzeker...ik voel opeens helemaal niets meer...geen gevoelige borsten, ze lijken er ook wel weer normaal uit te zien en ik ben niet moe meer (tot gisteren moest ik echt elke middag een dutje doen!).... Herkent iemand dit? Groetjes Trude!
hallo dames... ik ben me toch misselijk! nog niet eerder gehad... pfff... en ik moet nog zoveel vandaag....
14 mei is DE dag! Ja dat misselijke dat ken ik, ik moet vannacht nog 1 nachtdienst draaien.... Mijn laatste, want officieel hoef ik geen nachten meer volgens de CAO...
Hey mei-mama's Ik moet jullie helaas verlaten. Onze vakantie is niet geworden wat we gehoopt hadden. 10 september ben ik opgenomen in het ziekenhuis en gecureteerd. Dat is in het buitenland gebruikelijk bij een miskraam. Gelukkig maar eigenlijk. Ik wens jullie alleen heel veel mooie maanden, dat alles lekker mag lopen! Liefs, Moor
Amaai, ben eindelijk bijgelezen sinds vrijdag Vrijdagavond uitslag van tweede bloedonderzoek gekregen en HCG gestegen van 36 naar 240 => ikke héél blij, kreeg dan ook felicitaties van ha. Onmiddellijk gebeld voor een afspraak bij de gyneacologe, maar het vroegste was 28 oktober => nog zóóóóó lang :x Morgen bel ik opnieuw een probeer toch eentje vroeger te krijgen. Hier in België kan je al vanaf 6 weken een interne echo krijgen om te kijken of het hartje goed klopt. 'k Heb ook wat last van roze slijm en bloed naar liefdespel, dus gebruik dit als argumenten om vroeger te kunnen gaan Maar al bij al ben ik héél blij. Heb tot nu toe nog geen zwangerschapskwaaltjes buiten dat ik af een toe wat bandenpijn heb (allé denk ik). Voila nu ben ik ook even bijgekletst