Hallo Heel veel sterkte dames met het verlies van jullie vruchtje! Welkom Nieuwe dames! Ik heb mijn eerste gesprek met de vk op 6 okt kan iemand dat op de lijst zetten? Alvast bedankt! Ga over een paar dagen een week naar turkije. Weer iemand wat ik moet doen daar als het evt mis gaat? Ik ga daar niet van uit maar je weet maar nooit?! Zit in belek dat is 20km van Antalya ga ervanuit dat daar grote ziekenhuizen zijn? Krijg kriebels als ik dit typ want ik wil hier helemaal niet over nadenken Met mij gaat verder alles ok alleen die buik word langzamerhand steeds duidelijker en zo ver ben ik nog niet maar bij mijn 1e kindje zagen mensen het al bij 7 weken dus ben benieuwd Groetjes
Marielle wat vreselijk teleurstellend. Helaas kun je niemand de schuld geven. Probeer je rust te nemen en je mag hier best om rouwen ookal was het nog maar kort..... Blij dat er ook weer nieuwe mama's bij zijn. Ik sta zo verbaast dat iedereen zo vroeg een echo krijgt. Een groot deel om medische redenen neem ik aan. Maar blijkbaar niemand meer met meer als 11 weken zoals ik? Ben ook benieuwd naar die lolly's. Ben ook misselijk, maar wel met vlagen. Moet dan echt ff puffen om bij te komen en na een half uurtje gaat het dan wel weer. Dus wie nog geen klachten heeft; geniet er nou maar van zo lang het duurt! Maar wat ik ook erg vervelend vind is dat ik zo'n vieze smaak in mijn mond heb de hele tijd en ik niet goed naar de WC kan. Heb net een flinke hoeveelheid olijven gekocht om dit weer op gang te krijgen. Is toch gezond ook? Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik het onze VIPS vertellen! Lijkt me zo leuk. Onze ouders worden van voor het eerst opa en oma. Volgens mij zie ik al iets van een buikje, of wil ik het nu te graag
Tji: ik krijg mn eerste echo ook pas met 11 weken of zo hoor! Mariella: jeetje, wat erg... Ik denk aan jullie... Heel veel sterkte.
Tji, ik krijg ook de eerste echo met 11 weken. De dag ervoor heb ik ook pas de intake bij de VK. Verder ben ik helemaal niet bijgelezen. Een paar dagen hier niet geweest en dan is het al niet meer bij te houden, zo druk is het hier. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik af en toe wat stukjes lees en een klein beetje reageer, want alles bijhouden gaat me helaas niet lukken. (of heeft iemand een samenvatting voor me? )
Hoi allemaal, Ik heb me (heeeeeeel veeeeeeeeeeel pagina's terug al een keer voorgesteld maar door drukte helemaal niet meer geweest. Ik wil ook wel graag op de lijst Uitgerekende datum is tot nog toe 24 mei en 24 september om 14.20 eerste afspraak bij de vk. Ook hier nog weinig heftige klachten. Wel pijn/krampen onderbuik, pijnlijke borsten/tepels, wat moe en ook onrustig en heeeeeeeeeel vaak plassen... Hopelijk blijft de misselijkheid mij bespaard. Lijkt me erg vervelend als ik dat allemaal zo lees. Zou wel graag een echo willen zien om wat zekerheid te hebben maar dat zal nog wel ff een paar weekjes duren, hmmmmm Groetjes Houmar
daggie: het is even 5 minuten lastig, maar ik ben dus al sinds een uur nadat ik er eentje ''in heb gestopt'' niet meer misselijk, heb nu zelfs al 2 uur echt nergens last van whaaa, voel me zo lekker! Ik schuif em der wel in hoor whahaha
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~TB ~BV * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Elke ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Trude, 2 mei * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Amy25~ 2de kindje ~PZH ~ FV * Linda1980 ~ 2de kindje ~ TB ~FV * linnie123 ~ 1ste kindje * Spiffy, * lievebeesje ~5ste kindje~bv~ bv ~bv~ bv~pzh~ tb~ tb~ pzh 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~TB 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ pzh ~ fv * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV * Doobie ~ 1e kindje ~ FV 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Alina ~ 1e kindje ~PZH ~ BV 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2ste kindje 10 mei * Yinte, * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje~TB~BV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV * Sarahmei09, 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manny ~ 1ste kindje ~PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~PHZ ~ Fv * Sannie306 * Ellen1982 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~PZH * Nina30 ~ 1ste kindje 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Gaby ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 18 mei * Mamavanbrittje ~ 2de kindje * San 1981 * Nicoletta, 20 mei * Ilse1973 * Sam28, 2e kindje 21 mei * Benzoblij, 2de kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 24 mei * Evy77, 1ste kindje * Bjentsje, 2e kindje * Houmar 25 mei *Annerie * Roosje75 * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx, 1ste kindje * Roos2008 * Butterfly23, 1ste kindje 26 mei * Whisper ~ 2de kindje 27 mei * Mamasan, 2de kindje * MissQ, 2de kindje ~ BV 29 mei * Pixie, 1ste kindje Eventuele afspraken * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk Mariella, 2de echo Nano73, 1e echo 12:10 uur Doobie, Intake gesprek Vk 18.50uur * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Sim80, 2de echo en intake 9.40 uur 8,6wkn Shannah, 1ste afspraak vk *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 mamavanbrittje, 1ste echo Doobie, 1e echo 12.00uur Nano75, afspraak gyn 14.30 uur Houmar, afspraak vk 14:20 uur * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Elke, 2e echo, 9 weken Gaby 2e echo, 7 weken. 