Was alleen een eerste intake en dat omdat ze er nu vanuit gaan dat ik 7,5 week ben omdat mijn laatste menstruatie 5 aug was. Heb dus info gekregen, gewogen, bloed afgenomen en urine ingeleverd. Echo is pas 20 okt omdat ik dan of 11 weken of 9 weken ben. (zelf denk ik dan 9). Ik wil trouwens ook graag gaan vertellen dat ik zwanger ben tegen ouders en beste vrienden. Moet alleen hubbie nog overtuigen hihi.
mama van brittje; wat akelig meis, maar het is idd zo dat als je zover zwanger bent als nu ze wel wat zouden moeten zien, dus hoop dat je minder lang zwanger bent. Het kan niet aan de apparatuur liggen helaas, sommige mensen zijn mooier te echoën dan anderen, dit heeft alles met vet te maken, niet met hoeveel je hebt, maar zoals mijn collega's dan zeggen of je goed of slecht vet hebt... het ene laat de echogolven goed door en de andere niet... vandaar.... ik ga voor je duimen meis! Bianca; dank je wel voor het doorgeven! Misschien dat ik dan nog even ga! Mijn broeken zijn een ramp aan het worden, dus wil wel rap een zwangerschapsbroek aan! hahah Heb je op een vrijdag de echo? dan werk ik namelijk vaak wel! Zou leuk zijn om elkaar dan te zien haha! Wat betreft lijst, ik vraag nu altijd al aan sim of ze wat aan wil passen! hihi, is idd overzichtelijker, en ik ben het eens met de onderzoeken laten staan als we niets gehoord hebben... volgens mij hebben we nu namelijk ook een paar meiden nog niets van gehoord... en dat is wel heel sneu natuurlijk! Pixie; gewoon lekker hier blijven haha, die ene dag! knuf!
Dan zal ik wel veel slecht vet hebben Maar geldt dat ook voor een inwendige echo dan? Ik laat in ieder geval morgen wat weten als ik bij de HA ben geweest hoor. Pff ben echt beroerd van de luchtjes uit de keuken :sick:
Hoi meiden, Alles goed hier zo! Verder niet zoveel te melden. Het lijkt mij trouwens ook heel goed als 1 of 2 mensen de lijst bijhouden. Volgens mij waren er al vrijwilligers he, ik wil het anders ook wel doen, maar ben hier soms vaak en soms weer een tijdje niet... dus misschien niet zo slim! MamavanBrittje, ik ben ook positief voor je. Het kan best zo zijn dat ze volgende week wel wat zien. Je hebt verder geen last van bloedverlies of zo?
Wat betreft het bijhouden van de lijst.. ik heb prima voorstellen voorbij zien komen, wat mij betreft helemaal ok dat Sim en Remmar de lijst gaan bijhouden en op de momenten zoals voorgesteld. Super meiden dat jullie het willen gaan doen.
Ik stem ook voor Sim en Remmar! Oh oh oh, ik moet maar snel gaan shoppen want ik weet echt niet meer wat ik aan moet doen Dat gedoe met die elastiekjes ben ik nu ook wel zat. Even de echo vrijdag afwachten en als alles goed is ga ik los Hebben jullie het ook zo koud, ik heb nu gewoon twee vesten aan en mijn uggs en heb het nu pas warm...
Draadje, koud? Dat meen je maar, ik het het Ijskouddddd, echt niet normaal. ik heb dan vandaag ook een dikke vest gekocht hihi. Nou dan zal ik de knoop wel doorhakken wat betreft de lijst . Remmar als je nog steeds wil, zullen wij het dan gaan doen? Ik zal de lijst even aanpassen zodat iedereen het meteen ziet.
