Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Zo.... Meisje.... dat kan je wel zeggen ja, wat een botte boer zeg. Geen enkel medegevoel. Als arts moet hij toch snappen dat je helemaal in de zenuwen zit!

Mamavan Tessa, jammer hoor! Ik twijfelde zelf of die lijntjes nou voorgedrukt waren of dat ik een echt streepje zag op sommige tests (ik heb er al een aantal gedaan nu :) ). Ik blijf positief hoor, ik zag echt een vaag lijntje.

Welkom ladybutterfly en van harte gefeliciteerd met de aankomst van jullie 5e kindje!

Pijntjes in de buik: heb ik ook. Een ongesteldheids gevoel, maar dan net even anders :p . Had ik tijdens mijn zwangerschap van Merel ook, bleek het groeien van de baarmoeder te zijn.

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meisjes!

Hoe is het met jullie?

@ nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!

@ twijfeltesters: succes! en dat t maar positief mag uitpakken!

Grappig om te lezen dat jullie ook al last hebben van allerlei klachtjes.. hihi.. herken ze hier ook wel hoor! Als ik te lang niets eet, word ik misselijk of krijg ik zuurbrand.. bah! Verder steekjes in mijn onderbuik / zwaar gevoel.. En een ontzettende mega pens! Jemig, mn buik is opgezet en mn darmen hebben nu al besloten om een tandje lager te gaan! haha.... En ben mega moe..
    *zet klaagmodus uit* hahaha.. Het is toch wat! Had niet verwacht al zo snel van zulke dingne last te hebben.. helemaal die vermoeidheid zeg.. ben wel benieuwd hoelang ik het ga volhouden op mn werk.. hihi..

Meiden, ik ben hier helemaal nieuw in, dus wie moet ik bellen enzo?! waar moet ik aan denken?! haha.. (voel me wel echt een broekie zo.. hihi..)

Liefs

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hello!

Meisje: ja, echt erg balen van je huisarts!

Remmar: klagen mag hoor! Heb zelf ook al van allerlei dingen last :D
    Dus laat die klaagmodus maar lekker aan staan, haha

Je zou de verloskundige al kunnen bellen. Weet niet of er veel bij je in de buurt zitten, maar dan zou je bijvoorbeeld kunnen kijken of ze een internetsite hebben, dan kun je kijken welke je bevalt.
    Moeders voor moeders zou je ook kunnen bellen als je mee zou willen doen (www.moedersvoormoeders.nl)
    In sommige steden/dorpen moet je ook de huisarts inlichten, weet niet of dat bij jou zo is?
    Soieso wel handig dat huisarts het weet ivm medicijnen ed.

Foliumzuur slik je denk ik al? Ik slik zelf al heel lang zwangerschapsvitamines, je hebt verschillende merken maar maakt niet zoveel uit welke je pakt.

Ik hoop je zo beetje geholpen te hebben :D

Ik heb net weer een poging gedaan tot het maken van een shirtje voor Demi, met een leuke tekst erop...hij staat in mn album :D Vind hem nu wel goed gelukt (vorige was echt mislukt) letters staan heel klein beetje scheef (heb letter voor letter gedaan, dat was mooier, dus alle letters uitgeknipt). Maar het stoort niet echt, zie je bijna niet, als ze het aanheeft al helemaal niet denk ik. Mn man zei oko al dat hij dat juist wel leuk vond zo :D
    Ben benieuwd hoe hij staat! (doe er dan een felroze longsleeve onder)

Liefs
    Syl

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    "hier een balende sim'
    Heb me voordat ik wist dat ik zwanger was opgeven voor de clubkampioenschappen bij onze tennisclub. Nu moet ik dadelijk om 22.15 uur mijn eerste wedstrijd tennissen. Hoe verzinnen ze het. Echt waar. Ik baal er zo van, maar ja ik wil de wedstrijd ook niet afzeggen want dan heb ik verloren. Baal, baal. Dus ga toch maar, duim maar voor me.
    "zuchtend verlaat ik jullie weer"

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Sim: ik ga heel hard voor je duimen hoor! Is inderdaad wel een vervelende tijd!
    Dat je maar mag winnen en daarna lekker je bedje in!

7. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Sim succes, hopen dat je wint, dan is t t allemaal wel waard :)

Sylvia wat een leuk shirtje, leuke manier van het nieuws verspreiden vind ik dat zeg. Wel een foto nemen als ze het shirtje aan heeft he :D

remmar gefeliciteerd!

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dames wat zijn we alweer lekker aan het kletsen geslagen heh?

Mjah daggie mazzeltje heh? hahaha petje af hoor fulltime.. pfff moe er nie aan denke!

Remmar, zoals syl al zei klagen mag! hahah en die steekjes en dat zware gevoel herken ik heel erg, ook de vermoeidheid! :-D

Syl, mjah verbouwen is stress factor nummer 1?.. hahah ach ik probeer relaxed te blijven, en iedereen wil nu wel helpen hahah, en ik mag niets doen van hubby! beetje overprotective lol!
    Geweldig shirtje!

Sim; hoe is het tennissen gegaan meis?

Ik ga nu lekker op bedje! Spreek jullie morgen weer!