10.00 Draadje 1e echo 7.6 weken * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) Rian, HA 8.00 * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo Jinky, 1ste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk Rian, 1ste echo 10.30 * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo Roosje, 1ste echo * 3 oktober Nicoletta, afspraal gyn Evy77, afspraak gynea, 11.20 uur (einde 6 wkn, 1e echo) Bianca, echo gyn, 12.45 uur 9wln * 6 oktober Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) Missq, 1ste afspraak gyn Colin, afspraak vk * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn Selle, 1ste afspraak vk * 8 oktober Shannah, 1ste echo mamavanbrittje, intake vk Jammie, intake vk Alina21, intake gesprek Stillewens, intake vk Sab85, intake vk 14:00 * 9 oktober Patries81, 9.15 uur intake vk, 9.2wkn Marooz, 9.30 uur afspraak gyn * 10 oktober Bianca, 1ste afspraak gyn 8.30 uur, 10wkn * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo Mamasan, 1e afspraak + echo gyn 8:50 uur Sab85, 1e echo 14:20 (9,4 wk) * 14 oktober Ilse1973, intake vk * 15 oktober Tji, 1ste afspraak vk * 16 oktober Linda1980, afspraak vk + echo Sylvia,afspraak VK 18.30uur Daggie, 1ste echo * 17 oktober Sarahmei09, echo * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Missq, 1ste afspraak vk * 22 oktober Stillewens, termijn echo VK * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) Sappie, 1ste echo (11,5 week) * 27 oktober Bjentsje, 1e echo * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Tji, echo 09.00 uur Evy77, afspraak gynea, 13.30 uur (2e echo) * 4 November Daggie, afspraak vk Er zijn op dit moment 75 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Nairobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, V = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Hallo dames, Ik kan me ook bij jullie aansluiten. Ik ben 20 mei uitgerekend. Ik heb al een dochter van december vorig jaar. Ik had gelijk al een vraag. Ik heb al dagen last van ongi pijntjes. Dat is ook de reden dat ik niet kon geloven dat ik zwanger was, want ik had eerder het idee dat ik elk moment ongesteld kon worden. Bij mijn orige zwangerschap had ik dit gevoel niet dus daarom was ik benieuwd of jullie het herkennen? Groetjes Sam
Sam28: welkom, ik heb je ook op de lijst gezet Ik heb trouwens eens zoontje van januari dit jaar. Van die ongi pijntjes weet ik het niet zo goed eigenlijk. Volgens mij hoor je het wel vaker. Ik had het in het begin ook een beetje.
Welkom nieuwe mei mama's! En helemaal PIXIE! WOHOE zie je wel :-D ga weer verder met mijn pepernoten en ANTM! hihi
Ook hier wil ik Pixie natuurlijk van harte gefeliciteren! Super blij voor jullie! Leuk dat je hier mee komt kletsen!
Leuk weer nieuwe mama's er bij, Welkom en Feli! Nano moest toch vandaag ook voor echo? Al iets gehoord of heb ik ergens overheen gelezen? @majkuh, fijn dat je pillen werken, heel de tijd beroerd zijn is ook niks. Vandaag valt het bij mij mee, eerlijk gezegd word ik er zelfs wat onzeker van. @tji, bij mijn zoontje kreeg ik ook later mijn echo hoor. Zit nu in de mmm en krijg ik hem vroeger. Ik had zelfs al eerder mogen komen, maar dat wou ik niet. Bij 7w5d weet ik tenminste zeker dat er hartaktie moet zijn en is er niet de twijfel of we niet iets te vroeg waren. Zoonlief heeft ook door dat er wat gaande is, hij is een regelrechte draak Zelfs de juf op de psz viel het op dat hij niet te houden is momenteel. Gisteren moest nijntje het ontgelden, die werd bekogeld met modder en vandaag presteerde menner het om een heel pak rijst door de woonkamer te gooien en om het geheel compleet te maken daarna de appelsap. Dat terwijl ik even naar de wc was Vanochtend had hij ook al een grote hoop op zijn bed gedaan, dus hij heeft me flink beziggehouden Manlief vroeg al of ik nog steeds een 2e wilde *zucht* lang leve de peuterpubertijd
moet ik vanavond nog mijn etos zwanger worden pilletje slikken? of kan ik even daarmee stoppen en overgaan naar puur foluimzuur tot ik ander vitamines heb?
Ik las ergens dat het bij iemand al zichtbaar begon te worden (na 5 weken). Dat is wel heeeeel snel. Ik dacht dat je pas rond de 10 weken wat ging zien? Ik heb nu een ontzettend opgezette buik, ik lijk wel maanden zwanger, maar dat komt door vocht vasthouden en darmen. Vanaf welke maand is het eigenlijk gebruikelijk dat je wat gaat zien en hoe ga ik in vredesnaam onderscheid maken tussen een zwangerbuik en een opgezetten door darmen buik?