Ehh... maakt mij eigenlijk niet zoveel uit haha! Ik kon na een paar dagen mijn broeken al niet meer dicht, stond er ook verbaasd van te kijken. Maar sindsdien is het een beetje zo gebleven... Duidelijk darmen dus. Mijn zusje daarentegen (is ook zwanger, nu 27 weken ongeveer) had direct al een dikke buik, en die bleef maar groeien! Daar zag je het echt met 6 weken al hoor!
Kijk maar eens in mijn album, daar staat een 5 weken buikje. Wel van de vorige x, maar heb nu alweer het zelfde bolletje staan. Uiteraard is het ook veel darm, want zo groot is mijn baarmoeder nu nog niet, maar veel broeken zijn nu al te klein. Scheelt trouwens ook dat het mijn 2e wordt, bij mijn zoontje zagen mensen het rond de 12 weken bij mij.
Ik heb precies hetzelfde.. Fijn zeg, dat ik niet de enige ben, ik krijg het er af en toe echt spaans benauwd van... Heb nergens last van, dus zit er wel iets.. Morgen gelukkig echo...
Roos2008: dat is bij mij dat het al zichtbaar word. Ben zwanger van de tweede en er zijn wat kilo`s blijven hangen +- 8kg van de vorige zwangerschap vooral bij mijn buik. En nu zetten die darmen op en dat bij mekaar is= dat mensen aan mijn vragen of ik zwanger ben! Ik werk in een kapsalon en iedereen kan mij continue bekijken. Verder ben ik nog niet aangekomen en dat probeer ik zo te houden had de vorige keer mega aanvallen op alles wat ik lekker vond. Probeer dit in toom te houden was vorige keer van 67kg naar 96kg gegaan ben met 41 weken bevallen. Ben alleen 1.63 dus je kon me rollen. Suiker en bloeddruk bleven goed heel de zwangerschap. Dit is mijn verhaal over mijn buikkie werk ze allemaal
*Roos2008* ja 3/10 is vroeg voor een echo, maar hier in België is het zo goed als standaard om in je 6e week reeds een interne echo te krijgen . 'k Ben zo curieus hihi
Dat geloof ik best ja. Ik heb morgen mijn eerste echo, dan ben ik acht weken, maar dat is in principe geen gewoonte. Verder nog leuke, bijzondere, minder leuke, spannende berichten? Liefs
hoi hoi ik ben dus ook een dikke 5 weken, en ben ook al toe aan zwangerschapskleding mijn jeans passen niet meer ( krijg ze niet meer dicht) en dat zwangerschappenn verschillen heb ik nu aan den lijve ondervonden. bij mijn eerste zwangerschap kwaaltjes vrij en nu krijg ik het dubbel terug voel me emotioneel, misselijk, overgeven, moe, pijnlijke borsten, buikpijn (maar dat is wel te doen) obstipatie, slechte eetlust en een heel erge drang om tomaten te eten wou ik ff kwijt haha
hoi hoi ,ik zie mezelf op de lijst staan bij de uigrekende datum van 25 mei,erg leuk!alleen word dit ons tweede kindje haha.misschien kan dit veranderd worden alvast bedankt gr lin
ik kijk weer niet verder sorry,zie nu ook dat er word uigelegd hoe je dat kunt doen.nu ben ik niet zo handig ......
Probeer wel bij te lezen hoor , maar heb vaak geen tijd om op iedereen te reageren. Had vannacht zo`n rare droom, toen ik wakker was twijffelde ik eigenlijk of het echt of een droom was. Ik droomde dat ik een miskraam kreeg. Lijkt me echt verschrikkelijk. Zeker nu ik al iets verder ben. Beetje apart, maar zo voelde het ook. Ben nog steeds zeer vaak misselijk en beroerd. Ik heb het idee dat die pillen de eerste week beter hielpen dan nu. Nog een paar weken en dan hoop ik ervan af te zijn. Het "went" een beetje. Ik weet nu dat ik `s morgens en tussen de middag geen hap door mijn keel krijg. `S avonds gaat het meestal beter. Verder iedereen veel sterkte! Groetje Rian
Goedemorgen meiden, Sim veel plezier met je echo, hou je ons op de hoogte? Hebben we trouwens van gister van iedereen wat gehoord? Hoop dat ons forum even slechtnieuws vrij blijft meiden, waren we even een hele hoop achter elkaar de afgelopen tijd. Hier voel ik me steeds een stukje beter, rug knapt heel langzaam op, en misselijkheid is onder controle te houden, wel heb ik een opgezette buik, echt alsof je heel vol zit met eten zeg maar hahah maar de weegschaal zegt echt dat ik weer wat afgevallen ben... zo voel ik me dus helemaaaaaal niet! Akelig hoor! Dikke knuff
Hai hai goedemorgen, Gisteren de intake gehad bij de vk. Leuke, spontane vrouw en verder goed verlopen. Heb een blauwe arm, door het bloedprikken, maar verder goed. En dan morgen de eerste echo. Zal daar donderdag ook nog even wat over vertellen.. Liefs
He Meiden, Wat is de lijst al lang geworden hè! Ik ben een week niet online geweest, en alweer een boel zwangeren erbij! Fijn! Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen. Ik was helemaal uitgedroogt van de misselijkheid. Dus ik mocht een week aan het infuus. Je moet er wat voor over hebben om zwanger te zijn...
Goedemorgen meiden! haha.. dit had ik zelf kunnen schrijven! haha... herken het helemaal! Mijn broek past ook niet zo goed meer dicht... achja... nog een paar daagjes en dan heb ik de echo, als het goed is! daarna mag iedereen het weten! @ meiden die vandaag een echo hebben: heeeel veel plezier en succes! @ amy: jeetje zeg! hoe gaat het nu met je? beterschap meid, hoop dat je je snel weer beter voelt! @ all: mijn vriendin is ook zwanger en had ook nergens last van! het hoeft ook niet..! een bepaald percentage is misselijk en anderen helemaal niet! kan me voorstellen dat jullie ook wel eens graag wat zouden willen voelen.. maar aan de andere kant, wees blij dames! echt!
Hallo MEIden HiHi, Kom me hier ook maar even melden..Wel een beetje vroeg maar het is zo ik ben Zwanger. Kan het amper geloven