Knuff

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    wat lief marooz die bezorgdheid.
    Haha die van mij liep te klagen, wilde broodje halen, dus ik zeg, nee geen rauw vlees. Hoezo niet dan? Ja das slecht. En hij wilde niet alleen eten dus beetje gepikeerd, ik wist t nog maar net, en de maand ervoor at ik wel rauw, raar toch. :)
    Hij verschoont wel braaf de kattebak en doet eigenlijk bijna alles in huis nu.

ik ga nu lekker slapen. Morgen moeten we voor t werk langs (hier ook een fulltime werkende overigens, hoe doen jullie dat nu, en in de toekomst?)
    mijn paard, hij moet sochtends en savonds medicijnen. Aangezien hij 20 km verderop staat en een paar 100 meter verwijderd van mn bijrijdster doet zij zijn ochtend medicijnen maar ze kan morgenochtend niet.
    Dan de hele dag werken, autorijles en vandaaruit weer naar mijn paard voor zijn avond medicijnen.

Nog een halfuurtje en dan is het 6 dagen over tijd op mijn banner, geen ongi in aantocht.. Vrijdag opnieuw testen, en ijken of ik mij hier kan aanmelden bij de huisarts en kan laten prikken

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hey meiden,

het is hier nu echt game over hoor!
    De :evil: zijn gearriveerd en niet zo'n beetje ook. Gelukkig wel precies op nod, dus ben wel direct uit de onzekerheid. Baal gigantisch, maar goed.. op naar de volgende ronde!

11. Lynni

Lynni Actief lid

15 jul 2008
    131
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier een mee-lezer die het deze week te druk heeft om regelmatig mee te kletsen. Maar iedereen heel veel succes met al die onzekere testjes en de eerste klachtjes!

@sylvia: leuk shirt!

Wij gaan het vanavond aan mijn ouders vertellen, vind het prettig als iedereen het weet en kan meeleven, of het nu goed of slecht gaat. En ik ben waarschijnlijk over een paar weken zo misselijk dat ze het toch wel zien! En van het weekend aan mijn schoonouders....ben benieuwd! Volgens mij hebben ze het al wel aan zien komen..

12. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Hee Mei-mama's!

Mag ik me bij jullie aansluiten? Uitgerekende datum is rond 6 mei.
    Gisteren een CB digitaal gedaan dus kan er echt niet meer omheen!

Ik ga het trouwens mijn familie en vrienden al heel snel vertellen (deze week), hou wel van een wijntje op zijn tijd dus als ik ineens geen druppel meer drink, valt het natuurlijk erg op... Heb de afgelopen maanden al regelmatig smoesjes moeten verzinnen, dus nu mogen ze wel weten waarom!
    Vind het sowieso prettig als de mensen om me heen het weten, kun je ook bij ze terecht mocht het uiteindelijk mis gaan!

Iedereen hier ook nog gefeliciteerd! Waarom krijgen een aantal van jullie al zo snel een echo trouwens? die krijg je toch pas rond de 12e week?

Liefs

13. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen mei mama's

Hè nee mama van Tessa, balen * knuf *

Welkom Lana en gefeliciteerd! Fijn hè dat ene woord op de CB digitaal.

En Sim hoe is het tennissen gisteren gegaan?

Leuk shirtje Sylvia, ik wilde ook een shirtje laten bedrukken voor onze dochter. Leuke manier om het te vertellen.

Hier nog steeds geen klachtjes, van mij mogen ze wel komen hoor, weet ik in ieder geval dat er wat in mn lichaam gebeurd.. nog maar even afwachten...

Ik ga aan het werk, ik kom tussendoor nog wel ff een kijkje nemen.

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Mama van tessa :( veel succes in de volgende ronde meis!

Meisje; ik heb maar een baan van 13 uur dus heb wat dat betreft mazzel, mijn man erkt onregelmatig dus dat valt allemaal goed te regelen gelukkig, we hebben geen oppas nodig! :-D

Welkom LANA! JA die CB is iig lekker duidelijk!

Lana en Lunni, ik heb het ook iedereen al evrteld, idd wil gewoon dat mensen het weten, of het nu goed of slecht gaat. Ik ben al zo blij dat ik zwanger heb kunnen worden, want ik was daar niet meer zo van overtuigd eigenlijk.. dus de hele wereld mag wat mij betreft weten : ÏK BEN ZWANGER!"

lol

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    "nog even een gaap"
    Goedemorge meiden.

Ik was vannacht om 00.30 thuis, maar heb wel gewonnen met 6-3 en 6-4. ik had dat eigenlijk niet verwacht want iedereen had nog tegen haar gewonnen. Best trots op mezelf :) .
    Voel me vannochtend wel weer misselijk, maar ja het is niet anders.

@Mamavantessa, toch nog balen hoor, het was echt een foute test denk ik.

@syl, ik had de vorige keer ook z'n shirtje voor mijn meiden gemaakt, echt leuk hoor. Moet nu nog wat anders verzinnen, tips.

Ik wacht nog even met vertellen totdat ik mijn echo in handen heb met een kloppend hartje. Ieder zijn keuze toch.

@lana81, proficiat hoor en welkom hier. Ik zal je op de lijst zetten. Is dit je eerste kindje?

16. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Meisje87, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984, 1ste kindje
    5 mei
    * Merel69, 2e kindje
    6 mei
    * Lana81,

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15
    * 22 september
    Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk

Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik ook 6 mei :)

pff kan het bijna niet voor me houden die twee maanden wachten pfffff.. Maar jah je moet ze wel eerst door :)

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Meisje87, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984, 1ste kindje
    5 mei
    * Merel69, 2e kindje
    6 mei
    * Lana81,
    * Naiobi, 1e kindje

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15
    * 22 september
    Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk

Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    gefeliciteerd Nairobi! En welkom hier :-D

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Nairobi, van harte proficait hoor. Moeilijk he om nog voor je te houden.

Deel Deze Pagina