@ Sim80, goed idee! Zou je bij mij willen toevoegen dat het het 1e kindje is, TB en BV? 20 okt eerste echo en 10 nov controle vk. Weet niet of ik beter een pb kan sturen? Maar goed nu maar even zo. Thanx!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben geef dan even een PB aan Sim80 of Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag nog op staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten Bedankt DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~TB ~BV * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Elke ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Trude, 2 mei * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Amy25~ 2de kindje ~PZH ~ FV * Linda1980 ~ 2de kindje ~ TB ~FV * linnie123 ~ 1ste kindje * Spiffy, * lievebeesje ~5ste kindje~bv~ bv ~bv~ bv~pzh~ tb~ tb~ pzh 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~TB 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV * Doobie ~ 1e kindje ~ FV 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Alina ~ 1e kindje ~PZH ~ BV 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2de kindje * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ ~ BV * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Yinte, * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje~TB~BV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manny ~ 1ste kindje ~PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~PZH * Nina30 ~ 1ste kindje 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Gaby ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 18 mei * Mamavanbrittje ~ 2de kindje * San 1981 20 mei * Ilse1973 * Sam28 ~ 2e kindje 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Annerie ~ 1ste kindje * Lindsey1981 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 24 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~BV ~TB 25 mei * Roosje75 * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Roos2008 * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley 26 mei * Whisper ~ 2de kindje * Jannn, 1ste kindje 27 mei * Mamasan ~ 2de kindje * MissQ ~ 2de kindje ~ BV 29 mei * Roozje, 1ste kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV Afspraken * 23 september Shannah, 1ste afspraak vk *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 mamavanbrittje, 1ste echo Doobie, 1e echo 12.00uur Nano75, afspraak gyn 14.30 uur Houmar, afspraak vk 14:20 uur * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar, 1e afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Elke, 2e echo, 9 weken Gaby, 2e echo, 7 weken. 10.00 Draadje, 1e echo 7.6 weken 10.30 * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) Rian, HA 8.00 * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo Jinky, 1ste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk Rian, 1ste echo 10.30 * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo Roosje, 1ste echo * 3 oktober Evy77, afspraak gynea, 11.20 uur (einde 6 wkn, 1e echo) Bianca, echo gyn, 12.45 uur 9wkn Bianca84, echo (echocentrum ZKH), termijnecho * 6 oktober Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) Missq, 1ste afspraak gyn Colin, afspraak vk * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn Selle, 1ste afspraak vk Mushu, 1ste afspraak gyn 9wkn 3dgn * 8 oktober Shannah, 1ste echo mamavanbrittje, intake vk Jammie, intake vk Alina21, intake gesprek Stillewens, intake vk Sab85, intake vk 14:00 * 9 oktober Patries81, 9.15 uur intake vk, 9.2wkn Marooz, 9.30 uur afspraak gyn Aros, 1e afspraak huisarts 9.00 uur * 10 oktober Bianca, 1ste afspraak gyn 8.30 uur, 10wkn * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo Mamasan, 1e afspraak + echo gyn 8:50 uur Sab85, 1e echo 14:20 (9,4 wk) * 14 oktober Ilse1973, intake vk * 15 oktober Tji, 1ste afspraak vk Annerie, 1ste afspraak vk bij 9 wk * 16 oktober Linda1980, afspraak vk + echo Sylvia,afspraak VK 18.30uur Daggie, 1ste echo * 17 oktober Sarahmei09, echo Kippie75, 2de echo, 12 wkn * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Missq, 1ste afspraak vk Houmar, 1ste echo * 21 oktober Sylvia, nekplooimeting * 22 oktober Stillewens, termijn echo VK pixie, intake vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) Sappie, 1ste echo (11,5 week) Roozje, 1ste echo * 27 oktober Bjentsje, 1e echo * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Tji, echo 09.00 uur Evy77, afspraak gynea, 13.30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk * 4 November Daggie, afspraak vk * 10 November Houmar, controle VK Er zijn op dit moment 82 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Nairobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding
Het zou fijn als de nieuwe zwangeren en/of afspraken die vandaag en gisteren aangevraagd zijn ook nog even via de pb door te geven, dank je wel. Dan komen we vanaf nu de lijst niet meer 20x per dag tegen hihii @Houmar, ik voeg het nu wel even toe,
Nee geen druppel te bekennen gelukkig, al had ik dat van 3wk4dgn tot 4wk4dgn wel. Ging van roze naar rood naar bruin... Maar alleen maar bloed, geen ehm dingen die je bij menstruatie of miskraam ziet. En was ook bijna week eerder dan normale menstruatie dus dat kon het niet zijn volgens mij, was ook heel anders, had geen krampen of wat dan ook.
hey meiden, sorry heb nog niet bijgelezen, ben weer zoooo beroerd. heel de dag weer overgeven, alles komt eruit, water ook. moeten jullie ook savonds nog overgeven? vind het zooo vies he wat nou ochtend misselijkheid sorry voor mijn ontzettende EGO bericht maar voel me echt eventjes zielig (ja ik had mezelf beloofd nooit te gaan klagen, en het is het natuurlijk allemaal waard, maar leuk is het niet )
Ik heb goede hoop voor je hoor! Hebben we trouwens al iets van Doobie gehoord? Die had vandaag toch haar echo?
Kan het me voorstellen sab. Ik heb echt een kotsfobie, dus ben blij dat ik (nog) niet heb hoeven te overgeven!
Dames ik ben even heel onzeker. Ik weet niet waarom. Ik hb er ook geen reden voor, maar ik voel zo weinig van mijn zwangerschap. Ik ben alleen moe en de vorige keer had ik overal last van. Hebben meer meiden dit gevoel?
ruilen sam? niet druk maken hoor, sommige vrouwen hebben nergens last van, het zegt niets. ik had tot vorige week ook nergens last van , het kan echt zomaar opeens beginnen. volgens mijn vk vaak rond de 7e week.
Ik weet niet meer hoe het bij Lynn was erg he! Mijn dagboek die ik bij hield bij haar zwangerschap ligt op haar kamertje en ik weet niet precies waar dus ik ga niet zoeken anders wodt ze isschien wakker. Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar ik moet het toch even kwijt.
Sam, ik heb ook echt nergens last van. Zeg zo vaak: ik voel me helemaal niet zwanger. Maar misselijk zijn, zou ik toch ook niet fijn vinden. Enne, met Stef heb ik ook nergens last van gehad!
Nee geloof me dat misselijk zijn is ook niet alles, maar omdat ik met Lynn wel zo had en nu niet maakt het me even onzeker. Het scheelt dat jij het bij de eerste ook niet had. Ben je dan ook niet moe?