Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meimama

Meimama Lid

9 sep 2008
    28
    0
    0
    Karien gefeliciteerd en welkom hier :D

2. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    goedemorgen allemaal,
    @nieuwe mama's: gefeliciteerd en welkom!
    @nicoletta: Sterkte meid!

@all: hoe gaat het vandaag? Last van misselijkheid? Ik heb vandaag nergens last van, op de wat pijnlijke borsten na. Zo metee 1e echo..Spannend hoor! Nou hoorde ik van de VK dat je zo weer buiten staat? Hoe lang duurt zo'n echo ongeveer?

Liefs, Doobie :D

3. Roos2008

Roos2008 Niet meer actief

Jeetje, ik lijk me vanochtend zowaar iets minder moe te voelen. Wat rustiger, zelfs mijn huid is minder vet. Borsten lijken met de dag groter te worden, dat wel. Nog een zwangerschapstest gedaan, als bevestiging :oops: en die sloeg direct dubbel uit. Dus met de hormonen gaat het goed. Ook geen buikpijn gehad, dus alles zal nog wel in orde zijn. Maar me iets lekkerder voelen geeft gelijk ruimte voor twijfel. :rolleyes:

4. Roozje

Roozje Lid

22 sep 2008
    19
    0
    0
    Ja, dat ken ik Roos. Ik heb nog helemaal nergens last van, alleen lichte bloeding, dus dan word je ook zo onzeker.
    Maar hoor net van iemand die pas last kreeg van dingen rond de 21ste week, dus we hebben nog even te gaan! ;)

Liefs, ROos

5. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

ik wil niet bijdehand doen hoor, maar is het niet handig als 1 iemand de lijst bijhoud en dat je daar een pb kan sturen als er iets veranderd moet worden. Als je kijkt op pagina 157 staat de lijst er 5 keer. Ja dan gaan de pagina`s hard.

Is geen vervelende opmerking hoor, gewoon een idee.

Groetjes Rian

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dank jullie wel meiden! Een mooie zwangerschap voor jullie!

7. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Heel herkenbaar die twijfel (en die borsten hihi). Ik zou ook zo graag gewoon zeker willen weten dat het goed zit maar volgens mij heeft iedereen dat. Ik heb vanmiddag intakegesprek bij de vk. Dat maakt het allemaal wel weer wat echter. We gaan trouwens bijna gelijk op :D

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    *Nicoletta* zo spijtig om dat te horen, veel sterkte en een dikke knuffel

*sim80* wauw, héél mooie echo

Die twijfel herken ik ook.
    Heb deze nacht gedroomd dat ik een miskraam had en vandaag voel ik niets speciaals en juist daardoor voel ik me ongerust :cry: .
    Nu lijkt wachten tot volgende week vrijdag nog zóóó lang :(

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedemorgen meiden

nou vandaag ben ik lekker thuis van mijn werk ik voel me niet lekker en ben goed aan de dunne (sorry) koorts en misselijk hoofdpijn dus ik had vanmorgen zoiets van nu ff aan mezelf denken en aan de kleine uk in me.

nou ik ga zo weer lekker slapen.

10. Roozje

Roozje Lid

22 sep 2008
    19
    0
    0
    Verwen jezelf maar lekker! :D

Liefs, Roos

11. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hoi dames,

ben net terug uit het ziekenhuis...

En mijn gevoel was helaas goed :(
    Ze konden nog geen vruchtje vinden op de echo :cry:

Ze zeiden erbij dat het niet meteen negatief hoefde te zijn, dat het ook nog te vroeg kon zijn, en dat ik met de HA maar moest bespreken hoe het nu verder moet...

En ik snap er helemaal niks meer van. Houdt mijn lijf me weer voor de gek? Waarom heb ik een positieve test gedaan en heb ik al die symptomen? SOMEONE TELL ME!

Zo, even mijn frustraties eruit gegooid :oops:
    Ga nu denk ik wat eten tegen de misselijkheid.

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Wat voor een echo hebben ze gemaakt een externe of interne?

13. MamaVanBrittje

Een inwendige echo.. En ik kan niet tegen condooms, en die doen ze altijd om die staaf heen :( Dus daar heb ik nu ook al last van :oops:

14. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ai, is toch heel ambetant hé, maar als ze zeggen dat het negatief hoeft te zijn zou ik nog niet de moed opgeven hoor.

'k Heb nu ook een beetje schrik. Volgende week ben ik 6weken en 6dagen en krijg ook m'n eerste inwendige echo.

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    sorry, woordje vergeten in vorige bericht bedoelde het volgende:

Ai, is toch heel ambetant hé, maar als ze zeggen dat het niet negatief hoeft te zijn zou ik nog niet de moed opgeven hoor.

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @mamavanbrittje

heel veel sterkte!

@roozje ik ga mezelf zeker verwennen!

17. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @mamavanbrittje: niet leuk dat ze nog geen vruchtje konden zien. Ik dacht dat ze met deze zwangerschapsduur toch wat zouden moeten kunnen zien. Maar als ze in het ziekenhuis zeggen dat het niet negatief hoeft te zijn, dan zou dat natuurlijk heel goed kunnen.

Heel vervelend dat je nu moet afwachten en ik hoop heel hard dat het allemaal goed komt.

Knuff

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hmmm, mama vn brittje, klote voor je meis, ik hoop echt dat het goedkomt voor je!

19. MamaVanBrittje

Dank jullie allemaal! Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Het was trouwens ook niet de nieuwste apparatuur, mijn foto (die ik trouwens niet meekreeg) zag er heel wat troebeler uit dan die ontzettend mooie echofoto's van sim (ben jaloers op jou hoor!) dus wie weet zit het er wel gewoon maar pikt die apparatuur het niet op.
    Ik ga daar maar op hopen. Positief blijven is het motto!

Ga nu even de HA bellen wat ik nu moet gaan doen.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mamavanbrittje ik ben nog wel positief voor je meid.
    maaar vervelend dat je alleen in de twijfels toe slaan dan.

lieve schatten.. ik heb net de vk gebeld en ze rekenen mij uit op 1 juni..
    nou zal het wel .. hahaha.. maar kans is toch groot dan dat kindje nog een mei beeb is :D toch?

dus ik kom wel hier ook geowon kletsen.
    moet ik me van de lijst afhalen of mag ik eronder op 1 juni? pls?

ik had me namelijk ook in juni gemeld als 29 mei omdat ik vind ook fijn met dames te kletsen die een beetje hetzelfe duur hebben als ikzelf.
    meiden die al vanaf begin mei zwanger zijn zijn toch langer zwanger dan ik en veel verder in ontwikkelin en ervaringen..

Deel Deze Pagina